O NFZ
Ogłoszenia o pracę
Referent w Dziale Obsługi Klientów w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki (1 etat/ umowa o pracę)
Szczegóły oferty
GŁÓWNE ZADANIA:
- Realizowanie zadań w ramach sali obsługi klientów.
- Udostępnianie klientom informacji ustnie i pisemnie dotyczących udzielonych im świadczeń opieki zdrowotnej oraz kosztów tych świadczeń, a także o posiadanym prawie do świadczeń opieki zdrowotnej, w zakresie nie wymagającym przeprowadzania postępowania wyjaśniającego.
- Udzielanie informacji ogólnych ustnie i pisemnie, m.in. o możliwości załatwienia sprawy oraz o statusie sprawy, nowych usługach e-zdrowia, przysługujących pacjentom prawach, wynikających z umów zawartych pomiędzy Funduszem a świadczeniodawcą.
- Analizowanie i aktualizowanie danych znajdujących się w Centralnym Wykazie Ubezpieczonych.
- Wydawanie Europejskich Kart Ubezpieczeniowych.
- Przekazywanie spraw klientów wymagających postępowania wyjaśniającego do właściwej komórki organizacyjnej.
- Potwierdzanie, przedłużanie ważności i unieważnianie profilu zaufanego.
- Zawieranie umów dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego.
- Obsługa zleceń na wyroby medyczne.
- Udział we własnych i zewnętrznych wydarzeniach profilaktycznych.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: minimum średnie
Wykształcenie należy potwierdzić kopią świadectwa ukończenia szkoły średniej / kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w kontakcie z klientem,
- znajomość tworzenia pism do klientów,
- ogólna znajomość z zakresu systemu opieki zdrowotnej i powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego, w tym znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych (Dz.U. 2024 r. poz.146),
- język angielski w stopniu podstawowym (komunikatywnym),
- umiejętność posługiwania się narzędziami pakietu Microsoft Office,
- komunikatywność,
- asertywność,
- wysoka kultura osobista,
- empatia,
- orientacja na klienta,
- odporność na stres,
- charyzma,
- opanowanie,
- serdeczność,
- mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym.
Wymagane dokumenty:
- CV
- podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod nr telefonu: 52 32 52 914
Dokumenty w formie papierowej należy składać do 25.04.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Kujawsko-Pomorskiego OW NFZ (w godzinach pracy urzędu) lub przesłać na adres:
Kujawsko-Pomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
85-863 Bydgoszcz
ul. Łomżyńska 33
(decyduje data wpływu oferty do Oddziału)
z dopiskiem: oferta pracy Bydgoszcz/24/04
lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.