Pozostańmy w kontakcie

Telefoniczna Informacja Pacjenta

 Logotyp infolinii NFZ. Tekst: Telefoniczna Informacja Pacjenta - 800 190 590

800 190 590
24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu

Numer dla osób dzwoniących z zagranicy:
(+48) 22 125 66 00
(połączenia płatne zgodne z cennikiem operatora)

Інформація українською мовою


Pod numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta:

 

 

Uzyskasz informację o nocnej i świątecznej opiece lekarskiej, najbliższym SOR oraz dyżurującej aptece - porozmawiasz z nami również w języku angielskim, ukraińskim i rosyjskim.

 


Krajowej Sieci Onkologicznej (KSO)

Infolinia informacyjna Krajowej Sieci Onkologicznej (KSO)

Infolinia jest dostępna pod bezpłatnym, całodobowym numerem 800 190 590. Po połączeniu z infolinią wybierz – 1 (połączenie z konsultantem Narodowego Funduszu Zdrowia), następnie wybierz – 3.

Na infolinii KSO dowiesz się:

  • jak zapobiegać chorobom nowotworowym
  • gdzie wykonasz badania
  • z których programów profilaktyki nowotworowej możesz skorzystać
  • więcej o Krajowej Sieci Onkologicznej.

 

Dowiesz się o najkrótszym terminie do lekarza specjalisty. Możesz również skorzystać z naszego serwisu terminyleczenia.nfz.gov.pl

 terminyleczenia.nfz.gov.pl
 

 

Nie możesz czekać? Zamów podczas rozmowy połączenie z konsultantem w innym terminie - oddzwonimy

 

Całodobowo możesz skorzystać z wideorozmowy z tłumaczem języka migowego.

 Wideoczat z tłumaczem języka migowego


 

 

Jesteś często on-line? Skorzystaj z wygodnego czatu tekstowego z konsultantem Telefonicznej Informacji Pacjenta

 Czat z konsultantem TIP
 

 

Napisz do nas e-mail w swojej sprawie na . Nasi konsultanci odpowiedzą najszybciej jak to możliwe.
Możesz też skorzystać z formularza kontaktowego.


Zadaj pytanie TIP

 

 

Możesz też uzyskać informację o prawach pacjenta od specjalistów Biura Rzecznika Praw Pacjenta

 

Chcesz złożyć skargę lub wniosek?
Zobacz jak to zrobić krok po kroku
Pamiętaj! Nie możesz złożyc skargi lub wniosku przez telefon, e-mail TIP, formularz kontaktowy lub czat z konsultantem.

 Skargi i wnioski