O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Specjalista w Dziale Skarg i Wniosków w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki w Mazowieckim OW NFZ (umowa o pracę/pełny etat – 1 wakat)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Rekrutacja na stanowisko Specjalista w Dziale Skarg i Wniosków  w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki została zakończona bez wyłonienia kandydata do zatrudnienia. 


GŁÓWNE ZADANIA:

  • Rozpatrywanie skarg i wniosków zgłaszanych przez świadczeniobiorców w zakresie realizacji umów zawartych przez podmioty lecznicze z Mazowieckim Oddziałem Wojewódzkim NFZ.
  • Rozpatrywanie spraw dotyczących zgłoszeń świadczeniobiorców w zakresie nieprawidłowości ujawnionych na podstawie danych zamieszczonych w Internetowym Koncie Pacjenta (IKP).
  • Rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących działalności Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ.
  • Prowadzenie rejestru skarg i wniosków.
  • Udzielanie informacji telefonicznych w sprawach skarg i wniosków.
  • Przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków.
  • Przygotowywanie okresowych analiz i sprawozdań dotyczących skarg i wniosków oraz sposobu ich załatwienia.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie: Co najmniej średnie (mile widziane prawnicze)
  • Lata pracy zawodowej:
    • minimum 5 - letnie doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim.
    • minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe przy wykształceniu wyższym.

(Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; lata pracy zawodowej należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczeniem o zatrudnieniu / zaświadczeniem o wykonaniu umowy zlecenia / aktualnym wyciągiem z CEIDG)

  • Dobra znajomość pakietu MS OFFICE.
  • Umiejętność posługiwania się przepisami prawa niezbędnymi do wykonywania zadań zamieszczonych w ogłoszeniu.

Wymagania dodatkowe:

  • Praca pod presją czasu.
  • Odporność na stres.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego.
  • Posługiwanie się prostym językiem, w mowie i piśmie.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta w tym telefonicznej.
  • Komunikatywność, empatia, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność.

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • podpisany kwestionariusz osobowy,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę (świadectwa pracy), umowy zlecenie (zaświadczenia) lub prowadzenia działalności gospodarczej(wydruk z CEIDG),
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.

ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod numerem telefonu: 22 279 75 07

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 17.04.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w Kancelarii Ogólnej Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ wejście od ulicy Chałubińskiego 8 lub przesłać na adres:

Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ

ul. Chałubińskiego 8

00-613, Warszawa

(decyduje data wpływu do Oddziału)

z dopiskiem: oferta pracy 2024/DSiW/23

 

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: Mazowiecki OW NFZ
Autor informacji: Weronika Matwijiszyn
Publikujący informację: Sylwia Biczyńska vel Bicz
Publikacja informacji: 29.03.2024 11:30
Aktualizacja informacji: 20.05.2024 09:07
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty