O NFZ
Ogłoszenia o pracę

Starszy referent w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki Dział Informacji i Profilaktyki w Dolnośląskim OW NFZ
GŁÓWNE ZADANIA:
- Promowanie postaw prozdrowotnych w ramach obsługi bezpośredniej na stanowisku doradcy ds. profilaktyki i promocji zdrowia, w szczególności poprzez zachęcanie do korzystania z pomiarów w kiosku profilaktycznym, udziału w programach zdrowotnych i programach profilaktyki zdrowotnej;
- Przyjmowanie skarg i wniosków, skierowań na leczenie uzdrowiskowe lub rehabilitacjęn uzdrowiskową, wniosków w sprawie objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym oraz ustalenia prawa do świadczeń;
- Udzielanie informacji ogólnych ustnie i pisemnie, udostępnianie informacji o: udzielonych świadczeniach, prawie do świadczeń, statusie prowadzonych spraw, prawach pacjentów;
- Potwierdzanie Profilu Zaufanego;
- Obsługa wniosków o zaopatrzenie w wyroby medyczne;
- Zawieranie umów o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne (niewymagające postępowania wyjaśniającego) oraz wydawanie gotowych umów obejmujących dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym;
- Przyjmowanie wniosków o wydanie EKUZ oraz w innych sprawach związanych z realizacją przepisów o koordynacji i opieką transgraniczną oraz wydawanie EKUZ i certyfikatów tymczasowo zastępujących EKUZ;
- Wykonywanie pomiarów w kiosku profilaktycznym;
- Udzielanie odpowiedzi na pisma kierowane przez klientów w sprawach innych niż skargi i wnioski;
- Udzielane informacji przez telefon;
- Właściwe przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej do Oddziału;
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe
Wymagania dodatkowe:
- Znajomość zagadnień systemu ochrony zdrowia związanych z systemem ubezpieczeń zdrowotnych, w szczególności ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 2561 z późn. zm.);
- Doświadczenie zawodowe w zakresie zbliżonym do dziedziny lub charakteru pracy na stanowisku, na które prowadzony jest nabór – doświadczenie w administracji publicznej lub podmiotach związanych z ochroną zdrowia;
- Znajomość języka angielskiego;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- Umiejętność poprawnego pisania w języku polskim;
- Odpowiedzialność;
- Zainteresowanie tematyką zdrowia lub edukacji społecznej;
- Rzetelność, pracowitość;
- Wysoka kultura osobistego;
- Empatia i życzliwość.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwiąCi aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod (adresem e-mail: rekrutacja@nfzwroclaw.pl / nr telefonu: (71) 79-79-261).
Dokumenty w formie papierowej należy składać do 20.06.2023 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w Sali Obsługi Klienta przy ul. R. Traugutta 55, 50-416 Wrocław (Punkt podawczy czynny: w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:
Dolnośląski Oddział Wojewódzki
Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. R. Traugutta 55, 50-416 Wrocław
z dopiskiem: oferta pracy Wrocław/23/27
lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.
