O NFZ
Ogłoszenia o pracę

Starszy referent w Dziale Świadczeń Opieki Zdrowotnej i Ratownictwa Medycznego w Wydziale ds. Służb Mundurowych w Wielkopolskim OW NFZ
Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,
które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.
Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.
Liczba etatów / rodzaj umowy: 1 etat / umowa o pracę
- opracowywanie sprawozdań, analiz i wniosków oraz monitoring realizacji i dostępności do świadczeń opieki zdrowotnej w zakresie m.in.: Szpitalnych Oddziałów Ratunkowych, Izb Przyjęć, Ratownictwa Medycznego, Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej i Zespołów Transportu Medycznego,
- obsługa merytoryczna i monitorowanie realizacji umów w zakresie właściwości Wydziału,
- współudział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w sprawie zawierania umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w zakresie właściwości Działu oraz wspólnie z Wydziałem Świadczeń Opieki Zdrowotnej,
- uczestnictwo w przygotowaniu analiz zapotrzebowania, planu zakupu świadczeń zdrowotnych w stosunku do świadczeniodawców zgodnie z właściwością Działu we współpracy z Wydziałem Świadczeń Opieki Zdrowotnej,
- weryfikacja dokumentów oraz przygotowanie projektów akceptacji wniosków dotyczących świadczenia transportu „dalekiego” w podstawowej opiece zdrowotnej,
- współudział w prowadzeniu Rejestru Endoprotezoplastyk,
- udzielanie informacji świadczeniobiorcom oraz świadczeniodawcom w zakresie właściwości rzeczowej Działu,
- współpraca z komórkami właściwymi do spraw ratownictwa medycznego Wojewody, Centrali Funduszu i innych oddziałów wojewódzkich NFZ,
- współpraca w zakresie kompetencji z odpowiednimi, ze względu na rodzaj wykonywanych zadań, komórkami organizacyjnymi Oddziału oraz Centrali Funduszu w tym z Departamentem do Spraw Służb Mundurowych.
WYMAGANIA KONIECZNE
- wykształcenie: wyższe, preferowane kierunki – medyczne, zdrowie publiczne, administracja.
WYMAGANIA DODATKOWE
- znajomość przepisów prawa w zakresie:
- zasad funkcjonowania systemu ubezpieczeń zdrowotnych wynikających z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r., poz. 146 ze zm.), w szczególności: Dział I – Rozdział 1; Dział II – Rozdział 2,3; Dział V – Rozdział 1 art. 96-98; Rozdział 2 art. 113-117; Dział VI,
- zagadnień z zakresu ratownictwa medycznego, wynikająca z ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym tj. z dnia 10 kwietnia 2024 r. (Dz.U. z 2025 r. poz. 91 ze zm.): Rozdział: 1, 4 i 6,
- umiejętność pracy w programie Microsoft Office - Excel, Word, PowerPoint - na poziomie minimum średnio zaawansowanym,
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia,
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,
- wykonywanie obowiązków zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.
WYMAGANE DOKUMENTY
- CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
- Kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- Oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.
- pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- nagrodę jubileuszową za staż pracy
- dodatkowy urlop stażowy
- profesjonalny system szkoleń
- opiekę mentora/ pomoc opiekuna
- atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
- dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
- dofinansowanie karty sportowej
- ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
- inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)
- pakiet powitalny dla każdego nowozatrudnionego pracownika
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: julita.redlak-szukalska@nfz-poznan.pl
Kandydatki i Kandydatów prosimy o składanie dokumentów do 24.06.2025 r.: elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego lub w formie papierowej w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w budynku Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu przy ul. Baraniaka 88 D (w godzinach pracy urzędu) lub przesłać na adres:
Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ
ul. Baraniaka 88 D
61-131 Poznań
z dopiskiem: oferta pracy Poznań/25/24
Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Narodowy Fundusz Zdrowia wdrożył „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych”. Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/
