O NFZ
Ogłoszenia o pracę
Młodszy Specjalista w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki w Opolskim Oddziale Wojewódzkim Narodowego Funduszu Zdrowia w celu zastępstwa pracownika, w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne:
- Vadym Andriichuk, Opole
Szczegóły oferty
GŁÓWNE ZADANIA:
- udzielanie informacji z zakresu ubezpieczenia zdrowotnego,
- przyjmowanie wniosków o wydanie EKUZ oraz w innych sprawach związanych z realizacją przepisów o koordynacji i opieką transgraniczną,
- przyjmowanie wniosków i realizacja zadań związanych z potwierdzaniem zleceń na wyroby medyczne,
- potwierdzanie Profilu Zaufanego (PZ) i udzielanie informacji dot. IKP,
- udostępnianie informacji dotyczących udzielonych świadczeń opieki zdrowotnej oraz kosztów tych świadczeń, a także o posiadanym prawie do świadczeń opieki zdrowotnej,
- zawieranie umów o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne,
- obsługa klientów w zakresie informacji ustnej i pisemnej w tym w sprawie skarg i wniosków oraz zgłoszeń świadczeniobiorców nieprawidłowości (IKP),
- przyjmowanie, obsługa i przekazywanie zapytań i skarg klientów,
- przetwarzanie danych osobowych w systemach służących realizacji zadań komórki,
- obsługa stanowiska dla świadczeniodawców i personelu medycznego,
- obsługa stanowiska profilaktyki i promocji zdrowia,
- udział w eventach promujących profilaktykę,
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe
- lata pracy zawodowej: na stanowisko Młodszy Specjalista minimum 1 rok pracy zawodowej
- znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 146 t.j.)
- znajomość przepisów wykonawczych do ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
- znajomość przepisów o koordynacji UE oraz dyrektywie transgranicznej
- znajomość przepisów dotyczących praw pacjenta
- biegła obsługa komputera,
- znajomość pakietu MS Office (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, bazy danych)
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- doświadczenie w pracy w obsłudze klientów,
- komunikatywna znajomość europejskiego języka urzędowego,
- znajomość języka ukraińskiego,
- umiejętność redagowania pism,
- rzetelność, dokładność,
- zdolność szybkiego przyswajania wiedzy,
- otwartość na zmiany,
- odporność na stres,
- dobra organizacja pracy, dyspozycyjność,
- komunikatywność,
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod (adresem e-mail: / nr telefonu:).
oraz pod nr telefonu: 775495230, 775495396
Dokumenty w formie papierowej należy składać do 24 kwietnia 2024 roku w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:
Opolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
45 – 310 Opole ul. Ozimska 72A
Wydział Spraw Pracowniczych,
z dopiskiem: oferta pracy Opole/24/05
lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.