O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Referent w Dziale Obsługi Klientów w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki (1 etat/ umowa o pracę)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Szczegóły oferty

 

GŁÓWNE ZADANIA:

  • Realizowanie zadań w ramach sali obsługi klientów.
  • Udostępnianie klientom informacji ustnie i pisemnie dotyczących udzielonych im świadczeń opieki zdrowotnej oraz kosztów tych świadczeń, a także o posiadanym prawie do świadczeń opieki zdrowotnej, w zakresie nie wymagającym przeprowadzania postępowania wyjaśniającego.
  • Udzielanie informacji ogólnych ustnie i pisemnie, m.in. o możliwości załatwienia sprawy oraz o statusie sprawy, nowych usługach e-zdrowia, przysługujących pacjentom prawach, wynikających z umów zawartych pomiędzy Funduszem a świadczeniodawcą.
  • Analizowanie i aktualizowanie danych znajdujących się w Centralnym Wykazie Ubezpieczonych.
  • Wydawanie Europejskich Kart Ubezpieczeniowych.
  • Przekazywanie spraw klientów wymagających postępowania wyjaśniającego do właściwej komórki organizacyjnej.
  • Potwierdzanie, przedłużanie ważności i unieważnianie profilu zaufanego.
  • Zawieranie umów dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego.
  • Obsługa zleceń na wyroby medyczne.
  • Udział we własnych i zewnętrznych wydarzeniach profilaktycznych.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie: minimum średnie

Wykształcenie należy potwierdzić kopią  świadectwa ukończenia szkoły średniej / kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej.

 

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w kontakcie z klientem,
  • znajomość tworzenia pism do klientów,
  • ogólna znajomość z zakresu systemu opieki zdrowotnej i powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego, w tym znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych (Dz.U. 2024 r. poz.146),
  • język angielski w stopniu podstawowym (komunikatywnym),
  • umiejętność posługiwania się narzędziami pakietu Microsoft Office,
  • komunikatywność,
  • asertywność,
  • wysoka kultura osobista,
  • empatia,
  • orientacja na klienta,
  • odporność na stres,
  • charyzma,
  • opanowanie,
  • serdeczność,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym.

Wymagane dokumenty:

  • CV
  • podpisany kwestionariusz osobowy,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.   

ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod nr telefonu: 52 32 52 914

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 25.04.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Kujawsko-Pomorskiego OW NFZ (w godzinach pracy urzędu) lub przesłać na adres: 

Kujawsko-Pomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

85-863 Bydgoszcz

ul. Łomżyńska 33

(decyduje data wpływu oferty do Oddziału)

z dopiskiem: oferta pracy Bydgoszcz/24/04

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: Centrala NFZ
Autor informacji: Aleksandra Gackowska
Publikujący informację: Anna Michalek
Wytworzenie informacji: 11.04.2024
Publikacja informacji: 11.04.2024 15:10
Aktualizacja informacji: 11.04.2024 15:17
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty