O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Starszy referent w Sekcji Administracyjnej w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym w Wielkopolskim OW NFZ (1 etat / umowa o pracę)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,
 które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.

GŁÓWNE ZADANIA

  • prowadzenie spraw związanych z administrowaniem i obsługą budynków, w tym konserwacja i serwis urządzeń, sprzątanie, rozliczanie dostaw i mediów (energia elektryczna, energia cieplna, dostawy wody i odbiory ścieków),
  • prowadzenie dokumentacji księgowych, związanych z realizacją prowadzonych spraw,
  • wspieranie procesu archiwizacji, w szczególności:
  • przyjmowanie dokumentacji archiwalnej z komórek organizacyjnych Oddziału Funduszu,
  • przygotowanie dokumentacji archiwalnej do przekazania do właściwego archiwum państwowego,
  • sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum zakładowym,
  • wspieranie procesu zamówień publicznych, w szczególności.:
  • obsługa komórek organizacyjnych Oddziału Funduszu w zakresie realizacji zamówień publicznych, w tym: opiniowanie wniosków, opracowywanie SWZ, prowadzenie dokumentacji przetargowych,
  • prowadzenie rejestrów zamówień publicznych,
  • sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,
  • opiniowanie dokumentów księgowych.

WYMAGANIA

WYMAGANIA KONIECZNE

  • wykształcenie: minimum średnie, preferowane wyższe
  • lata pracy zawodowej:
    - minimum 3 – dotyczy osób z wykształceniem wyższym
    - minimum 5 – dotyczy osób z wykształceniem średnim

WYMAGANIA DODATKOWE

  • podstawowa znajomość przepisów:
    - ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.),
    - ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2025 r., poz. 1461 Dział V art. 96),
    - ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.),
    - Prawa Budowlanego - ustawy z 7 lipca 1994 r.( tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.).
  • mile widziany ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
  • mile widziany ukończony kurs Zarządcy Nieruchomości
  • umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
  • umiejętność efektywnego gospodarowania środkami publicznymi
  • orientacja na jakość wykonywanych zadań
  • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
  • efektywna komunikacja
  • sprawność w zmiennym otoczeniu 
  • umiejętność pracy w zespole
  • zaangażowanie i odpowiedzialność

WYMAGANE DOKUMENTY

  • CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
  • Kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • Kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu),
  • Kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • Oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.

Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.

Dokumenty do pobrania!

PRACOWNIKOM OFERUJEMY

  • pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • nagrodę jubileuszową za staż pracy
  • dodatkowy urlop stażowy
  • profesjonalny system szkoleń
  • opiekę mentora/ pomoc opiekuna
  • atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
    • dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
    • dofinansowanie karty sportowej
  • ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
  • inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)
  • pakiet powitalny dla każdego nowo zatrudnionego pracownika

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: julita.redlak-szukalska@nfz-poznan.pl

Kandydatki i Kandydatów prosimy o składanie dokumentów do 16.12.2025 r.: elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego lub w formie papierowej w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w budynku Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu przy ul. Baraniaka 88 D (w godzinach pracy urzędu) lub przesłać na adres:

Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ
ul. Baraniaka 88 D
61-131 Poznań

z dopiskiem: oferta pracy Poznań/25/38

Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Narodowy Fundusz Zdrowia wdrożył „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych”. Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/

Infografika. Tekst: Nasze wartou015bci: Otwartou015bu0107 na Pacjenta, efektywnou015bu0107, innowacyjnou015bu0107, satysfakcja p
Podmiot publikujący: Wielkopolski OW
Autor informacji: Julita Redlak-Szukalska
Publikujący informację: Sebastian Krystek
Publikacja informacji: 01.12.2025 13:30
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty