O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Starszy referent w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki Dział Obsługi Klientów w Dolnośląskim OW NFZ (umowa o pracę, 1 etat)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne:

Lp.

Nazwisko

Imię

Miejsce zamieszkania

1

Ciszewska

Beata

Wrocław

2

 Gieża

Elżbieta

Brzeg

3

 Gnap

Jakub

Wrocław

4

Jarosz

Alicja

Radom

5

Jerczyński

Arkadiusz

Wrocław

6

Kamińska

Katarzyna

Święciechowa

7

Kania

Małgorzata

Wrocław

8

Kierczyńska

Klaudia

Wrocław

9

 Kwiatkowska

Anna

Owieczki

10

Mazurkiewicz

Joanna

Wrocław

11

Niewęgłowska

Renata

Wrocław

12

Plutecka

Edyta

Nieciszów

13

Tokarska

Weronika

Wrocław

14

Wacławiak

Maja

Wrocław

15

Walaszczyk

Greta

Wrocław


Szczegóły oferty
 

GŁÓWNE ZADANIA:

  • obsługa bezpośrednia klientów w Sali Obsługi Klientów na stanowisku doradca klientów;
  • przyjmowanie skarg i wniosków, skierowań na leczenie uzdrowiskowe lub rehabilitację uzdrowiskową, wniosków w sprawie objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym oraz ustalenia prawa do świadczeń;
  • udzielanie informacji ogólnych ustnie i pisemnie, udostępnianie informacji o: udzielonych świadczeniach, prawie do świadczeń, statusie prowadzonych spraw, prawach pacjentów;
  • potwierdzanie Profilu Zaufanego;
  • obsługa wniosków o zaopatrzenie w wyroby medyczne;
  • przyjmowanie i weryfikacja wniosków w sprawie zawierania umów o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne (niewymagające postępowania wyjaśniającego) oraz wydawanie gotowych umów obejmujących dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym;
  • przyjmowanie wniosków o wydanie EKUZ oraz w innych sprawach związanych z realizacją przepisów o koordynacji i opieką transgraniczną oraz wydawanie EKUZ i certyfikatów tymczasowo zastępujących EKUZ;
  • promowanie Internetowego Konta Pacjenta, usług e-zdrowia;
  • Wykonywanie pomiarów w kiosku profilaktycznym oraz udzielanie informacji na temat profilaktyki i promocji zdrowia;
  • Udzielanie odpowiedzi na pisma kierowane przez klientów, w tym rozpatrywanie skarg i wniosków;
  • Udzielania informacji przez telefon;
  • Właściwe przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej do Oddziału;
  • Uczestniczenie w eventach prozdrowotnych poza siedzibą SOK;
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.

WYMAGANIA:


Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie: wyższe

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość zagadnień systemu ochrony zdrowia związanych z systemem ubezpieczeń zdrowotnych, w szczególności ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 146);
  • doświadczenie zawodowe w zakresie zbliżonym do dziedziny lub charakteru pracy na stanowisku, na które prowadzony jest nabór – doświadczenie w administracji publicznej lub podmiotach związanych z ochroną zdrowia;
  • umiejętność poprawnego pisania w języku polskim;
  • umiejętność pisania pism;
  • umiejętności komunikacyjne;
  • zaangażowanie i odpowiedzialność;
  • wysoka kultura osobistego;
  • empatia i serdeczność;
  • samodzielność;
  • sumienność;
  • radzenie sobie ze stresem.

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • podpisany kwestionariusz osobowy,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika.
Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.

 

ZAPRASZAMY

 

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod (adresem e-mail: rekrutacja@nfzwroclaw.pl / nr telefonu: (71) 79-79-261).

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 25.08.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w Sali Obsługi Klienta przy ul. R. Traugutta 55, 50-416 Wrocław
(Punkt podawczy czynny: w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:

Dolnośląski Oddział Wojewódzki
Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. R. Traugutta 55, 50-416 Wrocław

z dopiskiem: oferta pracy Wrocław/24/21

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.

 

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: Centrala NFZ
Publikujący informację: Marcin Dobosz
Publikacja informacji: 06.08.2024 11:35
Aktualizacja informacji: 29.08.2024 13:33
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty