O NFZ
Ogłoszenia o pracę
Starszy Specjalista/ Specjalista w Sekcji Analiz i Sprawozdawczości w Departamencie Współpracy Międzynarodowej (1 etat / umowa o pracę)
Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,
które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.
Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.
GŁÓWNE ZADANIA
- koordynacja rozwoju funkcjonalnego i utrzymania aplikacji służących do elektronicznej wymiany danych z instytucjami zagranicznymi (system EESSI);
- wsparcie użytkowników z Centrali NFZ i Oddziałów Wojewódzkich NFZ w zakresie korzystania z systemów informatycznych wykorzystywanych w Departamencie (w szczególności związanych z elektroniczną wymianą danych);
- planowanie i prowadzenie testów oraz szkoleń z zakresu wykorzystania systemu elektronicznej wymiany danych, w tym testów z partnerami zagranicznymi;
- przygotowywanie analiz związanych ze sprawozdawczością dotyczącą realizacji zadań na podstawie przepisów o koordynacji we współpracy komórkami organizacyjnymi Departamentu oraz wykorzystania systemu elektronicznej wymiany danych.
WYMAGANIA
WYMAGANIA KONIECZNE
- wykształcenie: wyższe, preferowane ekonomia, zarządzanie, statystyka, informatyka
- lata pracy zawodowej:
- na stanowisko specjalisty wymagane minimum 3 lata pracy zawodowej;
- na stanowisko starszego specjalisty wymagane minimum 4 lata pracy zawodowej;
- doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z rozwojem i/lub testowaniem systemów informatycznych i/lub analizą danych;
- doświadczenie w planowaniu i przeprowadzaniu testów funkcjonalnych aplikacji;
- doświadczenie w definiowaniu wymagań funkcjonalnych i wydajnościowych dla aplikacji;
- znajomość pakietu Microsoft Office;
- znajomość narzędzi do analizy danych (MS PowerBI, Business Object lub podobne);
- doświadczenie w definiowaniu wymagań funkcjonalnych i wydajnościowych dla aplikacji;
- komunikatywna znajomość języka angielskiego pozwalająca m.in. na pracę z dokumentacją obcojęzyczną;
WYMAGANIA DODATKOWE
- znajomość narzędzi programistycznych, baz danych oraz języków programowania – mile widziane;
- znajomość przepisów z zakresu koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego – mile widziane;
- umiejętność rozwiązywania problemów;
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia;
- samodzielność;
- umiejętność pracy w zespole;
- otwartość na zmiany;
- efektywna komunikacja;
- sprawność w zmiennym otoczeniu;
- zaangażowanie i odpowiedzialność;
- orientacja na jakość;
- orientacja na klienta, interesariusza;
- planowanie i organizowanie pracy.
WYMAGANE DOKUMENTY
- CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej;
- kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu, aktualny wydruk z CEIDG);
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.
Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.
PRACOWNIKOM OFERUJEMY
- pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
- pracę w systemie hybrydowym
- elastyczny czas pracy
- nagrodę jubileuszową za staż pracy
- dodatkowy urlop stażowy
- profesjonalny system szkoleń
- możliwość dofinansowania nauki języka do 100%
- możliwość dofinansowania studiów do 100%
- opiekę mentora/ mentorki
- atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
- dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
- dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci
- dofinansowanie karty sportowej
- Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
- ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
- inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: .
Kandydatki i Kandydatów prosimy o składanie dokumentów do 01.12.2025 r.: elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego lub w formie papierowej w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:
Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Rakowiecka 26/30
02-528, Warszawa
z dopiskiem: oferta pracy DWM/25/18
Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Narodowy Fundusz Zdrowia wdrożył „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych”. Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/






