O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Starszy Specjalista/ Specjalista w Sekcji Analiz i Sprawozdawczości w Departamencie Współpracy Międzynarodowej (1 etat / umowa o pracę)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status
Praca  w Funduszu  to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,
 które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.

GŁÓWNE ZADANIA

  • koordynacja rozwoju funkcjonalnego i utrzymania aplikacji służących do elektronicznej wymiany danych z instytucjami zagranicznymi (system EESSI);
  • wsparcie użytkowników z Centrali NFZ i Oddziałów Wojewódzkich NFZ w zakresie korzystania z systemów informatycznych wykorzystywanych w Departamencie (w szczególności związanych z elektroniczną wymianą danych);
  • planowanie i prowadzenie testów oraz szkoleń z zakresu wykorzystania systemu elektronicznej wymiany danych, w tym testów z partnerami zagranicznymi;
  • przygotowywanie analiz związanych ze sprawozdawczością dotyczącą realizacji zadań na podstawie przepisów o koordynacji we współpracy komórkami organizacyjnymi Departamentu oraz wykorzystania systemu elektronicznej wymiany danych.

WYMAGANIA

WYMAGANIA KONIECZNE

  • wykształcenie: wyższe, preferowane ekonomia, zarządzanie, statystyka, informatyka
  • lata pracy zawodowej:
    • na stanowisko specjalisty wymagane minimum 3 lata pracy zawodowej;
    • na stanowisko starszego specjalisty wymagane minimum 4 lata pracy zawodowej;
  • doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z rozwojem i/lub testowaniem systemów informatycznych i/lub analizą danych;
  • doświadczenie w planowaniu i przeprowadzaniu testów funkcjonalnych aplikacji;
  • doświadczenie w definiowaniu wymagań funkcjonalnych i wydajnościowych dla aplikacji;
  • znajomość pakietu Microsoft Office;
  • znajomość narzędzi do analizy danych (MS PowerBI, Business Object lub podobne);
  • doświadczenie w definiowaniu wymagań funkcjonalnych i wydajnościowych dla aplikacji;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego pozwalająca m.in. na pracę z dokumentacją obcojęzyczną;

WYMAGANIA DODATKOWE

  • znajomość narzędzi programistycznych, baz danych oraz języków programowania – mile widziane;
  • znajomość przepisów z zakresu koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego – mile widziane;
  • umiejętność rozwiązywania problemów;
  • umiejętność analitycznego i logicznego myślenia;
  • samodzielność;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • otwartość na zmiany;
  • efektywna komunikacja;
  • sprawność w zmiennym otoczeniu;
  • zaangażowanie i odpowiedzialność;
  • orientacja na jakość;
  • orientacja na klienta, interesariusza;
  • planowanie i organizowanie pracy.

WYMAGANE DOKUMENTY

  • CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej;
  • kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu, aktualny wydruk z CEIDG);
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
  • oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.

Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.

Dokumenty do pobrania!

PRACOWNIKOM OFERUJEMY

  • pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
  • pracę w systemie hybrydowym
  • elastyczny czas pracy
  • nagrodę jubileuszową za staż pracy
  • dodatkowy urlop stażowy
  • profesjonalny system szkoleń
  • możliwość  dofinansowania nauki języka do 100%
  • możliwość  dofinansowania studiów do 100%
  • opiekę mentora/ mentorki
  • atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
    • dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
    • dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci
    • dofinansowanie karty sportowej
    • Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
  • ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
  • inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: .

Kandydatki i Kandydatów prosimy o składanie dokumentów do 01.12.2025 r.: elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego lub w formie papierowej w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia

ul. Rakowiecka 26/30
02-528, Warszawa

z dopiskiem: oferta pracy DWM/25/18

Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Narodowy Fundusz Zdrowia wdrożył „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych”. Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/

Infografika. Tekst: Nasze wartou015bci: Otwartou015bu0107 na Pacjenta, efektywnou015bu0107, innowacyjnou015bu0107, satysfakcja p
Podmiot publikujący: Centrala NFZ
Publikujący informację: Paweł Grzybowski
Publikacja informacji: 14.11.2025 15:00
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty