Aktualności

Aktualności Centrali

Bezpośrednia obsługa klientów w Centrali NFZ z ograniczeniami

16-10-2020

W związku z rozszerzeniem listy powiatów zakwalifikowanych do strefy czerwonej, w trosce o Państwa bezpieczeństwo, od 19 października 2020 r. do odwołania ograniczamy obsługę klientów w ramach kontaktu bezpośredniego w Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia w Warszawie, przy ul. Rakowieckiej 26/30.

 

Mogą Państwo skontaktować się z nami przez:

  • e-mail:
  • ePUAP: /NFZ-Centrala/SkrytkaESP
  • Kancelarię: tel. 22 572 62 58, 22 572 62 63, 22 572 62 52
  • skrzynkę podawczą: do Państwa dyspozycji przygotowaliśmy skrzynkę podawczą, Aby zostawić w niej pisma i dokumenty, należy skorzystać z wejścia B do Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (wejście przy skrzyżowaniu ul. Rakowieckiej i al. Niepodległości). Wejście tylko z zakrytymi ustami i nosem.


Jeśli chcą Państwo:

  • uzyskać informacje jak złożyć skargę na świadczeniodawców (dostęp lub realizację świadczenia), prosimy o telefon na numery 22 572 62 44, 22 574 99 08
  • uzyskać informacje o leczeniu planowanym poza granicami kraju, prosimy o telefon na numery 22 574 19 29, 22 574 19 88
  • uzyskać informacje o zwrocie kosztów w ramach dyrektywy transgranicznej, prosimy o telefon na numer 22 572 64 71
  • w innych sprawach, prosimy o telefon na numery 22 572 62 58, 22 572 62 63, 22 572 62 52

 

Mają Państwo wątpliwości? Prosimy o kontakt z infolinią

Telefoniczna Informacja Pacjenta: 800 190 590 jest bezpłatna i całodobowa. Jeżeli mają Państwo wątpliwości, prosimy o kontakt. Pomożemy.

Skontaktuj się z Telefoniczną Informacją Pacjenta

Wszystkie aktualności