zaawansowane

Pacjent

Informacje dla pacjentów o potwierdzaniu prawa do świadczeń.
16.11.2012 r.
Odpowiedzi na pytania dotyczące potwierdzania uprawnień do świadczeń, najczęściej zadawane przez pacjentów.
19.12.2012 r.
Wzory oświadczeń, które pacjent (lub jego opiekun) będą mogą składać w przypadku, kiedy NFZ nie potwierdzi prawa do świadczeń, a pacjent ma do nich prawo.
30.11.2012 r.
Telefony informacyjne dla pacjentów w oddziałach Funduszu.
10.12.2012 r.
Ulotka informacyjna dla studentów o zasadach zgłaszania do ubezpieczenia zdrowotnego.
16.11.2012 r.
Ulotka informacyjna dla pacjenta o zasadach potwierdzania prawa do świadczeń zdrowotnych po 1 stycznia 2013 r.
16.11.2012 r.
Ulotka informacyjna dla pacjenta o zgłaszaniu członków rodziny do ubezpieczenia zdrowotnego po 1 stycznia 2013 r.
14.12.2012 r.
Nie masz czasu załatwić sprawy w NFZ od poniedziałku do piątku? Chcesz sprawdzić, czy jesteś ubezpieczony? Sprawdź swój status ubezpieczenia w systemie eWUŚ (elektronicznej Weryfikacji Uprawnień Świadczeniobiorców).
na górę

Kontakt

Infolinia 800-1600
800 392 976
22 572 60 42

kolejki@nfz.gov.pl
infolinia@nfz.gov.pl

Infolinie eWUŚ w oddziałach NFZ

niepełnosprawniInformacja dla osób, które trwale bądź przejściowo mają problemy z komunikowaniem się

ePUAP - Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Kontakt dla mediów
kontakt e-mail

Adres do korespondencji

ul. Grójecka 186
02-390 Warszawa

tel. 22 572 60 00
faks 22 572 63 33

W serwisie

eWUŚ


Strona NFZ wykorzystuje tzw. ciasteczka (cookies), które są zapisywane na Twoim urządzeniu przez przeglądarkę internetową. Są one niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Służą jedynie do zapamiętania ustawień wyświetlania, wersji (graficznej bądź tekstowej), typu i rozmiaru czcionek oraz stylu hiperłączy. Jeżeli nie zgadzasz się na zapisywanie ciasteczek, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki. W takim przypadku korzystanie ze stron internetowych NFZ może być utrudnione. Więcej informacji o ustawieniach wyświetlania i polityce prywatności znajdziesz tutaj.