O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Specjalista w Wydziale Gospodarki Lekami

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Decyzja o wyniku rekrutacji nr Gdańsk/24/03


Na stanowisko Specjalisty w Wydziale Gospodarki Lekami zatrudniona została z dniem 06.05.2024 roku Pani Aleksandra Grabowska-Januszko z Gdańska.
Uzasadnienie:
Kandydatka wykazała się wystarczającą wiedzą i spełniła wymagania zawarte w ogłoszeniu.
Proces rekrutacji Gdańsk/24/03 został zakończony.

data publikacji: 06.05.2024 r.


Lista kandydatów spełniających wymagania formalne, określone w ogłoszeniu o naborze na stanowisko Specjalista w Wydziale Gospodarki Lekami:

[zanonimizowano]

data publikacji: 26 marca 2024 r.

 


Ogłoszenie o zatrudnieniu - Gdańsk/24/03


GŁÓWNE ZADANIA:
1. zawieranie, ewidencjonowanie i aktualizowanie umów z aptekami na świadczenia jakimi są szczepienia wykonywane w aptekach oraz dyżury aptek, udzielanie informacji
aptekom/punktom aptecznym w zakresie zawierania i realizacji zadań związanych z umową;
2. monitorowanie rozliczeń innych niż refundacja leków-usług udzielanych w aptekach, a poziomie przekazywania komunikatów elektronicznych i zestawień przez apteki;
3. monitorowanie rozliczeń refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyrobów medycznych, szczepień wykonywanych w aptekach, dyżurów
aptecznych na poziomie przekazywania komunikatów elektronicznych przez apteki;
4. prowadzenie systematycznych analiz w zakresie refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyrobów medycznych, szczepień wykonywanych
w aptekach, dyżurów aptecznych;
5. przygotowywanie sprawozdań okresowych dla Centrali w zakresie danych przekazywanych w uzgodnionych zestawieniach refundacyjnych;
6. podejmowanie czynności w zakresie rozpatrywania zgłoszeń świadczeniobiorców dotyczących nieprawidłowości w zakresie udzielonych świadczeń opieki zdrowotnej, stwierdzonych
przez nich na podstawie danych udostępnionych za pośrednictwem IKP;
7. prowadzenie czynności sprawdzających na postawie art. 61w ustawy o świadczeniach u świadczeniodawców realizujących umowy w zakresach pozostających we właściwości
wydziału oraz stosowanie w uzasadnionych przypadkach sankcji, o których mowa w art. 61x ustawy o świadczeniach, zgodnie z postanowieniami umowy;
8. wnioskowanie do Prezesa Funduszu o przeprowadzenie kontroli w tym również w związku z zaistnieniem przesłanek, o których mowa w art. 61v ust. 1 ustawy o świadczeniach.


WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie: średnie lub wyższe
  •  Lata pracy zawodowej: przy wykształceniu średnim – 5 lat stażu pracy; przy wykształceniu wyższym – 3 lata stażu pracy.

Wymagania dodatkowe:

  •  Mile widziane doświadczenie w pracy w aptekach ogólnodostępnych. Doświadczenie

w analizach z obszaru systemu ochrony zdrowia.

  •  Znajomość przepisów dotyczących gospodarki lekami oraz udzielania świadczeń opieki zdrowotnej w aptekach ogólnodostępnych, w szczególności :
    • ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 roku o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
  • ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi,
  • ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych,
  • ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne,
  • jak również aktów wykonawczych do w/w ustaw, dotyczących gromadzenia danych o zrealizowanych receptach i udzielonych świadczeniach przez apteki i przekazywania ich do NFZ w tym:

- Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie recept,
- Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie ogólnych warunków umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej

  • Znajomość przepisów dotyczących gospodarki lekami oraz świadczeń opieki zdrowotnej udzielanych w aptekach,
  •  Biegła obsługa komputera w zakresie pakietu Microsoft Office, ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego,
  •  zdolność logicznego i analitycznego myślenia,
  •  umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętność pracy w zespole,
  •  Umiejętność poprawnego formułowania pism urzędowych,
  •  Korzystanie z ogólnodostępnych baz danych medycznych,
  •  sumienność, komunikatywność, odpowiedzialność,
  • odporność na stres, szybkie dostosowanie się do zmian, dbałość o szczegóły.

Wymagane dokumenty:

  •  CV,
  •  podpisany kwestionariusz osobowy,
  •  kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  •  kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę,umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
  •  kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  •  podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów)

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód,które ułatwią Ci aplikowanie.

ZAPRASZAMY  

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni pod nr telefonu: 58 75 12 730.

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 18.03.2024 roku w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Pomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ,przy ul. Marynarki Polskiej 148 w Gdańsku (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 15.30) lub przesłać na adres:


Pomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
80-865 Gdańsk, ul. Marynarki Polskiej 148.
(decyduje data wpływu oferty do Oddziału)
z dopiskiem: oferta pracy Gdańsk/24/03
lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego

 

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: Pomorski OW NFZ
Autor informacji: Dyrektor Pomorskiego OW NFZ
Publikujący informację: Monika Skierka
Publikacja informacji: 22.02.2024 12:55
Aktualizacja informacji: 06.05.2024 13:51
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty