O NFZ
Ogłoszenia o pracę
Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych w Biurze Bezpieczeństwa Informacji i Ciągłości Działania w Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia
Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,
które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.
Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.
GŁÓWNE ZADANIA
- zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych;
- realizacja postępowań sprawdzających wobec pracowników ubiegających się o dostęp do informacji niejawnych;
- nadzór nad kancelarią materiałów niejawnych i prawidłowym ich wytwarzaniem, ewidencjonowaniem i przechowywaniem.
- zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne;
- organizacja i prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony informacji niejawnych;
- zarządzanie ryzykiem związanym z bezpieczeństwem informacji niejawnych;
- udział w realizacji zadań z zakresu spraw obronnych i zarządzania kryzysowego.
WYMAGANIA
WYMAGANIA KONIECZNE
- wykształcenie: wyższe;
- lata pracy zawodowej: co najmniej 5 lat na stanowiskach związanych z przetwarzaniem informacji niejawnych oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- posiadanie aktualnego poświadczenie bezpieczeństwa wydanego przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego (ABW) lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego (SKW) dopuszczającego do informacji na poziomie co najmniej „TAJNE” ważnego co najmniej do 31.12.2027r.;
- posiadanie aktualnego zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych przeprowadzonego przez odpowiednie służby.
WYMAGANIA DODATKOWE
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustawy,
- umiejętność kierowania zespołem;
- umiejętność motywowania i rozwijania pracowników;
- umiejętność podejmowania decyzji oraz zarządzania zmianą;
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia;
- umiejętność skutecznego działania w trudnych sytuacjach;
- orientacja na klienta, interesariusza;
- orientacja na jakość i efektywność działań;
- umiejętność zarządzania procesowego.
WYMAGANE DOKUMENTY
- CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej;
- kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia
o trwającym zatrudnieniu, aktualny wydruk z CEIDG); - kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.
Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.
PRACOWNIKOM OFERUJEMY
- pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
- pracę w systemie hybrydowym
- elastyczny czas pracy
- nagrodę jubileuszową za staż pracy
- dodatkowy urlop stażowy
- profesjonalny system szkoleń
- możliwość dofinansowania nauki języka do 100%
- możliwość dofinansowania studiów do 100%
- opiekę mentora/ mentorki
- atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
- dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
- dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci
- dofinansowanie karty sportowej
- Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
- ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
- inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie).
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: .
Kandydatki i Kandydatów prosimy o składanie dokumentów do 24.11.2025 r. : elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego lub w formie papierowej w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:
Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Rakowiecka 26/30
02-528, Warszawa
z dopiskiem: oferta pracy BBIiCD/25/185
Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Narodowy Fundusz Zdrowia wdrożył „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych”. Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/






