O NFZ
Ogłoszenia o pracę

Starszy referent / młodszy specjalista w Punkcie Obsługi Klientów w Żywcu w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki (1 etat / umowa o pracę)
Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,
które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.
Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.
GŁÓWNE ZADANIA
- obsługa klientów w Punkcie Obsługi Klientów w zakresie:
- ubezpieczenia zdrowotnego w Polsce oraz świadczeń zdrowotnych
- ubezpieczenia w Unii Europejskiej (wystawianie EKUZ i certyfikatów zastępujących EKUZ, poświadczeń na podstawie przepisów o koordynacji)
- potwierdzania Profilu Zaufanego, promowania Internetowego Konta Pacjenta oraz usług e-Zdrowie
- przyjmowania skierowań na leczenie uzdrowiskowe
- zawierania umów obejmujących dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym
- weryfikacji zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne
- organizacja i obsługa merytoryczna stanowisk informacyjno-edukacyjnych w obszarze profilaktyki i promocji postaw prozdrowotnych podczas wydarzeń zewnętrznych, oraz realizowanie innych zadań w zakresie profilaktyki i promocji zdrowia
- przygotowywanie odpowiedzi na ogólne pisma kierowane przez pacjentów w sprawach innych niż skargi i wnioski
WYMAGANIA
WYMAGANIA KONIECZNE (należy udokumentować)
- wykształcenie: wyższe (mile widziany kierunek ochrona zdrowia)
- lata pracy zawodowej:
- na stanowisko starszego referenta staż pracy nie jest wymagany
- na stanowisko młodszego specjalisty wymagany jest minimum 1 rok stażu pracy
WYMAGANIA DODATKOWE
- znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 146 ze zm.)
- umiejętność profesjonalnej obsługi klienta
- umiejętność poprawnego formułowania korespondencji urzędowej i stosowania zasad prostego języka
- umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- odporność na stres
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
- orientacja na klienta, interesariusza
- umiejętność radzenia sobie ze stresem
WYMAGANE DOKUMENTY
- CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
- Kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu),
- Kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- Oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.
Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.
PRACOWNIKOM OFERUJEMY
- pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
- ruchomy czas pracy
- nagrodę jubileuszową za staż pracy
- dodatkowy urlop stażowy
- profesjonalny system szkoleń
- możliwość dofinansowania nauki języka do 100%
- możliwość dofinansowania studiów do 100%
- atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych)
- możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
- ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
- inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)
- pakiet powitalny dla każdego nowozatrudnionego pracownika
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: oraz nr telefonu: 32 735 15 66
Kandydatki i Kandydatów prosimy o składanie dokumentów do 15.10.2025 r.: elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego lub w formie papierowej w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ lub przesłać na adres:
Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
40-844 Katowice, ul. Kossutha 13
z dopiskiem: oferta pracy Katowice/25/32
(decyduje data wpływu oferty do Oddziału)
