Aktualności

Drukuj

Aktualności Centrali

Całodobowa Infolinia TIP już od 2 września

Ważne!
31-07-2019

Już od 2 września
Telefoniczna Informacja Pacjenta
dostępna będzie 24 godziny na dobę we wszystkie dni tygodnia

Oprócz całodobowej dostępności (również w weekendy i święta) TIP zaoferuje od września znacznie więcej:

  • Informacja o miejscach świadczenia nocnej i świątecznej opieki lekarskiej i najbliższych SOR-ach 24 godziny na dobę
  • Informacja o dostępności leków
  • Konsultanci z językiem angielskim
  • Zamówienie rozmowy z tłumaczem języka migowego
  • Możliwość skorzystania z chatu i maila

Ponadto, większa liczba konsultantów pozwoli na maksymalne skrócenie czasu oczekiwania na rozmowę, dzięki czemu jeszcze więcej dzwoniących będzie mogło skorzystać z porady konsultantów. Jakość działania TIP będzie stale monitorowana przez NFZ.

Możliwość rozwoju usług TIP i zapewnienie całodobowej obsługi to efekt zawartej 30 lipca 2019 r. w trybie przepisów o zamówieniach publicznych umowy z firmą CCIG Group, która przez najbliższe dwa lata będzie zajmowała się obsługą TIP.

Telefoniczna Informacja Pacjenta w nowej odsłonie startuje 2 września od 8:00 rano.

Źródło: Departament Obsługi Pacjenta

Wszystkie aktualności