O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Młodszy specjalista w Punkcie Obsługi Klientów w Zawierciu w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne:

  1. Sylwia Czyż, Przybynów,
  2. Wioletta Indyka, Zawiercie,
  3. Grażyna Jabcoń, Pilica,
  4. Agnieszka Kulawik, Ryczówek,
  5. Beata Machura, Góra Włodowska,
  6. Lidia Mecik, Łazy,
  7. Joanna Miąsko, Zawiercie,
  8. Rafał Olewicz, Kłobuck,
  9. Sylwia Zimna, Myszków.

GŁÓWNE ZADANIA:

  • obsługa klientów na Sali Obsługi Klientów/Punkcie Obsługi Klientów w zakresie:
    • ubezpieczenia zdrowotnego w Polsce oraz świadczeń zdrowotnych,
    • ubezpieczenia w Unii Europejskiej (wystawianie EKUZ i certyfikatów zastępujących EKUZ),
    • potwierdzania Profilu Zaufanego,
    • promowania Internetowego Konta Pacjenta oraz usług e-Zdrowie,
    • zawierania umów obejmujących dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym,
    • przyjmowania wniosków i potwierdzania zleceń na wyroby medyczne,
    • udzielania informacji w zakresie uprawnień do świadczeń,
  • organizacja i obsługa merytoryczna stanowisk informacyjno-edukacyjnych w obszarze profilaktyki i promocji postaw prozdrowotnych podczas wydarzeń zewnętrznych, oraz realizowanie innych zadań w zakresie profilaktyki i promocji zdrowia,

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne (należy udokumentować):

  • wykształcenie: wyższe,
  • lata pracy zawodowej: wymagany jest minimum 1 rok stażu pracy.

Wymagania dodatkowe:

  • mile widziane doświadczenie w pracy obejmujące sektor ochrony zdrowia lub podobne,
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 146),
  • umiejętność obsługi komputera (w szczególności pakietu MS Office),
  • znajomość i umiejętność stosowania zasad prostego języka,
  • umiejętność poprawnego formułowania korespondencji urzędowej,
  • znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność pracy z klientem i profesjonalnej obsługi klienta,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
  • wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność,
  • umiejętność aktywnego słuchania klienta,
  • duża odporność na stres,
  • skrupulatność, zaangażowanie, samodzielność.

 Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • podpisany kwestionariusz osobowy,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę (świadectwo pracy), umowy zlecenie (zaświadczenie) lub prowadzenia działalności gospodarczej (wydruk z CEIDG),
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie. Link poniżej:  

ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod nr telefonu: 32 735 15 66 lub e-mailem: rekrutacje@nfz-katowice.pl

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 11.04.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ lub przesłać na adres:

Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

40-844 Katowice, ul. Kossutha 13

z dopiskiem: oferta pracy Katowice/24/17

(decyduje data wpływu oferty do Oddziału)

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: Śląski OW NFZ
Autor informacji: Dyrektor Śląskiego OW NFZ
Publikujący informację: Alicja Potrawa
Publikacja informacji: 28.03.2024 13:20
Aktualizacja informacji: 19.04.2024 15:04
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty