O NFZ
Ogłoszenia o pracę
Młodszy specjalista w Punkcie Obsługi Klientów w Zawierciu w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne:
- Sylwia Czyż, Przybynów,
- Wioletta Indyka, Zawiercie,
- Grażyna Jabcoń, Pilica,
- Agnieszka Kulawik, Ryczówek,
- Beata Machura, Góra Włodowska,
- Lidia Mecik, Łazy,
- Joanna Miąsko, Zawiercie,
- Rafał Olewicz, Kłobuck,
- Sylwia Zimna, Myszków.
GŁÓWNE ZADANIA:
- obsługa klientów na Sali Obsługi Klientów/Punkcie Obsługi Klientów w zakresie:
- ubezpieczenia zdrowotnego w Polsce oraz świadczeń zdrowotnych,
- ubezpieczenia w Unii Europejskiej (wystawianie EKUZ i certyfikatów zastępujących EKUZ),
- potwierdzania Profilu Zaufanego,
- promowania Internetowego Konta Pacjenta oraz usług e-Zdrowie,
- zawierania umów obejmujących dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym,
- przyjmowania wniosków i potwierdzania zleceń na wyroby medyczne,
- udzielania informacji w zakresie uprawnień do świadczeń,
- organizacja i obsługa merytoryczna stanowisk informacyjno-edukacyjnych w obszarze profilaktyki i promocji postaw prozdrowotnych podczas wydarzeń zewnętrznych, oraz realizowanie innych zadań w zakresie profilaktyki i promocji zdrowia,
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne (należy udokumentować):
- wykształcenie: wyższe,
- lata pracy zawodowej: wymagany jest minimum 1 rok stażu pracy.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane doświadczenie w pracy obejmujące sektor ochrony zdrowia lub podobne,
- znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 146),
- umiejętność obsługi komputera (w szczególności pakietu MS Office),
- znajomość i umiejętność stosowania zasad prostego języka,
- umiejętność poprawnego formułowania korespondencji urzędowej,
- znajomość języka angielskiego,
- umiejętność pracy z klientem i profesjonalnej obsługi klienta,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność,
- umiejętność aktywnego słuchania klienta,
- duża odporność na stres,
- skrupulatność, zaangażowanie, samodzielność.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę (świadectwo pracy), umowy zlecenie (zaświadczenie) lub prowadzenia działalności gospodarczej (wydruk z CEIDG),
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie. Link poniżej:
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod nr telefonu: 32 735 15 66 lub e-mailem: rekrutacje@nfz-katowice.pl
Dokumenty w formie papierowej należy składać do 11.04.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ lub przesłać na adres:
Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
40-844 Katowice, ul. Kossutha 13
z dopiskiem: oferta pracy Katowice/24/17
(decyduje data wpływu oferty do Oddziału)
lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.