O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Starszy referent / młodszy specjalista w Punkcie Obsługi Klientów w Żywcu w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki (1 etat / umowa o pracę)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Praca  w Funduszu  to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,
 które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.

 

GŁÓWNE ZADANIA

  • obsługa klientów w Punkcie Obsługi Klientów w zakresie:
    • ubezpieczenia zdrowotnego w Polsce oraz świadczeń zdrowotnych
    • ubezpieczenia w Unii Europejskiej (wystawianie EKUZ i certyfikatów zastępujących EKUZ, poświadczeń na podstawie przepisów o koordynacji)
    • potwierdzania Profilu Zaufanego, promowania Internetowego Konta Pacjenta oraz usług e-Zdrowie
    • przyjmowania skierowań na leczenie uzdrowiskowe
    • zawierania umów obejmujących dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym
    • weryfikacji zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne
  • organizacja i obsługa merytoryczna stanowisk informacyjno-edukacyjnych w obszarze profilaktyki i promocji postaw prozdrowotnych podczas wydarzeń zewnętrznych, oraz realizowanie innych zadań w zakresie profilaktyki i promocji zdrowia
  • przygotowywanie odpowiedzi na ogólne pisma kierowane przez pacjentów w sprawach innych niż skargi i wnioski

 

WYMAGANIA

WYMAGANIA KONIECZNE (należy udokumentować)

  • wykształcenie: wyższe (mile widziany kierunek ochrona zdrowia)
  • lata pracy zawodowej:
    • na stanowisko starszego referenta staż pracy nie jest wymagany
    • na stanowisko młodszego specjalisty wymagany jest minimum 1 rok stażu pracy

WYMAGANIA DODATKOWE

  • znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 146 ze zm.)
  • umiejętność profesjonalnej obsługi klienta
  • umiejętność poprawnego formułowania korespondencji urzędowej i stosowania zasad prostego języka
  • umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • odporność na stres
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
  • orientacja na klienta, interesariusza
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem

 

WYMAGANE DOKUMENTY

  • CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
  • Kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • Kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu),
  • Kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • Oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.

Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.

 

DOKUMENTY DO POBRANIA

 

PRACOWNIKOM OFERUJEMY

  • pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
  • ruchomy czas pracy
  • nagrodę jubileuszową za staż pracy
  • dodatkowy urlop stażowy
  • profesjonalny system szkoleń
  • możliwość dofinansowania nauki języka do 100%
  • możliwość dofinansowania studiów do 100%
  • atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych)
  • możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
  • inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)
  • pakiet powitalny dla każdego nowozatrudnionego pracownika

 

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: oraz nr telefonu: 32 735 15 66

Kandydatki i Kandydatów prosimy o składanie dokumentów do 15.10.2025 r.: elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego lub w formie papierowej w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ lub przesłać na adres:

Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

40-844 Katowice, ul. Kossutha 13

z dopiskiem: oferta pracy Katowice/25/32

(decyduje data wpływu oferty do Oddziału)

Infografika. Tekst: Nasze wartou015bci: Otwartou015bu0107 na Pacjenta, efektywnou015bu0107, innowacyjnou015bu0107, satysfakcja p
Podmiot publikujący: Śląski OW NFZ
Autor informacji: Dyrektor Śląskiego OW NFZ
Publikujący informację: Alicja Potrawa
Publikacja informacji: 01.10.2025 09:45
Aktualizacja informacji: 01.10.2025 09:52
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty