O NFZ

Drukuj

Centrala NFZ - oferty pracy

Ogłoszenie o zatrudnieniu - DAiS/18/07 - w toku

05-01-2018

Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne:

  • Michał Maluchnik, Warszawa
  • Tomasz Stachurski, Warszawa
  • Filip Urbański, Warszawa
  • Katarzyna Gamalczyk, Warszawa
  • Grażyna Chlebicka, Warszawa
  • Cezary Woźniak, Warszawa
  • Sylwia Kłokow, Ząbki
  • Mariusz Zięba, Warszawa
  • Łukasz Napiórkowski, Warszawa
  • Beata Koń, Warszawa
  • Dorota Rykowska, Warszawa
  • Piotr Nowosielski, Warszawa
  • Jan Olmiński, Warszawa
  • Aneta Lichwierowicz, Warszawa
  • Katarzyna Murawska, Warszawa

źródło - Biuro Kadr i Szkoleń


Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia poszukuje kandydatów na stanowiska głównego specjalisty / starszego specjalisty / specjalisty w Wydziale Analiz Systemowych w Departamencie Analiz i Strategii - DAiS/18/07

Wymiar etatu: 7 etatów

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa

Główne obowiązki na stanowisku głównego specjalisty:

  • sporządzanie analiz w zakresie optymalizowania podaży świadczeń opieki zdrowotnej z uwzględnieniem podwyższania ich jakości;
  • opracowywanie strategii wdrażania wniosków wynikających z map potrzeb zdrowotnych;
  • przygotowywanie rekomendacji w zakresie zmian w systemie raportowania oraz w systemie rejestrów medycznych;
  • prognozowanie zapotrzebowania na świadczenia opieki zdrowotnej;
  • przygotowywanie rekomendacji w zakresie optymalizacji sposobów finansowania świadczeń opieki zdrowotnej ze środków publicznych;
  • zapewnienie wsparcia analitycznego i doradztwa w procesie podejmowania decyzji i realizacji projektów oraz przedsięwzięć w Funduszu w zakresie kompetencji Wydziału.

Wykształcenie: wyższe

Wymagania konieczne na stanowisku głównego specjalisty:

  • minimum 5 lat pracy zawodowej;
  • bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem krajowego systemu opieki zdrowotnej, w tym w szczególności w zakresie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
  • znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (minimum poziom B2);
  • znajomość zasad tworzenia przeglądów systematycznych;
  • znajomość źródeł informacji (w tym zagranicznej) dotyczącej systemów ochrony zdrowia;
  • znajomość statystyki/ekonometrii;
  • znajomość SQL;
  • umiejętność pracy z dużymi bazami danych;
  • znajomość programów do analizy statystycznej i modelowania (np. R/SAS/Statistica/SPSS);
  • doświadczenie w analizach z obszaru systemu ochrony zdrowia;
  • umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnej pracy koncepcyjnej;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • umiejętność pracy zespołowej;
  • komunikatywność i kreatywność.

Wymagania pożądane na stanowisku głównego specjalisty:

  • znajomość obsługi narzędzi Business Objects;
  • doświadczenie w instytucjach systemu ochrony zdrowia;
  • znajomość zagadnień ekonomicznych z zakresu ochrony zdrowia;
  • doświadczenie w analizach z obszaru finansowania systemu ochrony zdrowia;
  • współpraca z instytucjami międzynarodowymi.

Główne obowiązki na stanowisku starszego specjalisty:

  • sporządzanie analiz w zakresie optymalizowania podaży świadczeń opieki zdrowotnej z uwzględnieniem podwyższania ich jakości;
  • opracowywanie strategii wdrażania wniosków wynikających z map potrzeb zdrowotnych;
  • opracowywanie propozycji zmian w systemie raportowania oraz systemie rejestrów medycznych;
  • prognozowanie zapotrzebowania na świadczenia opieki zdrowotnej;
  • opracowywanie propozycji zmian w zakresie optymalizacji sposobów finansowania świadczeń opieki zdrowotnej ze środków publicznych;
  • zapewnienie wsparcia analitycznego w procesie podejmowania decyzji i realizacji projektów oraz przedsięwzięć w Funduszu w zakresie kompetencji Wydziału.

Wykształcenie: wyższe

Wymagania konieczne na stanowisku starszego specjalisty:

  • minimum 4 lata pracy zawodowej;
  • bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem krajowego systemu opieki zdrowotnej, w tym w szczególności w zakresie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
  • znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (minimum poziom B2);
  • znajomość zasad tworzenia przeglądów systematycznych;
  • znajomość źródeł informacji (w tym zagranicznej) dotyczącej systemów ochrony zdrowia;
  • znajomość statystyki/ekonometrii;
  • znajomość SQL;
  • umiejętność pracy z dużymi bazami danych;
  • znajomość programów do analizy statystycznej i modelowania (np. R/SAS/Statistica/SPSS);
  • doświadczenie w analizach z obszaru systemu ochrony zdrowia;
  • umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnej pracy koncepcyjnej;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • umiejętność pracy zespołowej;
  • komunikatywność i kreatywność.

Wymagania pożądane na stanowisku starszego specjalisty:

  • znajomość obsługi narzędzi Business Objects;
  • doświadczenie w instytucjach systemu ochrony zdrowia;
  • znajomość zagadnień ekonomicznych z zakresu ochrony zdrowia;
  • doświadczenie w analizach z obszaru finansowania systemu ochrony zdrowia;
  • współpraca z instytucjami międzynarodowymi.

Główne obowiązki na stanowisku specjalisty:

  • sporządzanie analiz w zakresie optymalizowania podaży świadczeń opieki zdrowotnej z uwzględnieniem podwyższania ich jakości;
  • opracowywanie wniosków wynikających z map potrzeb zdrowotnych;
  • opracowywanie propozycji zmian w systemie raportowania oraz systemie rejestrów medycznych;
  • prognozowanie zapotrzebowania na świadczenia opieki zdrowotnej;
  • opracowywanie propozycji zmian w zakresie optymalizacji sposobów finansowania świadczeń opieki zdrowotnej ze środków publicznych;
  • zapewnienie wsparcia analitycznego w procesie podejmowania decyzji i realizacji projektów oraz przedsięwzięć w Funduszu w zakresie kompetencji Wydziału.

Wykształcenie: wyższe

Wymagania konieczne na stanowisku specjalisty:

  • minimum 3 lata pracy zawodowej;
  • bardzo dobra znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem krajowego systemu opieki zdrowotnej, w tym w szczególności w zakresie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
  • znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (minimum poziom B1);
  • znajomość zasad tworzenia przeglądów systematycznych;
  • znajomość źródeł informacji (w tym zagranicznej) dotyczącej systemów ochrony zdrowia;
  • znajomość statystyki/ekonometrii;
  • znajomość SQL;
  • umiejętność pracy z dużymi bazami danych;
  • znajomość programów do analizy statystycznej i modelowania (np. R/SAS/Statistica/SPSS);
  • umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnej pracy koncepcyjnej;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • umiejętność pracy zespołowej;
  • komunikatywność i kreatywność.

Wymagania pożądane na stanowisku specjalisty

  • znajomość obsługi narzędzi Business Objects;
  • doświadczenie w instytucjach systemu ochrony zdrowia;
  • znajomość zagadnień ekonomicznych z zakresu ochrony zdrowia;
  • doświadczenie w analizach z obszaru finansowania systemu ochrony zdrowia;
  • współpraca z instytucjami międzynarodowymi.

Wymagane dokumenty:

  • podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • podpisany list motywacyjny;
  • podpisane CV;
  • kopie dokumentów potwierdzających:
  • minimum 5 lat pracy zawodowej (główny specjalista),
  • minimum 4 lata pracy zawodowej (starszy specjalista),
  • minimum 3 lata pracy zawodowej (specjalista)

na podstawie stosunku pracy, a także okresy aktywności zawodowej wynikające z umów, do których stosuje się przepisy o zleceniu, jak również wykonywania działalności gospodarczej;

  • kopie dokumentów potwierdzających inne wymagania konieczne i pożądane wymagane na poszczególnych stanowiskach, wskazane powyżej;
  • podpisane oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego - zgodnie z ustawą z dnia  29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016  r., poz. 922 z późn. zm.)”.

Administratorem danych osobowych udostępnionych na potrzeby rekrutacji jest Narodowy Fundusz Zdrowia z siedzibą w Warszawie przy ul. Grójeckiej 186, reprezentowany przez Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 25 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2016 r. poz. 922).

Informacja o metodach i technikach naboru:

  • weryfikacja ofert pod względem formalnym i spełnienia wymagań wskazanych w ogłoszeniu rekrutacyjnym zostanie dokonana przez pracowników Biura Kadr i Szkoleń;
  • formy weryfikowania kompetencji kandydatów ustali Komisja Rekrutacyjna, która może w szczególności stosować następujące narzędzia i techniki selekcji: kwestionariusze, formularze, rozmowę kwalifikacyjną, test wiedzy i umiejętności oraz zadania symulacyjne.

Informacje dodatkowe dotyczące naboru:

  • Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej;
  • lista Kandydatów spełniających wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będzie zamieszczona przy ogłoszeniu o naborze;
  • Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie i miejscu przeprowadzenia testu wiedzy oraz rozmowy kwalifikacyjnej;
  • Kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani.

Dokumenty należy składać do 19 stycznia 2018 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia lub przesłać pod adresem:

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
02-390 Warszawa, ul. Grójecka 186, Kancelaria

z dopiskiem: oferta pracy – DAiS/18/07

Dodatkowe informacje pod numerem telefonu: 22 572 60 87

Inne informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do Centrali NFZ);
  • oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji, zostaną zniszczone.

Ponadto kandydaci do zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1938).

Art. 112.

1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:
1) świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
2) właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;
3) członkami organów lub pracownikami podmiotów tworzących w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej;
4) członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;
5) członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. poz. 1844);
6) właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty, o których mowa w pkt 2;
7) właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6;
8) posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;
9) członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.

2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:
1) podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy;
2) wykonywać działalności gospodarczej.

źródło - Biuro Kadr i Szkoleń

Podmiot publikujący: Centrala NFZ
Autor informacji: Elżbieta Święcicka-Kijewska
Publikujący informację: Rafał Hołubicki
Publikacja informacji: 05.01.2018 00:00
Aktualizacja informacji: 26.01.2018 12:40
Źródło: Biuro Kadr i Szkoleń
Sprawdź historię zmian
Wszystkie aktualności