O NFZ
Ogłoszenia o pracę
Specjalista / Starszy specjalista w Dziale Zarządzania Procesem Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli XV w Poznaniu w Departamencie Kontroli (1 etat / umowa o pracę, prawnik)
GŁÓWNE ZADANIA:
- opracowywanie dokumentów wymagających wiedzy i doświadczenia z dziedziny prawa;
- przygotowywanie dokumentów formalno-prawnych dotyczących wszczęcia kontroli i czynności sprawdzających oraz zawiadomień, o których mowa w art. 61j ust. 11 ustawy o świadczeniach;
- udział w przygotowywaniu programów kontroli;
- wspieranie pracowników Wydziału w zakresie stosowania i interpretowania przepisów prawa pozostających w związku z zadaniami Wydziału;
- przygotowywanie dokumentów w zw. z procesami odwoławczymi od wyników postępowań prowadzonych przez Wydział;
- prowadzenie postępowań i przygotowanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie nałożenia sankcji, o której mowa w art. 61s ust. 2 pkt 3 lit. b ustawy o świadczeniach, a także współpraca przy opracowywaniu wkładu merytorycznego wykorzystywanego do opracowania odpowiedzi na skargi wniesione przez strony postępowania do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie;
- przygotowywanie postanowień w sprawie rozpatrzenia sprzeciwu, o którym mowa w art. 61d ust. 6 ustawy o świadczeniach, w zakresie kontroli realizowanych przez Wydział;
- rozpatrywanie wniosków o udzielenie informacji publicznej;
- udział w opracowywaniu decyzji administracyjnych o odmowie udzielenia informacji publicznej;
- przygotowywanie bieżącej korespondencji w zakresie powierzonych zadań.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe prawnicze;
- na stanowisko specjalisty:
- minimum 3 lata pracy zawodowej,
- na stanowisko starszego specjalisty:
- minimum 4 lata pracy zawodowej;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- minimum 2 lata pracy w sektorze ochrony zdrowia lub administracji publicznej na stanowisku o podobnym charakterze;
- minimum 2 lata pracy na stanowisku obejmującym rozwiązywanie problemów prawnych.
Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; wskazane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczeniem o zatrudnieniu od obecnego pracodawcy/ aktualnym wyciągiem z CEIDG.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość obowiązujących przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem systemu opieki zdrowotnej;
- znajomość uregulowań prawnych dotyczących kontroli oraz czynności sprawdzających prowadzonych przez Narodowy Fundusz Zdrowia;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- studia podyplomowe / kursy / szkolenia w zakresie zagadnień związanych z systemem ochrony zdrowia lub ubezpieczeniami zdrowotnymi;
- dobra umiejętność organizacji pracy i zarządzania czasem;
- dokładność, rzetelność oraz terminowość;
- umiejętność samodzielnego działania, w tym analitycznego i syntetycznego myślenia oraz formułowania wniosków;
- umiejętność pracy w zespole;
- otwartość na zadania i poszukiwanie rozwiązań;
- kultura osobista i komunikatywność;
- umiejętność radzenia sobie ze stresem;
- odpowiedzialność, dyspozycyjność.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzające wskazane w ogłoszeniu lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej;
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: .
Dokumenty w formie papierowej należy składać do 05.04.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:
Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Rakowiecka 26/30
02-528, Warszawa
z dopiskiem: oferta pracy DK/24/75
lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.