Biuletyn Informacji Publicznej Podkarpackiego OW NFZ

Uwaga!

Informujemy, że ogłoszenia o postępowaniach rekrutacyjnych, publikowane od 1 marca 2023 roku znajdują się pod tym adresem.

Rok 2020

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia poszukuje kandydatów na stanowisko
 Głównego Specjalisty w Dziale Realizacji Kontroli

w Terenowym Wydziale Kontroli IX w Rzeszowie

w Departamencie Kontroli

DK/20/195

Zapraszamy do składania aplikacji i udziału w procesie rekrutacji do Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia. Praca w Centrali NFZ to szansa zdobycia unikalnej wiedzy i licznych kompetencji. Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Pacjentów.

Praca  w Funduszu  to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości, które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

Naszym pracownikom oferujemy:

  • pracę w organizacji sprawnie zarządzanej i skoncentrowanej na realizacji konkretnych celów i zadań;
  • możliwość intensywnego rozwoju - pracownikom oferujemy kursy i szkolenia podnoszące kwalifikacje;
  • możliwość awansu zawodowego;
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę;
  • opiekę mentora, który przygotuje nowo zatrudnionego pracownika do samodzielnego wykonywania zadań na wyznaczonym stanowisku pracy;
  • wynagrodzenia - zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi
    i Zakładowym Układem Zbiorowym Pracy dla Pracowników Zatrudnionych w NFZ;
  • atrakcyjne wsparcie socjalne finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w postaci dofinansowania do wypoczynku pracowników, a także ich dzieci;
  • opiekę pracodawcy i wsparcie związków zawodowych dbających
    o poszanowanie godności pracownika i bezwzględnie eliminującego  wszelkie przejawy patologii i nieprawidłowości, takie jak nepotyzm czy mobbing.

Kogo szukamy:

  • osób ambitnych, nastawionych na wspólne osiąganie celów;
  • ludzi marzących o sukcesie zawodowym;
  • osób o wysokim poziomie motywacji osobistej;
  • pracowników z inicjatywą i zapałem do pracy;
  • kandydatów w różnym wieku, młodzi zdobędą doświadczenie, starsi podzielą się wcześniej nabytymi umiejętnościami;
  • osób o wysokiej kulturze osobistej.

Szczegóły oferty:

Wymiar etatu: 1 etat

Miejsce wykonywania pracy: Rzeszów / Terenowy Wydział Kontroli IX, ul. Zamkowa 8

Główne obowiązki:

  • kontrola realizacji umów na świadczenia, w tym w szczególności, kontrola dokumentacji medycznej, warunków udzielania świadczeń, określanie zasadności sprawozdawania wskazanych świadczeń do zapłaty;
  • przeprowadzanie kontroli wystawiania recept na refundowane leki, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyroby medyczne u świadczeniodawców i osób uprawnionych w rozumieniu ustawy o refundacji;
  • dokumentowanie czynności kontrolnych oraz gromadzenie dokumentacji z postępowań kontrolnych;
  • udział merytoryczny w opracowywaniu programów oraz tematyk kontroli.
  • wyższe medyczne - lekarz

Wymagania konieczne:

  • minimum pięć lat pracy zawodowej;
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • aktualne prawo wykonywania zawodu lekarza;
  • dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office(w szczególności Word i Excel);
  • znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych t.j. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1398, z późn. zm.);
  • znajomość ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych t.j. z dnia 28 stycznia 2020 r. (Dz. U. 2020. poz. 357);
  • znajomość ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne t.j. z dnia 22 lutego (Dz. U. z 2019 r, poz. 499 z późn. zm.);
  • znajomość Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 kwietnia 2018 r. w sprawie recept (Dz. U. z 2018 r. poz. 745);
  • znajomość problematyki związanej z metodyką prowadzenia kontroli realizacji umów (Zarządzenie Nr 58/2019/DK Prezesa NFZ z dnia 4 czerwca 2019 r. w sprawie kontroli prowadzonych przez Narodowy Fundusz Zdrowia).

Wymagania dodatkowe:

  • odporność na stres;
  • umiejętność myślenia analitycznego i syntetycznego oraz formułowania wniosków;
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

Wymagane dokumenty:

  • podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • podpisany list motywacyjny;
  • podpisane CV;
  • kopie dokumentów potwierdzające pięć lat pracy zawodowej na podstawie stosunku pracy (świadectwa pracy), a także okresy aktywności zawodowej wynikające z umów, do których stosuje się przepisy o zleceniu (potwierdzone zaświadczeniem okresu zatrudnienia z tytułu umowy zlecenia), jak również wykonywaniu działalności gospodarczej (wydruk z CEIDG);
  • podpisane oświadczenie o treści:

Na podstawie art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2019 poz. 399), oświadczam, że w dniu składania niniejszych dokumentów spełniałem/łam wymagania określone w art. 61y ust. 3 pkt 1-3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2020 poz. 1398 z późn. zm.):

  1. posiadam obywatelstwo polskie,
  2. mam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych,
  3. nie byłem/łam karany/a za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.
  • podpisane oświadczenia o treści:

-   „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku dołączonego do oferty pracy DK/20/195.

UWAGA! Dołączenie wizerunku kandydata jest dobrowolne.

-  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Centralę NFZ w przyszłości.”

UWAGA! Dołączenie zgody jest dobrowolne.

Informacje dla osób niepełnosprawnych:

  • kandydaci z orzeczeniem o niepełnosprawności mogą dołączyć do oferty kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

UWAGA! W przypadku dołączenia dokumentu z orzeczeniem o niepełnosprawności, konieczne jest podpisanie poniższego oświadczenia:

-  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO), zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego DK/20/195”.

Informacja o metodach i technikach naboru:

  • weryfikacja ofert pod względem formalnym  i spełnienia wymagań wskazanych w ogłoszeniu rekrutacyjnym zostanie dokonana przez pracowników Biura Spraw Pracowniczych:
  • formy weryfikowania kompetencji kandydatów ustali komisja rekrutacyjna, która może w szczególności stosować następujące narzędzia i techniki selekcji: kwestionariusze, formularze, rozmowę kwalifikacyjną, test wiedzy i umiejętności oraz zadania symulacyjne.

Informacje dodatkowe dotyczące naboru:

  • kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej;
  • lista kandydatów spełniających wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będzie zamieszczona przy ogłoszeniu o naborze;
  • kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy  po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie, miejscu oraz formie przeprowadzenia naboru;
  • kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani.

Ponadto kandydaci do zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2020 poz.1398, z późn. zm.).

Art. 112. 
1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:
1) świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
2) właścicielami lub pracownikami aptek związanych z Funduszem umową na wydawanie refundowanego leku, środka spożywczego specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobu medycznego na receptę, właścicielami lub pracownikami świadczeniodawców, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów lub osobami współpracującymi z tymi podmiotami;

 3) członkami organów lub pracownikami podmiotów tworzących w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej, z wyłączeniem urzędu obsługującego organ sprawujący nadzór nad Funduszem;

4) członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;
5) członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2019 poz. 381);

6) właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty, o których mowa w pkt 2;
7) właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6;
8) posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;
9) członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.

2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:
1) podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy;
2) wykonywać działalności gospodarczej.

3. W przypadku gdy osoba najbliższa, w rozumieniu art.115§11 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny, kontrolera jest świadczeniodawcą albo właścicielem apteki lub świadczeniodawcy, kontroler jest obowiązany do poinformowania Prezesa Funduszu o tym fakcie w terminie 7 dni od dnia powołania na stanowisko, a także w trakcie pełnienia funkcji, jeżeli w tym czasie jego osoba najbliższa stała się świadczeniodawcą albo właścicielem apteki lub świadczeniodawcy – w terminie 7dni od zaistnienia tego faktu.

4. Kontroler nie może przed upływem dwóch lat od dnia sporządzenia wystąpienia pokontrolnego być zatrudniony lub wykonywać innych zajęć w podmiotach kontrolowanych, których dotyczy to wystąpienie.

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 8 października 2020 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub proszę przesłać pod adresem:

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30

z dopiskiem: oferta pracy DK/20/195

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.

Informacje pod numerem telefonu:  22 572 60 87

Ważne informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do Centrali NFZ);
  • oferty osób, które nie zostały wybrane na wskazane stanowisko i nie udzieliły zgody na przetwarzanie danych osobowych w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez BSP NFZ zostaną zniszczone.

APLIKUJ

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia  27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO), informujemy, że: 

Administratorem danych osobowych udostępnionych na potrzeby rekrutacji jest Narodowy Fundusz Zdrowia  z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26/30, reprezentowany przez Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia.  Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych w Centrali NFZ: iod@nfz.gov.pl   

Postępowanie rekrutacyjne w Narodowym Funduszu Zdrowia prowadzone jest zgodnie z art. 107a- 107g ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2020 poz. 1398 z późn. zm.). Podane przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wskazanym w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.) związane jest z dobrowolnym uczestnictwem w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych niż wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego jest dobrowolne.  

Pani/Pana dane osobowe w przypadku przekazania wizerunku w ofercie pracy, będą przetwarzane zgodnie z zapisami art. 6 ust. 1 lit a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9 ust. 2 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO). 

Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie firma eRecruitment Solutions sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pod adresem: ul. Prosta 68, 00—838 Warszawa.

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Po upływie terminu do składania dokumentów listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, zawierającą imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miejscowość), umieszcza się w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Oddziału oraz publikuje w Biuletynie Informacji Publicznej. Informację o wyniku naboru umieszcza się w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Oddziału oraz publikuje w Biuletynie Informacji Publicznej. Informacja ta zawiera imię i nazwisko kandydata, jego miejsce zamieszkania (miejscowość), określenie stanowiska pracy oraz uzasadnienie dokonanego wyboru.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

W zakresie wynikającym z przepisów prawa powszechnie obowiązującego posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetworzenia, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), której dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, prawo do usunięcia danych osobowych.

Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 

Przekazane przez Panią/Pana dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, jak również profilowania.

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia poszukuje kandydatów na stanowisko
 Głównego Specjalisty w Sekcji Zarządzania Procesem Kontroli

w Terenowym Wydziale Kontroli IX w Rzeszowie

w Departamencie Kontroli

DK/20/196

Zapraszamy do składania aplikacji i udziału w procesie rekrutacji do Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia. Praca w Centrali NFZ to szansa zdobycia unikalnej wiedzy i licznych kompetencji. Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Pacjentów.

Praca  w Funduszu  to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości, które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

Naszym pracownikom oferujemy:

  • pracę w organizacji sprawnie zarządzanej i skoncentrowanej na realizacji konkretnych celów i zadań;
  • możliwość intensywnego rozwoju - pracownikom oferujemy kursy i szkolenia podnoszące kwalifikacje;
  • możliwość awansu zawodowego;
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę;
  • opiekę mentora, który przygotuje nowo zatrudnionego pracownika do samodzielnego wykonywania zadań na wyznaczonym stanowisku pracy;
  • wynagrodzenia - zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi  i Zakładowym Układem Zbiorowym Pracy dla Pracowników Zatrudnionych w NFZ;
  • atrakcyjne wsparcie socjalne finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w postaci dofinansowania do wypoczynku pracowników, a także ich dzieci;
  • opiekę pracodawcy i wsparcie związków zawodowych dbających o poszanowanie godności pracownika i bezwzględnie eliminującego  wszelkie przejawy patologii i nieprawidłowości, takie jak nepotyzm czy mobbing.

Kogo szukamy:

  • osób ambitnych, nastawionych na wspólne osiąganie celów;
  • ludzi marzących o sukcesie zawodowym;
  • osób o wysokim poziomie motywacji osobistej;
  • pracowników z inicjatywą i zapałem do pracy;
  • kandydatów w różnym wieku, młodzi zdobędą doświadczenie, starsi podzielą się wcześniej nabytymi umiejętnościami;
  • osób o wysokiej kulturze osobistej.

Szczegóły oferty:

Wymiar etatu: 1 etat

Miejsce wykonywania pracy: Rzeszów / Terenowy Wydział Kontroli IX, ul. Zamkowa 8

Główne obowiązki:

  • przeprowadzanie analiz do rocznego planu kontroli oraz doraźnych kontroli realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej oraz kontroli aptek i ordynacji;
  • przeprowadzanie analizy ryzyka poprzedzających wszczynanie kontroli;
  • współudział w tworzeniu tematyk i programów kontroli;
  • monitorowanie sprawozdawanych świadczeń, ordynacji, sprawozdawczości aptek;
  • przygotowywanie zestawień, analiz na potrzeby Centrali NFZ i Ministerstwa Zdrowia;
  • obsługa aplikacji informatycznych w zakresie wykonywanych zadań.
  • wyższe (preferowane: ekonomiczne, matematyczne, administracyjne)

Wymagania konieczne:

  • minimum pięć lat pracy zawodowej;
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • biegła umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office (MS Excel, MS Word);
  • umiejętność interpretacji i wyciągania wniosków z wykonywanych analiz;
  • umiejętność poprawnego redagowania korespondencji urzędowej papierowej  i elektronicznej;
  • umiejętność przygotowania prezentacji, grafik, pokazów w oparciu o Microsoft Power Point;
  • znajomość zasad funkcjonowania powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego i systemu opieki zdrowotnej: ustawa z 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1398 z późn. zm.).

Wymagania dodatkowe:

  • co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu analizy danych dotyczących opieki zdrowotnej;
  • znajomość sposobu rozliczania świadczeń poprzez grupy JGP, JGP AOS;
  • doświadczenie w pracy na systemach informatycznych stosowanych w NFZ;
  • znajomość zagadnień związanych ze sposobem rozliczania świadczeń w tzw. sieci szpitali, szczególnie w ryczałcie;
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej, rzetelność.

Wymagane dokumenty:

  • podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • podpisany list motywacyjny;
  • podpisane CV;
  • kopie dokumentów potwierdzające pięć lat pracy zawodowej na podstawie stosunku pracy (świadectwa pracy), a także okresy aktywności zawodowej wynikające z umów, do których stosuje się przepisy o zleceniu (potwierdzone zaświadczeniem okresu zatrudnienia z tytułu umowy zlecenia), jak również wykonywaniu działalności gospodarczej (wydruk z CEIDG);
  • podpisane oświadczenie o treści:

Na podstawie art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o zmianie ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2019 poz. 399), oświadczam, że w dniu składania niniejszych dokumentów spełniałem/łam wymagania określone w art. 61y ust. 3 pkt 1-3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2020 poz. 1398 z późn. zm.):

  1. posiadam obywatelstwo polskie,
  2. mam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych,
  3. nie byłem/łam karany/a za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.
  • podpisane oświadczenia o treści:

-   „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku dołączonego do oferty pracy DK/20/196.

UWAGA! Dołączenie wizerunku kandydata jest dobrowolne.

-  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Centralę NFZ w przyszłości.”

UWAGA! Dołączenie zgody jest dobrowolne.

Informacje dla osób niepełnosprawnych:

  • kandydaci z orzeczeniem o niepełnosprawności mogą dołączyć do oferty kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

UWAGA! W przypadku dołączenia dokumentu z orzeczeniem o niepełnosprawności, konieczne jest podpisanie poniższego oświadczenia:

-  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO), zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego DK/20/196”.

Informacja o metodach i technikach naboru:

  • weryfikacja ofert pod względem formalnym  i spełnienia wymagań wskazanych w ogłoszeniu rekrutacyjnym zostanie dokonana przez pracowników Biura Spraw Pracowniczych:
  • formy weryfikowania kompetencji kandydatów ustali komisja rekrutacyjna, która może w szczególności stosować następujące narzędzia i techniki selekcji: kwestionariusze, formularze, rozmowę kwalifikacyjną, test wiedzy i umiejętności oraz zadania symulacyjne.

Informacje dodatkowe dotyczące naboru:

  • kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej;
  • lista kandydatów spełniających wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będzie zamieszczona przy ogłoszeniu o naborze;
  • kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy  po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie, miejscu oraz formie przeprowadzenia naboru;
  • kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani.

Ponadto kandydaci do zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2020 poz.1398, z późn. zm.).

Art. 112. 
1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:
1) świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
2) właścicielami lub pracownikami aptek związanych z Funduszem umową na wydawanie refundowanego leku, środka spożywczego specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobu medycznego na receptę, właścicielami lub pracownikami świadczeniodawców, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów lub osobami współpracującymi z tymi podmiotami;
3) członkami organów lub pracownikami podmiotów tworzących w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej, z wyłączeniem urzędu obsługującego organ sprawujący nadzór nad Funduszem;
4) członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;
5) członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2019 poz. 381);
6) właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty, o których mowa w pkt 2;
7) właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6;
8) posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;
9) członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.

2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:
1) podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy;
2) wykonywać działalności gospodarczej.
3. W przypadku gdy osoba najbliższa, w rozumieniu art.115§11 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny, kontrolera jest świadczeniodawcą albo właścicielem apteki lub świadczeniodawcy, kontroler jest obowiązany do poinformowania Prezesa Funduszu o tym fakcie w terminie 7 dni od dnia powołania na stanowisko, a także w trakcie pełnienia funkcji, jeżeli w tym czasie jego osoba najbliższa stała się świadczeniodawcą albo właścicielem apteki lub świadczeniodawcy – w terminie 7dni od zaistnienia tego faktu.
4. Kontroler nie może przed upływem dwóch lat od dnia sporządzenia wystąpienia pokontrolnego być zatrudniony lub wykonywać innych zajęć w podmiotach kontrolowanych, których dotyczy to wystąpienie.

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 8 października 2020 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub proszę przesłać pod adresem:

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30

z dopiskiem: oferta pracy DK/20/196

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.

Informacje pod numerem telefonu:  22 572 60 87

Ważne informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do Centrali NFZ);
  • oferty osób, które nie zostały wybrane na wskazane stanowisko i nie udzieliły zgody na przetwarzanie danych osobowych w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez BSP NFZ zostaną zniszczone.

APLIKUJ

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia  27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO), informujemy, że: 

Administratorem danych osobowych udostępnionych na potrzeby rekrutacji jest Narodowy Fundusz Zdrowia  z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26/30, reprezentowany przez Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia.  Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych w Centrali NFZ: iod@nfz.gov.pl   

Postępowanie rekrutacyjne w Narodowym Funduszu Zdrowia prowadzone jest zgodnie z art. 107a- 107g ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2020 poz. 1398 z późn. zm.). Podane przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wskazanym w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.) związane jest z dobrowolnym uczestnictwem w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych niż wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego jest dobrowolne.  

Pani/Pana dane osobowe w przypadku przekazania wizerunku w ofercie pracy, będą przetwarzane zgodnie z zapisami art. 6 ust. 1 lit a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9 ust. 2 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO). 

Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie firma eRecruitment Solutions sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pod adresem: ul. Prosta 68, 00—838 Warszawa.

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Po upływie terminu do składania dokumentów listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, zawierającą imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miejscowość), umieszcza się w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Oddziału oraz publikuje w Biuletynie Informacji Publicznej. Informację o wyniku naboru umieszcza się w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Oddziału oraz publikuje w Biuletynie Informacji Publicznej. Informacja ta zawiera imię i nazwisko kandydata, jego miejsce zamieszkania (miejscowość), określenie stanowiska pracy oraz uzasadnienie dokonanego wyboru.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

W zakresie wynikającym z przepisów prawa powszechnie obowiązującego posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetworzenia, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), której dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, prawo do usunięcia danych osobowych.

Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 

Przekazane przez Panią/Pana dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, jak również profilowania. 

WYNIKI REKRUTACJI

Rekrutacja na stanowisko głównego specjalisty w Sekcji Zarządzania Procesem Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli IX w Rzeszowie w Departamencie Kontroli została zakończona bez zatrudnienia, w związku z rezygnacją rekomendowanego kandydata ze stanowiska.

Rekrutacja DK/20/196 została zakończona.

Narodowy  Fundusz Zdrowia - Podkarpacki Oddział Wojewódzki  z siedzibą w Rzeszowie
ul. Zamkowa 8, 35-032 Rzeszów

poszukuje kandydatów na stanowisko

Specjalisty do spraw zamówień publicznych

Wydział Administracyjno-Gospodarczy

Wymiar etatu:   1 etat

Miejsce wykonywania pracy: Rzeszów

Wymogi kwalifikacyjne: wykształcenie wyższe i  minimum 3 lata pracy zawodowej

Wymagania konieczne:

- znajomość przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2018 r. poz. 1986 ze zm.),

- znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 869),

- znajomość podstawowych zagadnień dotyczących działalności Narodowego Funduszu Zdrowia,

- biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office,

- umiejętności poprawnego formułowania pism. 

Wymagania pożądane:

- mile widziany pięcioletni staż pracy,

- mile widziane ukończone studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych,

- doświadczenie i znajomość zagadnień w prowadzeniu zamówień publicznych,

- umiejętność planowania i organizowania pracy,

- konsekwencja i wytrwałość w realizacji celów, poczucie odpowiedzialności za wyniki,

- umiejętność pracy indywidualnej i w zespole,

- umiejętność pracy po presją czasu,

- wysoka kultura osobista,

- odporność na stres.

Główne obowiązki:

- przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,

- prowadzenie korespondencji z oferentami,

- przygotowywanie projektów umów w ramach zamówień publicznych,

- nadzór na realizacją umów ,

- praca w komisjach przetargowych,

- przygotowywanie i składanie rocznych sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,

- sporządzanie planu postępowań o udzielenie zamówień,

- współpraca w zakresie kompetencji z pracownikami innych komórek organizacyjnych Oddziału

  w zakresie realizacji zadań wspólnych,

- przygotowywanie rozwiązań proceduralnych w ramach przeprowadzanych postępowań

  przetargowych,

- prowadzenie korespondencji z podmiotami zewnętrznymi.

 Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się   o zatrudnienie: druk do pobrania
  • podpisane: list motywacyjny i CV,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie  i kwalifikacje  zawodowe,
  • kopia świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • podpisane Oświadczenia o treści:

- "Wyrażam  zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do postępowania rekrutacyjnego Nr 1/2020".

- "Wyrażam  zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku w związku z przekazaną fotografią dołączoną do dokumentów”.               

UWAGA: dołączenie wizerunku kandydata jest dobrowolne.

- "Wyrażam  zgodę na przetwarzanie mojego numeru telefonu niezbędnego do kontaktu w bieżącym postępowaniu rekrutacyjnym”.

- "Wyrażam  zgodę na przetwarzanie mojego adresu e-mail niezbędnego do kontaktu w bieżącym postępowaniu rekrutacyjnym”.

Miejsce i termin składania dokumentów:

Dokumenty należy składać do dnia 30 października 2020r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego  Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria ogólna na parterze budynku czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub proszę przesłać pod adres:
Podkarpacki Oddział Wojewódzki

Narodowego Funduszu Zdrowia

ul. Zamkowa 8; 35 – 032 Rzeszów

z dopiskiem „Nabór 1/20 - WAG”

Informacja o metodach i technikach naboru:

  • Weryfikacja ofert pod względem formalnym  i spełnienia wymagań wskazanych w ogłoszeniu rekrutacyjnym zostanie dokonana przez pracowników Wydziału Kadr i Szkoleń.
  • Formy weryfikowania kompetencji kandydatów ustali Komisja Rekrutacyjna, która może w szczególności stosować następujące narzędzia i techniki selekcji: kwestionariusze, formularze, rozmowę kwalifikacyjną, test wiedzy i umiejętności oraz zadania symulacyjne.

Informacje dodatkowe dotyczące naboru:

  • Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
  • Lista Kandydatów spełniających wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będzie zamieszczona przy ogłoszeniu o naborze.
  • Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy  po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie, miejscu i formie przeprowadzenia naboru.
  • Kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie z uwagi na nie spełnienie  wymogów formalnych, nie będą informowani o dalszym etapie naboru.
  • Oferty otrzymane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
  • Oferty osób, które nie zostaną wybrane na stanowisko objęte naborem, zostaną odesłane po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego.
  • Informacje telefoniczne pod numerem:  17 86 04 214

Ponadto kandydaci z chwilą  zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w Art.112 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. 2018.1510 ze zm.).

„Art.112.

1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:

1) świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
2) właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
3) członkami organów lub pracownikami podmiotów tworzących w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej;
4) członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;
5) członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej  (Dz. U. z 2017 r. poz. 1170 i 1089);
6) właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty, o których mowa w pkt 2;
7) właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6;
8) posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;
9) członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.

2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:
   1) podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy;
   2) wykonywać działalności gospodarczej.”

Informacje dodatkowe:

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia  27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO), informujemy, że: 

Administratorem danych osobowych udostępnionych na potrzeby rekrutacji jest Narodowy Fundusz Zdrowia  z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26/30, reprezentowany przez Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia.  Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych w Centrali NFZ: iod@nfz.gov.pl   

Postępowanie rekrutacyjne w Narodowym Funduszu Zdrowia prowadzone jest zgodnie z art. 107a- 107g ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2020 poz. 1398 z późn. zm.). Podane przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wskazanym w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.) związane jest z dobrowolnym uczestnictwem w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych niż wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego jest dobrowolne.  

Pani/Pana dane osobowe w przypadku przekazania wizerunku w ofercie pracy, będą przetwarzane zgodnie z zapisami art. 6 ust. 1 lit a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9 ust. 2 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO). 

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Po upływie terminu do składania dokumentów listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, zawierającą imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miejscowość), umieszcza się w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Oddziału oraz publikuje w Biuletynie Informacji Publicznej. Informację o wyniku naboru umieszcza się w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Oddziału oraz publikuje w Biuletynie Informacji Publicznej. Informacja ta zawiera imię i nazwisko kandydata, jego miejsce zamieszkania (miejscowość), określenie stanowiska pracy oraz uzasadnienie dokonanego wyboru.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

W zakresie wynikającym z przepisów prawa powszechnie obowiązującego posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetworzenia, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), której dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, prawo do usunięcia danych osobowych.

Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 

Przekazane przez Panią/Pana dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, jak również profilowania.

Narodowy  Fundusz Zdrowia - Podkarpacki Oddział Wojewódzki  z siedzibą w Rzeszowie
ul. Zamkowa 8, 35-032 Rzeszów

poszukuje kandydatów na stanowisko

Specjalisty

Zespół Profilaktyki Zdrowotnej

Wymiar etatu:   1 etat

Miejsce wykonywania pracy: Rzeszów

Wymogi kwalifikacyjne: wykształcenie wyższe i minimum  3 lata pracy zawodowej lub średnie i minimum 5 lat pracy zawodowej

Wymagania konieczne:

- znajomość zagadnień dotyczących działalności Narodowego Funduszu  Zdrowia,

- biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office.

Wymagania pożądane:

- mile widziany 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,

- umiejętność pracy indywidualnej i w zespole,

- umiejętność pracy po presją czasu,

- komunikatywność, sumienność, rzetelność,

- wysoka kultura osobista,

- odporność na stres.

Główne obowiązki:

- organizowanie akcji profilaktycznych, dni otwartych itp.,

- kontakt z mediami,

- propagowanie zachowań  pozazdrowotnych wśród różnych grup osób w różnych formach działania,

- współpraca w zakresie procesu planowania, zawierania i realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w zakresach świadczeń profilaktyki,

- współpraca z organizacjami świadczeniodawców oraz organizacji stowarzyszeń propacjenckich,

- monitorowanie wskaźników jakości opieki zdrowotnej oraz ryzyk i zagrożeń w zakresach pozostających we właściwości Zespolu,

- współpraca z Biurem Profilaktyki w Centrali NFZ oraz oddziałami wojewódzkimi NFZ.

 Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się   o zatrudnienie: druk do pobrania
  • podpisane: list motywacyjny i CV,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie  i kwalifikacje  zawodowe,
  • kopia świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • podpisane Oświadczenia o treści:

- "Wyrażam  zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do postępowania rekrutacyjnego Nr 2/2020".

- "Wyrażam  zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku w związku z przekazaną fotografią dołączoną do dokumentów”.           

UWAGA: dołączenie wizerunku kandydata jest dobrowolne.

- "Wyrażam  zgodę na przetwarzanie mojego numeru telefonu niezbędnego do kontaktu w bieżącym postępowaniu rekrutacyjnym”.

- "Wyrażam  zgodę na przetwarzanie mojego adresu e-mail niezbędnego do kontaktu w bieżącym postępowaniu rekrutacyjnym”.

Miejsce i termin składania dokumentów:

Dokumenty należy składać do dnia 30 grudnia 2020r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria ogólna na parterze budynku czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub proszę przesłać pod adres:
Podkarpacki Oddział Wojewódzki

Narodowego Funduszu Zdrowia

ul. Zamkowa 8; 35 – 032 Rzeszów

z dopiskiem „Nabór 2/20 - ZPZ”

Informacja o metodach i technikach naboru:

  • Weryfikacja ofert pod względem formalnym  i spełnienia wymagań wskazanych w ogłoszeniu rekrutacyjnym zostanie dokonana przez pracowników Wydziału Kadr i Szkoleń.
  • Formy weryfikowania kompetencji kandydatów ustali Komisja Rekrutacyjna, która może w szczególności stosować następujące narzędzia i techniki selekcji: kwestionariusze, formularze, rozmowę kwalifikacyjną, test wiedzy i umiejętności oraz zadania symulacyjne.

Informacje dodatkowe dotyczące naboru:

  • Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
  • Lista Kandydatów spełniających wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będzie zamieszczona przy ogłoszeniu o naborze.
  • Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy  po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie, miejscu i formie przeprowadzenia naboru.
  • Kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie z uwagi na nie spełnienie  wymogów formalnych, nie będą informowani o dalszym etapie naboru.
  • Oferty otrzymane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
  • Oferty osób, które nie zostaną wybrane na stanowisko objęte naborem, zostaną odesłane po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego.
  • Informacje telefoniczne pod numerem:  17 86 04 214

Ponadto kandydaci z chwilą  zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w Art.112 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. 2020.1398 t.j. ze zm.).

„Art.112.

1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:

1) świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
2) właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
3) członkami organów lub pracownikami podmiotów tworzących w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej;
4) członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;
5) członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej
    (Dz. U. z 2017 r. poz. 1170 i 1089);
6) właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty, o których mowa w pkt 2;
7) właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone  w pkt 6;
8) posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;
9) członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.

2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:
   1) podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy;
   2) wykonywać działalności gospodarczej.”

Informacje dodatkowe:

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia  27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO), informujemy, że: 

Administratorem danych osobowych udostępnionych na potrzeby rekrutacji jest Narodowy Fundusz Zdrowia  z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26/30, reprezentowany przez Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia.  Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych w Centrali NFZ: iod@nfz.gov.pl   

Postępowanie rekrutacyjne w Narodowym Funduszu Zdrowia prowadzone jest zgodnie z art. 107a- 107g ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2020 poz. 1398 z późn. zm.). Podane przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wskazanym w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.) związane jest z dobrowolnym uczestnictwem w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych niż wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego jest dobrowolne.  

Pani/Pana dane osobowe w przypadku przekazania wizerunku w ofercie pracy, będą przetwarzane zgodnie z zapisami art. 6 ust. 1 lit a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9 ust. 2 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO). 

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Po upływie terminu do składania dokumentów listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, zawierającą imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miejscowość), umieszcza się w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Oddziału oraz publikuje w Biuletynie Informacji Publicznej. Informację o wyniku naboru umieszcza się w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Oddziału oraz publikuje w Biuletynie Informacji Publicznej. Informacja ta zawiera imię i nazwisko kandydata, jego miejsce zamieszkania (miejscowość), określenie stanowiska pracy oraz uzasadnienie dokonanego wyboru.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

W zakresie wynikającym z przepisów prawa powszechnie obowiązującego posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetworzenia, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), której dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, prawo do usunięcia danych osobowych.

Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 

Przekazane przez Panią/Pana dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, jak również profilowania.

Narodowy  Fundusz Zdrowia - Podkarpacki Oddział Wojewódzki  z siedzibą w Rzeszowie
ul. Zamkowa 8, 35-032 Rzeszów

poszukuje kandydatów na stanowisko

Starszego specjalisty/Specjalisty

Zespół Bezpieczeństwa Informacji i Ciągłości Działania

 

Wymiar etatu:   1 etat

Miejsce wykonywania pracy: Rzeszów

Wymogi kwalifikacyjne: wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne i informatyczne) oraz minimum  4 lata pracy zawodowej (w tym doświadczenie zawodowe w obszarze bezpieczeństwa IT) na stanowisku Starszego specjalisty/ minimum 3 lata pracy zawodowej (w tym doświadczenie zawodowe w obszarze bezpieczeństwa IT) na stanowisku  Specjalisty.

Wymagania konieczne:

  • znajomość zagadnień dotyczących bezpieczeństwa sieci teleinformatycznych oraz narzędzi specjalistycznych w zakresie bezpieczeństwa informatycznego;
  • znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych;
  • znajomość systemów klasy SIEM i DLP;
  • znajomość normy systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji (ISO 27001);
  • doświadczenie w administrowaniu systemami IT;

 

Wymagania pożądane:

  • znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację i korzystanie z dokumentacji technicznej;
  • znajomość przepisów z zakresu zarządzania kryzysowego;
  • posiadanie certyfikatu lub udokumentowana praktyka audytora wewnętrznego SZBI;
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office;
  • umiejętność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy, zdolność szybkiego uczenia się, umiejętność długofalowego planowania działań, komunikatywność, skuteczność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, samodzielność i odpowiedzialność w realizacji zadań, dokładność;

Główne obowiązki:

  • wdrażanie i nadzór nad implementacją organizacyjnych i technicznych środków bezpieczeństwa oraz raportowanie stanu bezpieczeństwa;
  • monitorowanie zagrożeń bezpieczeństwa i luk w zabezpieczeniach;
  • obsługa incydentów i zgłoszeń bezpieczeństwa;
  • monitorowanie zdarzeń w obszarze bezpieczeństwa teleinformatycznego;
  • współudział w procesie tworzenia planu inwestycyjnego i jego realizacji w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego;
  • administrowanie systemami KD i CCTV;
  • udział w zarządzaniu ryzykiem utraty bezpieczeństwa informacji;
  • współudział we wdrażaniu odpowiednich do oszacowanego ryzyka środków technicznych i organizacyjnych w celu utrzymania i bezpiecznej eksploatacji systemu informacyjnego;
  • udział we wdrażaniu, dokumentowaniu i utrzymywaniu planów ciągłości działania;
  • udział w procesie opracowania i utrzymywania w aktualnościzapisów stanowiących rozwinięcie Polityki Bezpieczeństwa (procedury, instrukcje, przewodniki);
  • udział w audytach zgodności z wymaganiami norm ISO27001;
  • udział w realizacji zadań wynikających z modułów zadaniowych przewidzianych dla stopni alarmowych CRP.

 Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej sięo zatrudnienie: druk do pobrania
  • podpisane: list motywacyjny i CV,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształceniei kwalifikacjezawodowe,
  • kopia świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • podpisane Oświadczenia o treści:

- "Wyrażam  zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do postępowania rekrutacyjnego Nr 3/2020".

- "Wyrażam  zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku w związku z przekazaną fotografią dołączoną do dokumentów”.               

UWAGA: dołączenie wizerunku kandydata jest dobrowolne.

- "Wyrażam  zgodę na przetwarzanie mojego numeru telefonu niezbędnego do kontaktu w bieżącym postępowaniu rekrutacyjnym”.

- "Wyrażam  zgodę na przetwarzanie mojego adresu e-mail niezbędnego do kontaktu w bieżącym postępowaniu rekrutacyjnym”.

Miejsce i termin składania dokumentów:

Dokumenty należy składać do dnia 14 stycznia 2021r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria ogólna na parterze budynku czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub proszę przesłać pod adres:

Podkarpacki Oddział Wojewódzki

Narodowego Funduszu Zdrowia

ul. Zamkowa 8; 35 – 032 Rzeszów

z dopiskiem „Nabór 3/20 - ZBIiCD”

Informacja o metodach i technikach naboru:

  • Weryfikacja ofert pod względem formalnym  i spełnienia wymagań wskazanych w ogłoszeniu rekrutacyjnym zostanie dokonana przez pracowników Wydziału Kadr i Szkoleń.
  • Formy weryfikowania kompetencji kandydatów ustali Komisja Rekrutacyjna, która może
    w szczególności stosować następujące narzędzia i techniki selekcji: kwestionariusze, formularze, rozmowę kwalifikacyjną, test wiedzy i umiejętności oraz zadania symulacyjne.

Informacje dodatkowe dotyczące naboru:

  • Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
  • Lista Kandydatów spełniających wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będzie zamieszczona przy ogłoszeniu o naborze.
  • Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy  po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie, miejscu i formie przeprowadzenia naboru.
  • Kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie z uwagi na nie spełnienie  wymogów formalnych, nie będą informowani o dalszym etapie naboru.
  • Oferty otrzymane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
  • Oferty osób, które nie zostaną wybrane na stanowisko objęte naborem, zostaną odesłane po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego.
  • Informacje telefoniczne pod numerem:17 86 04 214

Ponadto kandydaci z chwilą  zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ
w Art.112 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. 2020.1398 t.j. ze zm.).

„Art.112.

1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:

1) świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
2) właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
3) członkami organów lub pracownikami podmiotów tworzących w rozumieniu przepisów o działalności  leczniczej;
4) członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;
5) członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1170 i 1089);
6) właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty, o których mowa w pkt 2;
7) właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6;
8) posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;
9) członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.

2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:
   1) podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy;
   2) wykonywać działalności gospodarczej.”

Informacje dodatkowe:

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia  27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO), informujemy, że: 

Administratorem danych osobowych udostępnionych na potrzeby rekrutacji jest Narodowy Fundusz Zdrowia  z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26/30, reprezentowany przez Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia.  Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych w Centrali NFZ: iod@nfz.gov.pl   

Postępowanie rekrutacyjne w Narodowym Funduszu Zdrowia prowadzone jest zgodnie z art. 107a- 107g ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2020 poz. 1398 z późn. zm.). Podane przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wskazanym w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.) związane jest z dobrowolnym uczestnictwem w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych niż wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego jest dobrowolne.  

Pani/Pana dane osobowe w przypadku przekazania wizerunku w ofercie pracy, będą przetwarzane zgodnie z zapisami art. 6 ust. 1 lit a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9 ust. 2 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO). 

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Po upływie terminu do składania dokumentów listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, zawierającą imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miejscowość), umieszcza się w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Oddziału oraz publikuje w Biuletynie Informacji Publicznej. Informację o wyniku naboru umieszcza się w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Oddziału oraz publikuje w Biuletynie Informacji Publicznej. Informacja ta zawiera imię i nazwisko kandydata, jego miejsce zamieszkania (miejscowość), określenie stanowiska pracy oraz uzasadnienie dokonanego wyboru.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

W zakresie wynikającym z przepisów prawa powszechnie obowiązującego posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetworzenia, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), której dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, prawo do usunięcia danych osobowych.

Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 

Przekazane przez Panią/Pana dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, jak również profilowania.

Podmiot publikujący: Podkarpacki OW NFZ
Publikujący informację: Marcin Paluch
Publikacja informacji: 30.12.2020 12:21
Aktualizacja informacji: 23.02.2021 12:31
Sprawdź historię zmian