O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Naczelnik Wydziału Księgowości – Główny Księgowy (1 etat / umowa o pracę)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Rekrutacja na stanowisko Naczelnik Wydziału Księgowości – Główny Księgowy została zakończona bez wyboru i zatrudnienia kandydata.

 


 

Praca  w Funduszu  to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,
 które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.

 

    GŁÓWNE ZADANIA    

  • Prowadzenie rachunkowości oddziału.
  • Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
  • Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
  • Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
  • Kierowanie Wydziałem Księgowości.

 

    WYMAGANIA    

 

WYMAGANIA KONIECZNE

  • wykształcenie ekonomiczne jednolite studia magisterskie lub ekonomiczne wyższe studia zawodowe lub uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe,
  • lata pracy zawodowej: 6 – letni staż pracy, w tym 3-letnia praktyka w księgowości,
  • obywatelstwo państwa członkowskiego UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (oświadczenie kandydata),
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych (oświadczenie kandydata),
  • brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe (oświadczenie kandydata).

 

WYMAGANIA DODATKOWE

  • znajomość aktualnie obowiązujących przepisów ustaw o:
  • finansach publicznych,
  • rachunkowości,
  • odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • efektywne gospodarowanie środkami publicznymi,
  • analityczne i logiczne myślenie,
  • etyka zawodowa,
  • przestrzeganie przepisów,
  • wiedza i umiejętności specjalistyczne,
  • radzenie sobie w trudnych sytuacjach,
  • myślenie strategiczne,
  • planowanie i organizowanie pracy,
  • umiejętność kierowania zespołem oraz motywowania pracowników.

 

WYMAGANE DOKUMENTY

  • CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
  • Kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • Kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu),
  • Kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • Oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.

 

Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.

Dokumenty do pobrania!

 

   PRACOWNIKOM OFERUJEMY    

 

  • pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
  • pracę w systemie hybrydowym
  • elastyczny czas pracy
  • nagrodę jubileuszową za staż pracy
  • dodatkowy urlop stażowy
  • profesjonalny system szkoleń
  • opiekę mentora/ mentorki
  • atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych)
  • Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
  • ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
  • inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)
  • pakiet powitalny dla każdego nowozatrudnionego pracownika

 

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail:

 

Kandydatki i Kandydatów prosimy o składanie dokumentów do 15.07.2025 r. elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego lub w formie papierowej w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:

Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

ul. Żołnierska 16
10-561 Olsztyn

z dopiskiem: oferta pracy Olsztyn/25/5

 

Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Narodowy Fundusz Zdrowia wdrożył „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych”. Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/

Infografika. Tekst: Nasze wartou015bci: Otwartou015bu0107 na Pacjenta, efektywnou015bu0107, innowacyjnou015bu0107, satysfakcja p
Podmiot publikujący: Warmińsko-Mazurski OW NFZ
Autor informacji: Krystyna Rogalska
Publikujący informację: Agnieszka Budziszewska
Publikacja informacji: 30.06.2025 12:35
Aktualizacja informacji: 21.07.2025 15:45
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty