O NFZ
Ogłoszenia o pracę

Młodszy specjalista/specjalista w Dziale Inwestycji i Zamówień Publicznych w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym (1 etat / umowa o pracę)
Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,
które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.
Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.
GŁÓWNE ZADANIA
- wykonywanie czynności związanych z procesami remontowymi i inwestycyjnymi, w tym w szczególności:
a) udział w analizowaniu i planowaniu potrzeb remontowych/ inwestycyjnych
b) bieżące rozliczanie rzeczowego planu wydatków inwestycyjnych, planu remontów oraz umów
c) przygotowywanie informacji na potrzeby sprawozdań z realizowanych zadań inwestycyjnych/remontowych
d) sporządzanie dokumentów OT
e) weryfikowanie kompletności dokumentów związanych z realizacją umów, w tym umów na roboty budowlane
f) weryfikowanie poprawności dokumentów księgowych wystawionych z tytułu umów, w tym umów o roboty budowlane
- udział w sporządzaniu wniosków o udzielenie zamówienia publicznego
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego niepodlegających ustawie Prawo zamówień publicznych, w tym za pośrednictwem platformy zakupowej
- obsługa elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją EZD
WYMAGANIA
WYMAGANIA KONIECZNE (należy udokumentować)
- wykształcenie: wyższe
- lata pracy zawodowej: na stanowisku młodszy specjalista — minimum 1 rok stażu pracy
na stanowisku specjalista — minimum 3 lata stażu pracy
WYMAGANIA DODATKOWE
- znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 roku o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 146 ze zm.)
- znajomość przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2025 r., poz. 418)
- znajomość przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.)
- znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (j.t. Dz.U. z 2024 r., poz.1530)
- znajomość przepisów ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (j.t. Dz.U. z 2024 r. poz.104)
- umiejętność obsługi komputera i znajomość podstawowych aplikacji pakietu MS Office (w szczególności word i excel)
- praktyczna znajomość przebiegu procesów inwestycyjnych/remontowych z uwzględnieniem
weryfikacji dokumentów księgowych, dokumentów OT
- praktyczna znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem i remontami obiektów budowlanych oraz z realizacją umów na roboty budowlane
- umiejętność czytania dokumentacji kosztorysowej
- planowanie i organizowanie pracy
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach
WYMAGANE DOKUMENTY
- CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
- Kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu),
- Kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- Oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.
Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.
PRACOWNIKOM OFERUJEMY
- pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
- ruchomy czas pracy
- nagrodę jubileuszową za staż pracy
- dodatkowy urlop stażowy
- profesjonalny system szkoleń
- możliwość dofinansowania nauki języka do 100%
- możliwość dofinansowania studiów do 100%
- atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych)
- możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
- ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
- inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)
- pakiet powitalny dla każdego nowozatrudnionego pracownika
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: oraz nr telefonu: 32 735 15 66
Kandydatki i Kandydatów prosimy o składanie dokumentów do 04.09.2025 r.: elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego lub w formie papierowej w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ lub przesłać na adres:
Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
40-844 Katowice, ul. Kossutha 13
z dopiskiem: oferta pracy Katowice/25/22
(decyduje data wpływu oferty do Oddziału)
Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Narodowy Fundusz Zdrowia wdrożył „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych”. Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/
