O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Specjalista / Starszy Specjalista Samodzielne stanowisko ds. Dostępności i Prostego Języka w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki (1 etat / Umowa o pracę)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Praca  w Funduszu  to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,
 które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.

 

GŁÓWNE ZADANIA

  • Koordynowanie na poziomie oddziału zadań związanych z korpusem oficerów językowych;
  • Koordynacja na poziomie oddziału zadań związanych z realizacją ustawy o dostępności;
  • Monitorowanie i realizacja działań w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  • Koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  • Organizacja i prowadzenie szkoleń dla pracowników z prostego i poprawnego języka;
  • Promocja prostego języka w oddziale;
  • Upraszczanie komunikacji pisemnej oddziału (pisma, formularze, publikacje na stronach internetowych);
  • Redagowanie treści i monitoring informacji, w tym aktualizacja publikacji na stronie oddziału w zakresie profilaktyki i promocji zdrowia oraz pacjent.gov.pl;
  • Współpraca przy promowaniu zdrowia i postaw prozdrowotnych poprzez organizację oraz udział w wydarzeniach i kampaniach edukacyjno - informacyjnych, kierowanych do różnych grup docelowych we współpracy z Działem Obsługi Klientów i Profilaktyki;
  • Współpraca przy projektowaniu i realizacji przedsięwzięć promujących właściwe postawy prozdrowotne we współpracy z Działem Obsługi Klientów i Profilaktyki, z podmiotami zewnętrznymi, w tym instytucjami opieki zdrowotnej, organizacjami pacjentów, towarzystwami medycznymi;
  • Redagowanie materiałów informacyjno - edukacyjnych z obszaru profilaktyki i promocji zdrowia do druku oraz współpraca przy pisaniu scenariuszy do realizacji krótkich filmów promocyjnych do mediów społecznościowych;
  • Redagowanie pism na potrzeby Wydziału Obsługi Klientów i Profilaktyki;
  • Obsługa korespondencji wpływającej do Wydziału Obsługi Klientów i Profilaktyki;
  • Obsługa korespondencji wpływającej do Oddziału;
  • Wykonywanie innych prac i czynności zleconych przez przełożonych.
     

WYMAGANIA

WYMAGANIA KONIECZNE

Specjalista

  • wykształcenie: wyższe
  • lata pracy zawodowej: minimum 3 lata stażu pracy

   Starszy Specjalista

  • wykształcenie: wyższe
  • lata pracy zawodowej: minimum 4 lata stażu pracy

 

 WYMAGANIA DODATKOWE

  • znajomość zasad prostego i poprawnego języka polskiego;
  • doświadczenie w pisaniu i redagowaniu treści,
  • doświadczenie w organizowaniu i prowadzeniu szkoleń;
  • znajomość systemu ochrony zdrowia;
  • znajomość zagadnień  systemu ochrony zdrowia związanych z systemem ubezpieczeń zdrowotnych, w szczególności Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 roku o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tj. Dz.U. z 2024 poz. 146 z poźn. zm);
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • samodzielność;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność efektywnej komunikacji;
  • sprawność w zmiennym otoczeniu;
  • umiejętność współpracy;
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność;
  • Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia;
  • Orientacja na jakość;
  • Orientacja na klienta, interesariusza;
  • Umiejętność planowania i organizowania pracy;
  • Przestrzeganie przepisów;
  • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach;
  • Wiedza i umiejętności specjalistyczne.

 WYMAGANE DOKUMENTY

  • CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
  • Kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • Kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu),
  • Kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • Oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.

Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.
 

Dokumenty do pobrania!

 

PRACOWNIKOM OFERUJEMY

  • pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • nagrodę jubileuszową za staż pracy
  • dodatkowy urlop stażowy
  • profesjonalny system szkoleń
  • atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
    • dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
    • Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
  • ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
  • inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)
  • pakiet powitalny dla każdego nowozatrudnionego pracownika

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail:
rekrutacja@nfz-wroclaw.pl

Kandydatki i Kandydatów prosimy o składanie dokumentów do: 2.12.2025r. elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego lub w formie papierowej w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w Sali Obsługi Klienta przy ul. R. Traugutta 55, 50-416 Wrocław (punkt podawczy czynny w godzinach: 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:

Dolnośląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

ul. R. Traugutta 55
50-416, Wrocław

z dopiskiem: oferta pracy Wrocław/25/28

 

Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Narodowy Fundusz Zdrowia wdrożył „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych”. Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/

Infografika. Tekst: Nasze wartou015bci: Otwartou015bu0107 na Pacjenta, efektywnou015bu0107, innowacyjnou015bu0107, satysfakcja p
Podmiot publikujący: Centrala NFZ
Publikujący informację: Paulina Deksymer
Publikacja informacji: 14.11.2025 13:15
Aktualizacja informacji: 14.11.2025 13:27
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty