O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Administrator Systemów Informatycznych w Wydziale Systemów Otwartych i Wirtualizacji w Departamencie Informatyki (1 etat / umowa o pracę)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status
Praca  w Funduszu  to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,
 które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.

GŁÓWNE ZADANIA

  • bieżąca administracja środowiskiem kontenerowym;
  • zarządzanie maszynami wirtualnymi z systemem operacyjnym Red Hat Enterprise Linux;
  • analiza problemów technicznych, diagnozowanie przyczyn błędów;
  • monitorowanie stanu pracy krytycznych elementów systemów;
  • współpraca z jednostkami merytorycznymi NFZ i innymi działami Departamentu Informatyki w zakresie prac związanych z utrzymaniem infrastruktury informatycznej;
  • wsparcie techniczne innych komórek organizacyjnych Centrali i Oddziałów Wojewódzkich NFZ w rozwiązywaniu problemów związanych z eksploatacją infrastruktury informatycznej;
  • prowadzenie dokumentacji technicznej związanej z systemami Linux;
  • terminowe przedkładanie raportów i wniosków przełożonym.

WYMAGANIA

WYMAGANIA KONIECZNE

  • wykształcenie: wyższe (preferowane informatyczne, techniczne);
  • lata pracy zawodowej: minimum 3 lata pracy zawodowej;
  • umiejętność administracji środowiskiem kontenerowym (preferowane: Rancher);
  • umiejętność administracji serwerami z rodziny Linux (preferowane: Red Hat Enterprise Linux).

WYMAGANIA DODATKOWE

  • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej;
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym posługiwanie się dokumentacją techniczną;
  • zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • umiejętność efektywnej komunikacji;
  • radzenie sobie w trudnych sytuacjach i umiejętność podejmowania decyzji;
  • cierpliwość, obowiązkowość, systematyczność i punktualność;
  • umiejętność myślenia analitycznego i syntetycznego oraz formułowania wniosków.

WYMAGANE DOKUMENTY

  • CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej;
  • kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu, aktualny wydruk z CEIDG);
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
  • oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.

Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.

Dokumenty do pobrania!

PRACOWNIKOM OFERUJEMY

  • pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
  • pracę w systemie hybrydowym
  • elastyczny czas pracy
  • nagrodę jubileuszową za staż pracy
  • dodatkowy urlop stażowy
  • profesjonalny system szkoleń
  • możliwość  dofinansowania nauki języka do 100%
  • możliwość  dofinansowania studiów do 100%
  • opiekę mentora/ mentorki
  • atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
    • dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
    • dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci
    • dofinansowanie karty sportowej
    • Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
  • ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
  • inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie).

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: .

Kandydatki i Kandydatów prosimy o składanie dokumentów do 29.09.2025 r.: elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego lub w formie papierowej w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:

Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia

ul. Rakowiecka 26/30
02-528, Warszawa

z dopiskiem: oferta pracy DK/25/147

Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Narodowy Fundusz Zdrowia wdrożył „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych”. Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/

Infografika. Tekst: Nasze wartou015bci: Otwartou015bu0107 na Pacjenta, efektywnou015bu0107, innowacyjnou015bu0107, satysfakcja p
Podmiot publikujący: Centrala NFZ
Publikujący informację: Paweł Grzybowski
Publikacja informacji: 12.09.2025 11:50
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty