O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Specjalista / Starszy specjalista w Dziale Monitoringu i Rozwoju Infolinii w Departamencie Obsługi Klientów i Profilaktyki (1 etat / umowa na zastępstwo do końca 2024 r.)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne:

  • Tomasz Dąbrowski, Warszawa
  • Adam Michalski, Zakrzów
  • Emilia Rytel, Warszawa
  • Aneta Zawiślak, Pruszków

GŁÓWNE ZADANIA:

  • analizowanie ruchu połączeń przychodzących na infolinię i  dostosowywanie harmonogramów pracy konsultantów;
  • analizowanie efektywności pracy infolinii i proponowanie działań optymalizujących;
  • opracowywanie koncepcji rozwoju infolinii prowadzonych przez Fundusz;
  • przygotowywanie analiz i raportów z wykonywanych zadań oraz sprawozdań i prezentacji z prowadzonych projektów;
  • koordynowanie i zarządzanie umowami na świadczenie usługi infolinii;
  • koordynacja aktualizacji Bazy Wiedzy i skryptów rozmów — współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Centrali, oddziałami wojewódzkimi NFZ i wykonawcą świadczącym obsługę infolinii;
  • bieżące przekazywanie komunikatów i zmian niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania infolinii;
  • monitorowanie jakości obsługi przez infolinię;
  • koordynowanie pracy II linii wsparcia infolinii, w tym przygotowywanie merytoryczne i organizacyjne testów wiedzy dla konsultantów.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie: średnie lub wyższe;
  • lata pracy zawodowej:

Stanowisko specjalisty:

  • minimum 5 lat w przypadku posiadania wykształcenia średniego,
  • minimum 3 lata w przypadku posiadania wykształcenia wyższego,

Stanowisko starszego specjalisty:

  • minimum 6 lat w przypadku posiadania wykształcenia średniego,
  • minimum 4 lata w przypadku posiadania wykształcenia wyższego;
  • doświadczenie w pracy związanej z analizowaniem i prezentowaniem danych;
  • doświadczenie w pracy w ramach call center lub w monitorowaniu w monitorowaniu pracą call center;
  • bardzo dobra znajomość pakietu office, w szczególności biegłe posługiwanie się arkuszem MS Excel;​

Wykształcenie należy potwierdzić kopią świadectwa ukończenia szkoły średniej/ dyplomu ukończenia uczelni wyższej; staż pracy należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczeniem o zatrudnieniu  / aktualnym wyciągiem z CEIDG.

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość zasad funkcjonowania call center oraz parametrów związanych z optymalizacją pracy infolinii;
  • znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz organizacji publicznego systemu opieki zdrowotnej;
  • analityczne myślenie i kreatywność;
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu;
  • mile widziana praca w placówce medycznej lub innej instytucji systemu zdrowia;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji;
  • dobra organizacja pracy własnej;
  • rzetelność;
  • zaradność;
  • umiejętność wychodzenia z inicjatywą.

Wymagane dokumenty:

  • CV;
  • podpisany kwestionariusz osobowy;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej wymagane w ogłoszeniu z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej;
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.   

 ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: .

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 22.03.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia

ul. Rakowiecka 26/30

02-528, Warszawa

z dopiskiem: oferta pracy DOKiP/24/57

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: Centrala NFZ
Publikujący informację: Michał Różański
Publikacja informacji: 07.03.2024 15:45
Aktualizacja informacji: 26.04.2024 13:53
Źródło: Biuro Spraw Pracowniczych
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty