O NFZ
Ogłoszenia o pracę

Radca Prawny w Wydziale Prawnym (0,5 etatu / umowa o pracę)
Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,
które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.
Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.
GŁÓWNE ZADANIA
- obsługa prawna Kujawsko-Pomorskiego Oddziału NFZ, w tym w szczególności:
- udzielanie porad i wyjaśnień oraz sporządzanie opinii prawnych,
- opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów aktów wewnętrznych Dyrektora Oddziału, decyzji administracyjnych, wzorów umów i aneksów do umów, ugód, upoważnień, pełnomocnictw,
- opracowywanie odpowiedzi na skargi wnoszone do sądów administracyjnych,
- prowadzenie postępowań sądowych w tym sporządzanie pism procesowych oraz zastępstwo procesowe przed sądami oraz innymi organami państwowymi,
- pozostała pomoc prawna w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych.
WYMAGANIA
WYMAGANIA KONIECZNE
- wykształcenie: wyższe prawnicze,
- lata pracy zawodowej:
- minimum 5 lat pracy zawodowej w zakresie obsługi prawnej,
- wpis na listę radców prawnych,
- oświadczenie lustracyjne lub informacja o złożeniu oświadczenia lustracyjnego, zgodnie z art. 7 w zw. z art. 4 pkt - 47 ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz.U. z 2024 r., poz. 1632, z późn.zm.) - dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972r. (oświadczenie lub informację, o której mowa powyżej należy złożyć w zamkniętej i opisanej kopercie podczas rozmowy kwalifikacyjnej),
- pisemne oświadczenie kandydata o niekaralności za popełnione umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- w chwili podjęcia zatrudnienia kandydat powinien spełniać wymogi określone w art. 112 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
WYMAGANIA DODATKOWE
- mile widziane doświadczenie w obsłudze prawnej w obszarze administracji publicznej
- preferowane doświadczenie w obsłudze prawnej z zakresu prawa medycznego, postępowania administracyjnego, zamówień publicznych, prawa cywilnego, prawa pracy, - Wymagana dobra znajomość przepisów prawa:
- ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz przepisów wykonawczych,
- ustawy o działalności leczniczej oraz przepisów wykonawczych,
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy Kodeks postępowania cywilnego,
- ustawy Kodeks karny,
- kodeks cywilny,
- dobra znajomość obsługi komputera (praca w MS WORD i EXCEL),
- umiejętność podejmowania decyzji,
- analityczne i logiczne myślenie,
- etyka zawodowa,
- przestrzeganie przepisów,
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach.
WYMAGANE DOKUMENTY
- CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
- Kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu),
- Kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- Oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.
Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.
PRACOWNIKOM OFERUJEMY
- pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników,
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku,
- elastyczny czas pracy,
- nagrodę jubileuszową za staż pracy,
- dodatkowy urlop stażowy,
- profesjonalny system szkoleń,
- atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
- dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”,
- dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci,
- ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach,
- inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie),
- pakiet powitalny dla każdego nowozatrudnionego pracownika.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod nr telefonu: 52 32 52 914.
Kandydatki i Kandydatów prosimy o składanie dokumentów do 28 sierpnia 2025 r.: elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego lub w formie papierowej
w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Kujawsko-Pomorskiego OW NFZ
(w godzinach pracy urzędu) lub przesłać na adres:
Kujawsko-Pomorski Oddział Wojewódzki
Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Łomżyńska 33
85-863 Bydgoszcz
z dopiskiem: oferta pracy Bydgoszcz/25/16
(decyduje data wpływu oferty do Oddziału)
Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Narodowy Fundusz Zdrowia wdrożył „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych”. Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci
