O NFZ

Ogłoszenia o pracę

Starszy referent/ Młodszy specjalista/ Specjalista w Sekcji Zamówień Publicznych i Inwestycji w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym (1 etat/umowa o pracę)

Stanowisko
Miejsce pracy
Numer ogłoszenia
Termin składania ofert
Status

Praca  w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,
 które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.

GŁÓWNE ZADANIA

1. Współudział w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych:

  • przygotowania postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
  • przygotowania opisów przedmiotu zamówienia z zakresu działania komórki właściwej ds. administracyjnych,
  • organizowania prac komisji przetargowych i udział w ich pracach,
  • prowadzenia rejestru postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
  • prowadzenia rejestru wniosków o udzielenie zamówień publicznych,
  • prowadzenia rejestru umów,
  • prowadzenia dokumentacji postępowań o udzielanie zamówień publicznych, w tym realizacja raportu z realizacji zamówień,
  • przygotowania projektów umów związanych z bieżącymi zakupami oraz usługami niepodlegającymi przepisom o zamówieniach publicznych,
  • przygotowywania zapytań ofertowych,
  • prowadzenia sprawozdawczości dotyczącej postępowań, w tym rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień i przesyłanie go do Urzędu Zamówień Publicznych

2.  Sporządzanie analiz, cyklicznych raportów, sprawozdań i harmonogramów realizacji zadań administracyjnych.

3.  Kontrola nad realizacją umów z zakresu działania komórki właściwej ds. administracyjnych.

WYMAGANIA

WYMAGANIA KONIECZNE

  • wykształcenie: wyższe
  • lata pracy zawodowej:
    - nie są wymagane dla stanowiska starszego referenta
    - minimum rok dla stanowiska młodszego specjalisty
    - minimum 3 lata dla stanowiska specjalisty

WYMAGANIA DODATKOWE

  • mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze administracji oraz w pracy w zamówieniach publicznych, co do których istniał obowiązek stosowania ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych,
  • aktualne szkolenia z zakresu zamówień publicznych będą dodatkowym atutem, potwierdzone stosownym dokumentem (zaświadczenie, certyfikat),
  • wiedza z zakresu zamówień publicznych, w tym praktyczna wiedza o systemie zamówień publicznych funkcjonującym w Polsce,
  • znajomość przepisów z archiwizacji i zarządzania obiegiem dokumentów,
  • umiejętność poprawnego redagowania pism,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel),
  • umiejętność myślenia analitycznego i kreatywność,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie,
  • wysokie zdolności organizacyjne,
  • zaangażowanie,
  • rzetelność,
  • dyspozycyjność,
  • obowiązkowość i punktualność,
  • komunikatywność i uprzejmość.

WYMAGANE DOKUMENTY

  • CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
  • Kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • Kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu),
  • Kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • Oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.

Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.

Dokumenty do pobrania!

PRACOWNIKOM OFERUJEMY

  • pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
  • elastyczny czas pracy
  • nagrodę jubileuszową za staż pracy
  • dodatkowy urlop stażowy
  • profesjonalny system szkoleń
  • możliwość  dofinansowania studiów do 100%
  • opiekę mentora/ mentorki
  • atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
    • dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
    • Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
  • ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
  • inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)
  • pakiet powitalny dla każdego nowozatrudnionego pracownika

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: .

Kandydatki i Kandydatów prosimy o składanie dokumentów do 28.07.2025 r.:

elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego lub w formie papierowej w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Zachodniopomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Szczecinie (kancelaria czynna w godzinach 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:

Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki NFZ

ul. Arkońska 45
71-470 Szczecin

z dopiskiem: oferta pracy Szczecin/25/21

Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Narodowy Fundusz Zdrowia wdrożył „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych”. Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/

Infografika. Tekst: Nasze wartou015bci: Otwartou015bu0107 na Pacjenta, efektywnou015bu0107, innowacyjnou015bu0107, satysfakcja p
Podmiot publikujący: Zachodniopomorski OW NFZ
Autor informacji: Wydział Spraw Pracowniczych
Publikujący informację: Marta Siłakowska
Publikacja informacji: 11.07.2025 14:15
Sprawdź historię zmian
Wszystkie oferty