O NFZ
Ogłoszenia o pracę
Specjalista / Starszy Specjalista Samodzielne stanowisko ds. Dostępności i Prostego Języka w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki (1 etat / Umowa o pracę)
Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,
które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.
Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.
GŁÓWNE ZADANIA
- Koordynowanie na poziomie oddziału zadań związanych z korpusem oficerów językowych;
- Koordynacja na poziomie oddziału zadań związanych z realizacją ustawy o dostępności;
- Monitorowanie i realizacja działań w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- Koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- Organizacja i prowadzenie szkoleń dla pracowników z prostego i poprawnego języka;
- Promocja prostego języka w oddziale;
- Upraszczanie komunikacji pisemnej oddziału (pisma, formularze, publikacje na stronach internetowych);
- Redagowanie treści i monitoring informacji, w tym aktualizacja publikacji na stronie oddziału w zakresie profilaktyki i promocji zdrowia oraz pacjent.gov.pl;
- Współpraca przy promowaniu zdrowia i postaw prozdrowotnych poprzez organizację oraz udział w wydarzeniach i kampaniach edukacyjno - informacyjnych, kierowanych do różnych grup docelowych we współpracy z Działem Obsługi Klientów i Profilaktyki;
- Współpraca przy projektowaniu i realizacji przedsięwzięć promujących właściwe postawy prozdrowotne we współpracy z Działem Obsługi Klientów i Profilaktyki, z podmiotami zewnętrznymi, w tym instytucjami opieki zdrowotnej, organizacjami pacjentów, towarzystwami medycznymi;
- Redagowanie materiałów informacyjno - edukacyjnych z obszaru profilaktyki i promocji zdrowia do druku oraz współpraca przy pisaniu scenariuszy do realizacji krótkich filmów promocyjnych do mediów społecznościowych;
- Redagowanie pism na potrzeby Wydziału Obsługi Klientów i Profilaktyki;
- Obsługa korespondencji wpływającej do Wydziału Obsługi Klientów i Profilaktyki;
- Obsługa korespondencji wpływającej do Oddziału;
- Wykonywanie innych prac i czynności zleconych przez przełożonych.
WYMAGANIA
WYMAGANIA KONIECZNE
Specjalista
- wykształcenie: wyższe
- lata pracy zawodowej: minimum 3 lata stażu pracy
Starszy Specjalista
- wykształcenie: wyższe
- lata pracy zawodowej: minimum 4 lata stażu pracy
WYMAGANIA DODATKOWE
- znajomość zasad prostego i poprawnego języka polskiego;
- doświadczenie w pisaniu i redagowaniu treści,
- doświadczenie w organizowaniu i prowadzeniu szkoleń;
- znajomość systemu ochrony zdrowia;
- znajomość zagadnień systemu ochrony zdrowia związanych z systemem ubezpieczeń zdrowotnych, w szczególności Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 roku o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tj. Dz.U. z 2024 poz. 146 z poźn. zm);
- bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- odpowiedzialność za powierzone zadania;
- samodzielność;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność efektywnej komunikacji;
- sprawność w zmiennym otoczeniu;
- umiejętność współpracy;
- Zaangażowanie i odpowiedzialność;
- Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia;
- Orientacja na jakość;
- Orientacja na klienta, interesariusza;
- Umiejętność planowania i organizowania pracy;
- Przestrzeganie przepisów;
- Radzenie sobie w trudnych sytuacjach;
- Wiedza i umiejętności specjalistyczne.
WYMAGANE DOKUMENTY
- CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
- Kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu),
- Kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- Oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.
Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.
PRACOWNIKOM OFERUJEMY
- pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- nagrodę jubileuszową za staż pracy
- dodatkowy urlop stażowy
- profesjonalny system szkoleń
- atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
- dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
- Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
- ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
- inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)
- pakiet powitalny dla każdego nowozatrudnionego pracownika
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail:
rekrutacja@nfz-wroclaw.pl
Kandydatki i Kandydatów prosimy o składanie dokumentów do: 2.12.2025r. elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego lub w formie papierowej w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w Sali Obsługi Klienta przy ul. R. Traugutta 55, 50-416 Wrocław (punkt podawczy czynny w godzinach: 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:
Dolnośląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. R. Traugutta 55
50-416, Wrocław
z dopiskiem: oferta pracy Wrocław/25/28
Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Narodowy Fundusz Zdrowia wdrożył „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych”. Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/






