Biuletyn Informacji Publicznej

Narodowy Fundusz Zdrowia Centrala informuje, że w związku z wprowadzoną elektronizacją postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wszystkie informacje dotyczące prowadzonych postępowań dostępne są na platformie zakupowej pod adresem: https://nfz.ezamawiajacy.pl,  w zakładce „Aktualne”.

Uzyskanie dostępu do postępowań prowadzonych na platformie nie wymaga logowania.

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu - AZP-2611-9/13

28-03-2013

Warszawa: Wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych

Numer ogłoszenia: 123128 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia , ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5726254, 5726256, faks 022 5726305.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych. 2.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji. 3. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy załącznik nr 2 do Specyfikacji. 4. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu zamówienia. W przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 3 do Specyfikacji, część zamówienia, które powierza podwykonawcy. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. W celu umożliwienia składania w postępowaniu ofert częściowych przedmiot zamówienia podzielono na 2 zakresy: Zakres A Dostawa Toreb filcowych, Zakres B Dostawa Parasoli..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 39.29.52.00-8, 39.56.20.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta musi zawierać próbki materiałów opisanych w SOPZ (załącznik nr 1 do SIWZ), a. Zamawiający wymaga załączenia do oferty po jednej próbce zaoferowanych artykułów, wymienionych w SOPZ, b. próbki muszą być oznaczone w taki sposób aby zapewniały identyfikację z formularzem ofertowym. Próbki należy umieścić w kopercie lub innym opakowaniu, w zależności od ich rozmiarów, oraz opisać zgodnie pkt. 10.ppkt 12 SIWZ. c. załączone próbki muszą zawierać przykładowy kolorowy nadruk napisu i logo (np. logo innej firmy) zgodnie z opisem określonym w Załączniku nr 1. Wszystkie zaoferowane próbki muszą spełniać wymagania co do wymiarów oraz parametrów technicznych Zamawiającego określonych w SOPZ. UWAGA: Jeżeli którakolwiek z dostarczonych próbek nie będzie odpowiadała wymaganiom określonym w SOPZ (z uwzględnieniem powyższych zastrzeżeń) Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy odrzuci ofertę wykonawcy, jako niezgodną z treścią SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrala NFZ, ul. Grójecka 186, pok. 0.03.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Centrala NFZ, ul. Grójecka 186, pok. 0.03.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Centrala NFZ, ul. Grójecka 186, pok. 0.03.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres A Dostawa Toreb Filcowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba z szarego grubego i sztywnego filcu, grubość (4 - 6 mm). Możliwość noszenia na skos, na ramię lub w ręce (uchwyt do noszenia w ręce). Przód torebki ozdobiony dwoma kieszonkami zapinanymi na nap wszytymi jedna pod drugą. Torba zapinana na nap. Wewnątrz znajduje się kieszeń zapinana na zamek. Wymiary torby: wysokość 35 - 37,5cm, szerokość 28 - 32cm, głębokość 4-5cm. Długość paska max ok.110cm. Wszystkie elementy torby powinny być do siebie dopasowaneTorba powinna mieścić format A4. Torba powinna wytrzymać ciężar. min. 6 kg. Wszyta na stałe metka w kolorze szarym (ok. 2x3 cm) - na niej umieścimy 2 logotypy (monochromatyczne) - po jednym na każdej stronie; Minimalna ilość zamawianych toreb to 220 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.56.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres B Dostawa Parasoli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 100% PVC białe przezroczyste, grubość PCV ok. 0,7-1,00 mm, średnica: 110 cm; długość stelaża: 101-103 cm; plastikowa raczka z metalową wstawką; dopasowana kolorystycznie do delikatnych elementów wykończeniowych; Stelaż w całości z elastycznego włókna szklanego w pasującym kolorze; satynowy trzonek z lekkiego aluminium w pasującym kolorze; rączka prosta gumowana antypoślizgowa ozdobiona srebrną wstawką; na 5 panelach, co drugi + 1, nadruk obrazków przesłanych przez Zamawiającego; obrazki gładkie, płaskie; nadruki nie ścierają się; na jednym z paneli nadruk logotypów; nadruki kolorowe; na jednym z paneli nadruk logotypów; nadruki kolorowe, Waga produktu: 660 g; Minimalna ilość zamawianych parasoli 220 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.52.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


źródło - Biuro Administracyjno-Gospodarcze
Dodany: 28.03.2013 r. Norbert Tyszka
Ostatnio zapisany: 30.04.2013 r. Agnieszka Długokęcka
Wszystkie aktualności