O NFZ
Ogłoszenia o pracę
Specjalista / Starszy specjalista w Dziale Monitoringu i Rozwoju Infolinii w Departamencie Obsługi Klientów i Profilaktyki (1 etat / umowa na zastępstwo do końca 2024 r.)
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne:
- Tomasz Dąbrowski, Warszawa
- Adam Michalski, Zakrzów
- Emilia Rytel, Warszawa
- Aneta Zawiślak, Pruszków
GŁÓWNE ZADANIA:
- analizowanie ruchu połączeń przychodzących na infolinię i dostosowywanie harmonogramów pracy konsultantów;
- analizowanie efektywności pracy infolinii i proponowanie działań optymalizujących;
- opracowywanie koncepcji rozwoju infolinii prowadzonych przez Fundusz;
- przygotowywanie analiz i raportów z wykonywanych zadań oraz sprawozdań i prezentacji z prowadzonych projektów;
- koordynowanie i zarządzanie umowami na świadczenie usługi infolinii;
- koordynacja aktualizacji Bazy Wiedzy i skryptów rozmów — współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Centrali, oddziałami wojewódzkimi NFZ i wykonawcą świadczącym obsługę infolinii;
- bieżące przekazywanie komunikatów i zmian niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania infolinii;
- monitorowanie jakości obsługi przez infolinię;
- koordynowanie pracy II linii wsparcia infolinii, w tym przygotowywanie merytoryczne i organizacyjne testów wiedzy dla konsultantów.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie lub wyższe;
- lata pracy zawodowej:
Stanowisko specjalisty:
- minimum 5 lat w przypadku posiadania wykształcenia średniego,
- minimum 3 lata w przypadku posiadania wykształcenia wyższego,
Stanowisko starszego specjalisty:
- minimum 6 lat w przypadku posiadania wykształcenia średniego,
- minimum 4 lata w przypadku posiadania wykształcenia wyższego;
- doświadczenie w pracy związanej z analizowaniem i prezentowaniem danych;
- doświadczenie w pracy w ramach call center lub w monitorowaniu w monitorowaniu pracą call center;
- bardzo dobra znajomość pakietu office, w szczególności biegłe posługiwanie się arkuszem MS Excel;
Wykształcenie należy potwierdzić kopią świadectwa ukończenia szkoły średniej/ dyplomu ukończenia uczelni wyższej; staż pracy należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczeniem o zatrudnieniu / aktualnym wyciągiem z CEIDG.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość zasad funkcjonowania call center oraz parametrów związanych z optymalizacją pracy infolinii;
- znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz organizacji publicznego systemu opieki zdrowotnej;
- analityczne myślenie i kreatywność;
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu;
- mile widziana praca w placówce medycznej lub innej instytucji systemu zdrowia;
- umiejętność pracy w zespole;
- samodzielność w podejmowaniu decyzji;
- dobra organizacja pracy własnej;
- rzetelność;
- zaradność;
- umiejętność wychodzenia z inicjatywą.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej wymagane w ogłoszeniu z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej;
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: .
Dokumenty w formie papierowej należy składać do 22.03.2024 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:
Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Rakowiecka 26/30
02-528, Warszawa
z dopiskiem: oferta pracy DOKiP/24/57
lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.