O NFZ
Ogłoszenia o pracę

Starszy referent/ Młodszy specjalista/ Specjalista w Sekcji Zamówień Publicznych i Inwestycji w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym (1 etat/umowa o pracę)
Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,
które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.
Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.
GŁÓWNE ZADANIA
1. Współudział w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych:
- przygotowania postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- przygotowania opisów przedmiotu zamówienia z zakresu działania komórki właściwej ds. administracyjnych,
- organizowania prac komisji przetargowych i udział w ich pracach,
- prowadzenia rejestru postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- prowadzenia rejestru wniosków o udzielenie zamówień publicznych,
- prowadzenia rejestru umów,
- prowadzenia dokumentacji postępowań o udzielanie zamówień publicznych, w tym realizacja raportu z realizacji zamówień,
- przygotowania projektów umów związanych z bieżącymi zakupami oraz usługami niepodlegającymi przepisom o zamówieniach publicznych,
- przygotowywania zapytań ofertowych,
- prowadzenia sprawozdawczości dotyczącej postępowań, w tym rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień i przesyłanie go do Urzędu Zamówień Publicznych
2. Sporządzanie analiz, cyklicznych raportów, sprawozdań i harmonogramów realizacji zadań administracyjnych.
3. Kontrola nad realizacją umów z zakresu działania komórki właściwej ds. administracyjnych.
WYMAGANIA
WYMAGANIA KONIECZNE
- wykształcenie: wyższe
- lata pracy zawodowej:
- nie są wymagane dla stanowiska starszego referenta
- minimum rok dla stanowiska młodszego specjalisty
- minimum 3 lata dla stanowiska specjalisty
WYMAGANIA DODATKOWE
- mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze administracji oraz w pracy w zamówieniach publicznych, co do których istniał obowiązek stosowania ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych,
- aktualne szkolenia z zakresu zamówień publicznych będą dodatkowym atutem, potwierdzone stosownym dokumentem (zaświadczenie, certyfikat),
- wiedza z zakresu zamówień publicznych, w tym praktyczna wiedza o systemie zamówień publicznych funkcjonującym w Polsce,
- znajomość przepisów z archiwizacji i zarządzania obiegiem dokumentów,
- umiejętność poprawnego redagowania pism,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel),
- umiejętność myślenia analitycznego i kreatywność,
- umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie,
- wysokie zdolności organizacyjne,
- zaangażowanie,
- rzetelność,
- dyspozycyjność,
- obowiązkowość i punktualność,
- komunikatywność i uprzejmość.
WYMAGANE DOKUMENTY
- CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
- Kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu),
- Kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- Oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.
Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.
PRACOWNIKOM OFERUJEMY
- pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
- elastyczny czas pracy
- nagrodę jubileuszową za staż pracy
- dodatkowy urlop stażowy
- profesjonalny system szkoleń
- możliwość dofinansowania studiów do 100%
- opiekę mentora/ mentorki
- atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
- dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
- Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
- ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
- inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)
- pakiet powitalny dla każdego nowozatrudnionego pracownika
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: .
Kandydatki i Kandydatów prosimy o składanie dokumentów do 28.07.2025 r.:
elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego lub w formie papierowej w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Zachodniopomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Szczecinie (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:
Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki NFZ
ul. Arkońska 45
71-470 Szczecin
z dopiskiem: oferta pracy Szczecin/25/21
Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Narodowy Fundusz Zdrowia wdrożył „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych”. Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/
