O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Specjalista / Starszy specjalista w Dziale Zarządzania Procesem Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli XV w Poznaniu w Departamencie Kontroli (1 etat / umowa o pracę, prawnik)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

GŁÓWNE ZADANIA:

  • opracowywanie dokumentów wymagających wiedzy i doświadczenia z dziedziny prawa;
  • przygotowywanie dokumentów formalno-prawnych dotyczących wszczęcia kontroli i czynności sprawdzających oraz zawiadomień, o których mowa w art. 61j ust. 11 ustawy o świadczeniach;
  • udział w przygotowywaniu programów kontroli;
  • wspieranie  pracowników Wydziału w zakresie stosowania i interpretowania przepisów prawa pozostających w związku z zadaniami Wydziału;
  • przygotowywanie dokumentów w zw. z procesami odwoławczymi od wyników postępowań prowadzonych przez Wydział;
  • prowadzenie postępowań i przygotowanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie nałożenia sankcji, o której mowa w art. 61s ust. 2 pkt 3 lit. b ustawy o świadczeniach, a także współpraca przy opracowywaniu wkładu merytorycznego wykorzystywanego do opracowania odpowiedzi na skargi wniesione przez strony postępowania do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie;
  • przygotowywanie postanowień w sprawie rozpatrzenia sprzeciwu, o którym mowa w art. 61d ust. 6 ustawy o świadczeniach, w zakresie kontroli realizowanych przez Wydział;
  • rozpatrywanie wniosków o udzielenie informacji publicznej;
  • udział w opracowywaniu decyzji administracyjnych o odmowie udzielenia informacji publicznej;
  • przygotowywanie bieżącej korespondencji w zakresie powierzonych zadań.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie: wyższe prawnicze;
  • na stanowisko specjalisty:
  • minimum 3 lata pracy zawodowej,
  • na stanowisko starszego specjalisty:
  • minimum 4 lata pracy zawodowej;
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • minimum 2 lata pracy w sektorze ochrony zdrowia lub administracji publicznej na stanowisku o podobnym charakterze;
  • minimum 2 lata pracy na stanowisku obejmującym rozwiązywanie problemów prawnych.

Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; wskazane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczeniem o zatrudnieniu od obecnego pracodawcy/ aktualnym wyciągiem z CEIDG.

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem systemu opieki zdrowotnej;
  • znajomość uregulowań prawnych dotyczących kontroli oraz czynności sprawdzających prowadzonych przez Narodowy Fundusz Zdrowia;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • studia podyplomowe / kursy / szkolenia w zakresie zagadnień związanych z systemem ochrony zdrowia lub ubezpieczeniami zdrowotnymi;
  • dobra umiejętność organizacji pracy i zarządzania czasem;
  • dokładność, rzetelność oraz terminowość;
  • umiejętność samodzielnego działania, w tym  analitycznego i syntetycznego myślenia oraz formułowania wniosków;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • otwartość na zadania i poszukiwanie rozwiązań;
  • kultura osobista i komunikatywność;
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem;
  • odpowiedzialność, dyspozycyjność.

Wymagane dokumenty:

  • CV;
  • podpisany kwestionariusz osobowy;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzające wskazane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej;
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią aplikowanie.   

ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: .

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 05.04.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia

ul. Rakowiecka 26/30

02-528, Warszawa

z dopiskiem: oferta pracy DK/24/75

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: Centrala NFZ
Publikujący informację: Michał Różański
Publikacja informacji: 18.03.2024 10:35
Źródło: Biuro Spraw Pracowniczych
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty