Kontakt

Telefoniczna Informacja Pacjenta

Infografika. Treść: Telefoniczna Informacja Pacjenta, 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu pod numerem 800 190 590

Numer dla osób dzwoniących z zagranicy:
(+48) 22 125 66 00
(połączenia płatne zgodne z cennikiem operatora)


Pod numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta:

 

 

Dowiesz się, jak postępować w sytuacji podejrzenia zakażenia koronawirusem.

 

 

Uzyskasz informację o nocnej i świątecznej opiece lekarskiej, najbliższym SOR oraz aptece, w której znajdziesz swój lek - porozmawiasz z nami również w języku angielskim

 

 

Dowiesz się o najkrótszym terminie do lekarza specjalisty. Możesz również skorzystać z naszego serwisu terminyleczenia.nfz.gov.pl

 terminyleczenia.nfz.gov.pl


 

 

Nie możesz czekać? Zamów połączenie z konsultantem - oddzwonimy

 

 

W godzinach 8 -16 w dni robocze możesz skorzystać z wideorozmowy z tłumaczem języka migowego

 Wideoczat z tłumaczem języka migowego


 

 

Całodobowe wsparcie dla osób głuchych, które potrzebują informacji o koronawirusie oferuje wideoinfolinia Fundacji PGNiG i Polskiego Związku Głuchych

 Wideoinfolinia


 

 

Jesteś często on-line? Skorzystaj z wygodnego czatu tekstowego z konsultantem Telefonicznej Informacji Pacjenta

 Czat z konsultantem TIP


 

 

Napisz do nas e-mail w swojej sprawie na . Nasi konsultanci odpowiedzą najszybciej jak to możliwe.
Możesz też skorzystać z formularza kontaktowego.

Zadaj pytanie TIP

 

 

W godzinach 8.00 – 18.00 możesz też uzyskać informację o prawach pacjenta od specjalistów Biura Rzecznika Praw Pacjenta

 

 

Chcesz złożyć skargę lub wniosek?Zobacz jak to zrobić krok po kroku
Pamiętaj! Nie możesz złożyc skargi lub wniosku przez telefon, e-mail TIP, formularz kontaktowy lub czat z konsultantem.

 Skargi i wnioski