O NFZ
Ogłoszenia o pracę
Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Wydziale Inwestycji i Administracji w Biurze Administracyjno-Gospodarczym (1 etat / umowa o pracę)
GŁÓWNE ZADANIA:
- opracowanie planów zadań inwestycyjnych i remontowych;
- ocena wniosków inwestycyjnych składanych przez poszczególne jednostki NFZ;
- opracowywanie wniosków o zmianę rzeczowego planu wydatków inwestycyjnych;
- uczestnictwo w opracowaniu rocznego projektu Rzeczowego Planu Wydatków Inwestycyjnych NFZ oraz zmian tego planu;
- monitorowanie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych oraz ich rozliczanie;
- nadzór nad ewidencją nieruchomości gruntowych, budynków i budowli;
- organizacja okresowych przeglądów technicznych urządzeń, budynków i budowli;
- przygotowanie dokumentów do postępowań o zamówienie publiczne w zakresie prac inwestycyjnych i remontowych;
- sporządzenie analiz, cyklicznych raportów, sprawozdań i harmonogramów realizacji zadań inwestycyjnych;
- dokonywanie odbioru prac związanych z realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych;
- współpraca z urzędami i wykonawcami;
- nadzór nad realizacją umów, posiadaną dokumentacją oraz aktualizacja baz danych.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- na stanowisko głównego specjalisty:
- wykształcenie: wyższe (techniczne, ekonomiczne lub administracja);
- minimum 5 lat pracy zawodowej w obszarze inwestycji;
- na stanowisko starszego specjalisty:
- wykształcenie: wyższe (techniczne, ekonomiczne lub administracja);
- minimum 4 lata pracy zawodowej w obszarze inwestycji,
lub
wykształcenie średnie;
- minimum 6 lat pracy zawodowej w obszarze inwestycji;
- umiejętność czytania dokumentacji architektonicznej;
- znajomość przepisów prawo zamówień publicznych, prawo budowlane, ustawa o finansach publicznych, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawa o zasadach zarządzania mieniem państwowym.
Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej/świadectwem ukończenia szkoły średniej; staż pracy należy potwierdzić świadectwami pracy/zaświadczeniem o zatrudnieniu/aktualnym wyciągiem z CEIDG.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność myślenia analitycznego i kreatywność;
- umiejętność współpracy w zespole;
- wysokie zdolności organizacyjne;
- komunikatywność i uprzejmość;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (znajomość programu AutoCad będą dodatkowym atutem);
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej;
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: .
Dokumenty w formie papierowej należy składać do 10.05.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:
Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Rakowiecka 26/30
02-528, Warszawa
z dopiskiem: oferta pracy BAG/24/91
lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.