O NFZ
Ogłoszenia o pracę
Specjalista / Starszy specjalista w Dziale Informacji, Skarg i Wniosków w Departamencie Obsługi Klientów i Profilaktyki (1 etat / umowa o pracę)
GŁÓWNE ZADANIA:
- prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami, przygotowywanie projektów odpowiedzi i innych dokumentów w tym zakresie;
- przyjmowanie interesariuszy zewnętrznych w sprawach skarg i wniosków oraz sporządzanie protokołów przyjęcia skargi lub wniosku złożonego ustnie;
- udzielanie informacji dotyczących systemu świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
- prowadzenie Rejestru Skarg i Wniosków;
- udział w kontrolach OW NFZ w zakresie kompetencji, opracowywanie programu, sporządzanie wystąpień pokontrolnych;
- współuczestniczenie w opracowywaniu planu pracy, planu kontroli, okresowych raportów i sprawozdań;
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Centrali, OW NFZ i instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizowanych zadań.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe lub średnie;
- Lata pracy zawodowej:
Stanowisko starszego specjalisty:
- minimum 6 lat pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia średniego,
- minimum 4 lata pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia wyższego;
Stanowisko specjalisty:
- minimum 3 lata pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia wyższego,
- minimum 5 lat pracy zawodowej w przypadku posiadania wykształcenia średniego.
- znajomość przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem systemu opieki zdrowotnej, w tym dotyczących ubezpieczeń zdrowotnych, praw pacjenta;
- znajomość aktów prawnych mających zastosowanie w ochronie zdrowia, w tym przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego;
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, w sektorze ochrony zdrowia;
- dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office.
Wykształcenie należy potwierdzić kopią świadectwa ukończenia szkoły średniej/ kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; wskazane w ogłoszeniu lata pracy należy potwierdzić świadectwami pracy/zaświadczeniem o zatrudnieniu /aktualnym wyciągiem z CEIDG.
Wymagania dodatkowe:
- zaangażowanie i odpowiedzialność;
- orientacja na jakość i klienta;
- analityczne myślenie;
- efektywna komunikacja;
- dobra organizacja pracy własnej;
- umiejętność pracy samodzielnej i w zespole;
- sumienność;
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- dyspozycyjność;
- wysoka kultura osobista, odporność na stres.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej;
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: .
Dokumenty w formie papierowej należy składać do 13.05.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:
Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Rakowiecka 26/30
02-528, Warszawa
z dopiskiem: oferta pracy DOKiP/24/99
lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.