O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Infografika. Tekst: Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów

Młodszy Specjalista w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki w Opolskim Oddziale Wojewódzkim Narodowego Funduszu Zdrowia w celu zastępstwa pracownika, w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne:

  • Vadym Andriichuk, Opole

Szczegóły oferty

 

GŁÓWNE ZADANIA:

  • udzielanie informacji z zakresu ubezpieczenia zdrowotnego,
  • przyjmowanie wniosków o wydanie EKUZ oraz w innych sprawach związanych z realizacją przepisów o koordynacji i opieką transgraniczną,                                               
  • przyjmowanie wniosków i realizacja zadań związanych z potwierdzaniem zleceń na wyroby medyczne,              
  • potwierdzanie Profilu Zaufanego (PZ) i udzielanie informacji dot. IKP,                            
  • udostępnianie informacji dotyczących udzielonych świadczeń opieki zdrowotnej oraz kosztów tych świadczeń, a także o posiadanym prawie do świadczeń opieki zdrowotnej,
  • zawieranie umów o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne,
  • obsługa klientów w zakresie informacji ustnej i pisemnej w tym w sprawie skarg i wniosków oraz zgłoszeń świadczeniobiorców nieprawidłowości (IKP),
  • przyjmowanie, obsługa i przekazywanie zapytań i skarg klientów,
  • przetwarzanie danych osobowych w systemach służących realizacji zadań komórki,
  • obsługa stanowiska dla świadczeniodawców i personelu medycznego,                          
  • obsługa stanowiska profilaktyki i promocji zdrowia,
  • udział w eventach promujących profilaktykę,

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe
  • lata pracy zawodowej: na stanowisko Młodszy Specjalista minimum 1 rok pracy zawodowej
  • znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 146 t.j.)
  • znajomość przepisów wykonawczych do ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
  • znajomość przepisów o koordynacji UE oraz dyrektywie transgranicznej
  • znajomość przepisów dotyczących praw pacjenta
  • biegła obsługa komputera,
  • znajomość pakietu MS Office (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, bazy danych)

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
  • doświadczenie w pracy w obsłudze klientów,
  • komunikatywna znajomość europejskiego języka urzędowego,
  • znajomość języka ukraińskiego,
  • umiejętność redagowania pism,
  • rzetelność, dokładność,
  • zdolność szybkiego przyswajania wiedzy,
  • otwartość na zmiany,
  • odporność na stres,
  • dobra organizacja pracy, dyspozycyjność,
  • komunikatywność,

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • podpisany kwestionariusz osobowy,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.   

ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod (adresem e-mail: / nr telefonu:).

oraz pod  nr telefonu: 775495230, 775495396

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 24 kwietnia 2024 roku w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:

Opolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

45 – 310 Opole ul. Ozimska 72A

Wydział Spraw Pracowniczych,

z dopiskiem: oferta pracy Opole/24/05

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.

 

Infografika. Tekst: Nasze wartości: Otwartość na Pacjenta, efektywność, innowacyjność, satysfakcja pracownika
Podmiot publikujący: Centrala NFZ
Publikujący informację: Michael Ziaja
Publikacja informacji: 08.04.2024 14:45
Aktualizacja informacji: 26.04.2024 12:59
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty