O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Dyrektor Świętokrzyskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne:

  • Piotr Kosecki, Kielce
  • Marta Pietrasiak, Wrocław
  • Zofia Wilczyńska, Kielce

 


Działając na podstawie art. 107a ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. 2024 poz. 146 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą”, Prezes Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza nabór na stanowisko Dyrektora Świętokrzyskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia, zwanego dalej „Dyrektorem Oddziału”.

  1. Nazwa i adres Urzędu: Narodowy Fundusz Zdrowia – Centrala, zwany dalej „Funduszem”, ul. Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa. 
  2. Miejsce wykonywania pracy: siedziba Świętokrzyskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Kielcach.
  3. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

Kandydat przystępujący do naboru na stanowisko Dyrektora Oddziału winien spełniać następujące warunki, tj. być osobą, która:

  1. posiada wykształcenie wyższe;
  2. posiada wiedzę i doświadczenie, dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków dyrektora;
  3. nie była prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione umyślnie;
  4. nie pełniła służby zawodowej ani nie pracowała w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, ani nie była ich współpracownikiem;
  5. powinna legitymować się minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym, w tym na stanowisku kierowniczym 2 lata – preferowane w sektorze ochrony zdrowia.

Zgodnie z art. 107 ust. 6 ustawy Dyrektor Oddziału nie może być jednocześnie:

  1. Prezesem Funduszu albo jego zastępcą;
  2. głównym księgowym Funduszu;
  3. świadczeniodawcą;
  4. właścicielem lub pracownikiem apteki, hurtowni farmaceutycznej lub podmiotu wytwarzającego produkty lecznicze i wyroby medyczne;
  5. posiadaczem akcji lub udziałów w spółkach prowadzących podmioty będące świadczeniodawcami oraz podmiotami, o których mowa w pkt 5;
  6. osobą, o której mowa w art. 112 ust. 1 pkt 2-9 ustawy.

Ponadto zgodnie z art. 107 ust. 7 ustawy Dyrektor Oddziału nie może wykonywać działalności gospodarczej.

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

Zgodnie z art. 107 ust. 5 ustawy do zakresu obowiązków Dyrektora Oddziału należy w szczególności:

  1. efektywne i bezpieczne gospodarowanie środkami finansowymi oddziału wojewódzkiego Funduszu;
  2. przygotowanie i przedstawianie radzie oddziału wojewódzkiego Funduszu corocznych prognoz przychodów i kosztów;
  3. przygotowanie i przedstawienie radzie oddziału wojewódzkiego Funduszu projektu planu finansowego oddziału wojewódzkiego Funduszu na rok następny;
  4. sporządzanie  projektu planu zakupu świadczeń w zakresie oddziału wojewódzkiego Funduszu;
  5. sporządzanie projektu planu pracy oddziału wojewódzkiego Funduszu;
  6. realizacja planu finansowego oddziału wojewódzkiego Funduszu i planu pracy oddziału wojewódzkiego Funduszu;
  7. sporządzanie sprawozdania z wykonania planu finansowego oddziału wojewódzkiego Funduszu za dany rok;
  8. sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań z działalności oddziału wojewódzkiego Funduszu;
  9. realizowanie planu finansowego oddziału wojewódzkiego Funduszu i planu pracy oddziału wojewódzkiego Funduszu;
  10. przeprowadzanie postępowań o zawarcie umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej, w tym świadczeń wysokospecjalistycznych;
  11. dokonywanie wyboru realizatorów programów polityki zdrowotnej, których realizacja została mu zlecona przez Prezesa Funduszu lub ministra właściwego do spraw zdrowia;
  12. przeprowadzanie postępowania o zawarcie umów z dysponentami zespołów ratownictwa medycznego na wykonywanie medycznych czynności ratunkowych, zawieranie i rozliczanie tych umów, na podstawie ustawy z 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym;
  13. w zakresie udzielonych pełnomocnictw wykonywanie zadania związanego z zawieraniem i rozliczaniem umów: o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej, o realizację programów zdrowotnych i pilotażowych, dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego, o których mowa w art. 68 oraz o których mowa w art. 41 ustawy o refundacji,
  14. monitorowanie:
  1. ordynacji lekarskich,
  2. realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
  3. realizacji prawa do świadczeń dla ubezpieczonych, o których mowa w art. 5 pkt 44a i 44b ustawy;
  4. celowości, udzielanych w ramach umów, świadczeń opieki zdrowotnej;
  5. prowadzonych przez świadczeniodawców na obszarze właściwości danego oddziału wojewódzkiego Funduszu postępowań o udzielanie zamówienia publicznego na zakup refundowanych ze środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, w celu oceny zasadności zastosowania środków ochrony prawnej, o których mowa w art. 102 ust. 5a, oraz przekazuje Prezesowi Funduszu informacje w tym zakresie;
  1. na żądanie Prezesa Funduszu lub rady oddziału Wojewódzkiego Funduszu udziela informacji o bieżącej działalności oddziału wojewódzkiego;
  2. współpraca z wojewodą w zakresie realizowanych przez niego zadań w zakresie ochrony zdrowia, w tym udzielanie istotnych z punktu widzenia realizacji zadań informacji dotyczących działalności oddziału wojewódzkiego Funduszu;
  3. przedstawianie propozycji w zakresie kwalifikacji świadczeniodawców oraz systemu zabezpieczenia.
  1. Wymagane dokumenty:
  1. cv;
  2. kwestionariusz osobowy kandydata;
  3. kopie dokumentów potwierdzające wymagane w ogłoszeniu wykształcenie;
  4. kopie dokumentów  potwierdzające co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe
    w tym 2- letnie na stanowisku kierowniczym, w szczególności świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu;
  5. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  6. oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  8. oświadczenie kandydata o niekaralności zakazem zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznych lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;
  9. oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, zgodnie z art. 7 w zw. z art. 4 pkt 29 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 1633) – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.;
  10. poświadczenie bezpieczeństwa związanego z dostępem do informacji niejawnych, oznaczonych klauzulą „Poufne” lub w przypadku jego braku - oświadczenie kandydata o dobrowolnym poddaniu się procedurze sprawdzającej umożliwiającej nadanie takiego poświadczenia;
  11. podpisane oświadczenia o treści:

- „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku dołączonego do oferty pracy DyrOW/24/09”.

UWAGA! Dołączenie wizerunku kandydata jest dobrowolne.

- „Oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się i przyjmuję do wiadomości Klauzulę informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych
w Narodowym Funduszu Zdrowia oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celach związanych z procesem rekrutacyjnym DyrOW/24/09”.

      Informacje dla osób niepełnosprawnych:

  • kandydaci z orzeczeniem o niepełnosprawności mogą dołączyć do oferty kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

UWAGA! W przypadku dołączenia dokumentu z orzeczeniem o niepełnosprawności, konieczne jest podpisanie poniższego oświadczenia:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO), zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego DyrOW/24/09”.

  1. Dodatkowe dokumenty i oświadczenia:

Inne dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności. Dodatkowym atutem będą studia podyplomowe w zakresie zarządzania, zdrowia publicznego, ubezpieczeń zdrowotnych.

  1. Termin i miejsce składania dokumentów (ofert):

Każdy dokument, o którym mowa w ust. 5 i 6 ogłoszenia, powinien stanowić odrębny dokument. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Dokumenty, o których mowa w ust. 5 i 6 ogłoszenia, należy składać w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (Kancelaria czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00) albo przesyłać (decyduje data wpływu do Centrali NFZ) na adres:

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia

02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30, Kancelaria

z dopiskiem:

„NABÓR NA STANOWISKO DYREKTORA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO ODDZIAŁU WOJEWÓDZKIEGO NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA – DyrOW/24/09”

Termin składania dokumentów upływa 16 kwietnia 2024 r.

Oferty przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę podczas procedury kwalifikacyjnej.

Oferty kandydatów, które nie będą zawierać dokumentów, o których mowa w ust. 5 i 6 ogłoszenia, nie podlegają uzupełnieniu. Brak w ofertach kandydatów któregokolwiek
z wymaganych dokumentów, o których mowa w ust. 5 ogłoszenia, będzie skutkował tym, iż takie oferty nie będą spełniać wymagań formalnych.

  1. Informacja o metodach i technikach naboru:

Przyjmuje się, że technika naboru będzie polegała na:

  1. formalnej weryfikacji dokumentów, o których mowa w ust. 5 i 6 ogłoszenia;
  2. analizie merytorycznej dokumentów, o których mowa w ust. 5 i 6 ogłoszenia;
  3. rozmowie kwalifikacyjnej z kandydatami, w trakcie której odbędzie się sprawdzenie wiedzy kandydatów z tematyki dotyczącej zakresu spraw należących do właściwości Funduszu oraz sprawdzenie kompetencji kierowniczych.

Zastrzega się możliwość podjęcia przez komisję decyzji o zweryfikowaniu wiedzy kandydatów także w formie pisemnej (test wiedzy lub pytania otwarte), a rozmowa kwalifikacyjna, o której mowa w pkt 3 zostanie przeprowadzona z 4 kandydatami, którzy z części pisemnej uzyskają najwyższą punktację.

  1. Informacje dodatkowe dotyczące naboru:

Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.

Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej, o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.

Kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani.

Wymagane dokumenty, tj.: cv, kwestionariusz osobowy kandydata, a także oświadczenia określone w ust. 5 ogłoszenia, należy własnoręcznie podpisać.
W przypadku składania oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, należy je umieścić w zamkniętej i opisanej kopercie dołączonej do pozostałych dokumentów określonych w ust. 5 i 6 ogłoszenia.

Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem: 22 574 19 22

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Zgodnie z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO), informujemy, że:

Administratorem danych osobowych jest Narodowy Fundusz Zdrowia z siedzibą w Warszawie, reprezentowany przez Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia, z którym mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób:

- listownie na adres siedziby administratora: 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30,

- za pomocą platformy ePUAP: NFZ-Centrala/SkrytkaESP,

- e-mailem: sekretariat.gpf@nfz.gov.pl.

Prezes NFZ wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych do kontaktu z Państwem
w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz realizacji praw związanych
z przetwarzaniem danych z którym mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób:

- listownie na adres siedziby administratora: j.w.

- za pomocą platformy ePUAP: j.w.

- e-mailem:

Postępowanie rekrutacyjne w Narodowym Funduszu Zdrowia prowadzone jest zgodnie
z art. 107a-107g ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Pani/Pana dane osobowe w przypadku przekazania wizerunku w ofercie pracy, będą przetwarzane zgodnie z zapisami art. 6 ust. 1 lit a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9 ust. 2 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych -RODO).

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną
w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Po upływie terminu do składania dokumentów listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, zawierającą imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania (miejscowość), umieszcza się w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Oddziału oraz publikuje w Biuletynie Informacji Publicznej. Informację o wyniku naboru umieszcza się w miejscu powszechnie dostępnym
w siedzibie Oddziału oraz publikuje w Biuletynie Informacji Publicznej. Informacja ta zawiera imię i nazwisko kandydata, jego miejsce zamieszkania (miejscowość), określenie stanowiska pracy oraz uzasadnienie dokonanego wyboru.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie ustawą z dnia 14 lipca 1983 r.
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

W zakresie wynikającym z przepisów prawa powszechnie obowiązującego posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetworzenia, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), której dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, prawo do usunięcia danych osobowych. Od czynności podjętych przez administratora danych osobowych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podane przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wskazanym w art. 22¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy związane jest z dobrowolnym uczestnictwem w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych niż wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego jest dobrowolne.

Przekazane przez Panią/Pana dane nie posłużą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, jak również profilowania.

Dane osobowe dotyczące postępowań rekrutacyjnych są publikowane w Biuletynie Informacji Publicznej NFZ oraz umieszczane na tablicach informacyjnych NFZ przez następujący okres: 

- lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu
o naborze, zawierająca imię i nazwisko kandydata oraz jego miejsce zamieszkania
w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, podlega usunięciu z chwilą zamieszczenia informacji o zakończeniu rekrutacji i jest publikowana nie dłużej niż do 104 dni od dnia publikacji informacji w BIP;

- informacja o wyniku naboru, zawierająca imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego podlega usunięciu po upływie 30 dni od dnia publikacji w BIP.

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: Centrala NFZ
Publikujący informację: Paweł Grzybowski
Publikacja informacji: 02.04.2024 15:35
Aktualizacja informacji: 23.04.2024 15:20
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty