O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Młodszy specjalista/specjalista w Dziale Inwestycji i Zamówień Publicznych w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym (1 etat / umowa o pracę)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Praca  w Funduszu  to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,
 które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.

 

GŁÓWNE ZADANIA

  • wykonywanie czynności związanych z procesami remontowymi i inwestycyjnymi, w tym w szczególności:

a) udział w analizowaniu i planowaniu potrzeb remontowych/ inwestycyjnych

b) bieżące rozliczanie rzeczowego planu wydatków inwestycyjnych, planu remontów oraz umów

c) przygotowywanie informacji na potrzeby sprawozdań z realizowanych zadań inwestycyjnych/remontowych

d) sporządzanie dokumentów OT

e) weryfikowanie kompletności dokumentów związanych z realizacją umów, w tym umów na roboty budowlane

f) weryfikowanie poprawności dokumentów księgowych wystawionych z tytułu umów, w tym umów o roboty budowlane

  • udział w sporządzaniu wniosków o udzielenie zamówienia publicznego
  • prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego niepodlegających ustawie Prawo zamówień publicznych, w tym za pośrednictwem platformy zakupowej
  • obsługa elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją EZD

 

WYMAGANIA

WYMAGANIA KONIECZNE (należy udokumentować)

  • wykształcenie: wyższe
  • lata pracy zawodowej: na stanowisku młodszy specjalista — minimum 1 rok stażu pracy
                                           na stanowisku specjalista — minimum 3 lata stażu pracy

WYMAGANIA DODATKOWE

  • znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 roku o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 146 ze zm.)
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2025 r., poz. 418)
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.)
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych  (j.t. Dz.U. z 2024 r., poz.1530)
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (j.t. Dz.U. z 2024 r. poz.104)
  • umiejętność obsługi komputera i znajomość podstawowych aplikacji pakietu MS Office (w szczególności word i excel)
  • praktyczna znajomość przebiegu procesów inwestycyjnych/remontowych z uwzględnieniem

weryfikacji dokumentów księgowych, dokumentów OT

  • praktyczna znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem i remontami obiektów budowlanych oraz z realizacją umów na roboty budowlane
  • umiejętność czytania dokumentacji kosztorysowej
  • planowanie i organizowanie pracy
  • radzenie sobie w trudnych sytuacjach

WYMAGANE DOKUMENTY

  • CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
  • Kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • Kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu),
  • Kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • Oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.

 

Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.

 

DOKUMENTY DO POBRANIA

 

PRACOWNIKOM OFERUJEMY

  • pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
  • ruchomy czas pracy
  • nagrodę jubileuszową za staż pracy
  • dodatkowy urlop stażowy
  • profesjonalny system szkoleń
  • możliwość dofinansowania nauki języka do 100%
  • możliwość dofinansowania studiów do 100%
  • atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych)
  • możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
  • inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)
  • pakiet powitalny dla każdego nowozatrudnionego pracownika


W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: oraz nr telefonu: 32 735 15 66
 

Kandydatki i Kandydatów prosimy o składanie dokumentów do 04.09.2025 r.: elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego lub w formie papierowej w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ lub przesłać na adres:

Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

40-844 Katowice, ul. Kossutha 13

z dopiskiem: oferta pracy Katowice/25/22

(decyduje data wpływu oferty do Oddziału)

 

Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Narodowy Fundusz Zdrowia wdrożył „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych”. Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/
 

Infografika. Tekst: Nasze wartou015bci: Otwartou015bu0107 na Pacjenta, efektywnou015bu0107, innowacyjnou015bu0107, satysfakcja p
Podmiot publikujący: Śląski OW NFZ
Autor informacji: Dyrektor Śląskiego OW NFZ
Publikujący informację: Alicja Potrawa
Publikacja informacji: 20.08.2025 14:15
Aktualizacja informacji: 20.08.2025 14:29
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty