O NFZ
Ogłoszenia o pracę

Starszy referent Dział Obsługi Klientów i Profilaktyki w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki (1 etat / Umowa o pracę)
Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,
które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.
Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.
GŁÓWNE ZADANIA
- promowanie postaw prozdrowotnych w ramach obsługi bezpośredniej na stanowisku doradcy ds. profilaktyki i promocji zdrowia, w szczególności poprzez zachęcanie do korzystania z pomiarów w kiosku profilaktycznym, udziału w programach zdrowotnych i programach profilaktyki zdrowotnej;
- organizowanie oraz realizowanie akcji i kampanii edukacyjno - informacyjnych, kierowanych do różnych grup docelowych;
- projektowanie i realizacja przedsięwzięć promujących właściwe postawy prozdrowotne we współpracy z podmiotami zewnętrznymi, w tym instytucjami opieki zdrowotnej, organizacjami pacjentów, towarzystwami medycznymi;
- uczestniczenie w wydarzeniach zewnętrznych promujących zdrowie oraz realizacja innych zadań na mobilnym stanowisku NFZ;
- przyjmowanie skarg i wniosków, skierowań na leczenie uzdrowiskowe lub rehabilitację uzdrowiskową, wniosków w sprawie objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym oraz ustalenia prawa do świadczeń;
- udzielanie informacji ogólnych ustnie i pisemnie, udostępnianie informacji o: udzielonych świadczeniach, prawie do świadczeń, statusie prowadzonych spraw, prawach pacjentów;
- potwierdzanie Profilu Zaufanego;
- obsługa wniosków o zaopatrzenie w wyroby medyczne;
- zawieranie umów o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne (niewymagające postępowania wyjaśniającego) oraz wydawanie gotowych umów obejmujących dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym;
- przyjmowanie wniosków o wydanie EKUZ oraz w innych sprawach związanych z realizacją przepisów o koordynacji i opieką transgraniczną oraz wydawanie EKUZ i certyfikatów tymczasowo zastępujących EKUZ;
- wykonywanie pomiarów w kiosku profilaktycznym;
- udzielanie odpowiedzi na pisma kierowane przez klientów w sprawach innych niż skargi i wnioski;
- udzielane informacji przez telefon;
- właściwe przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej do Oddziału;
- wykonywanie innych prac i czynności zleconych przez przełożonych.
WYMAGANIA
WYMAGANIA KONIECZNE
- wykształcenie: wyższe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe w zakresie zbliżonym do dziedziny lub charakteru pracy na stanowisku, na które prowadzony jest nabór – doświadczenie w administracji publicznej lub podmiotach związanych z ochroną zdrowia;
- znajomość zagadnień systemu ochrony zdrowia związanych z systemem ubezpieczeń zdrowotnych, w szczególności ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 146, z późn. zm.);
- orientacja na klienta, interesariusza;
- przestrzeganie przepisów;
- radzenie sobie ze stresem;
Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.
WYMAGANE DOKUMENTY
- CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
- Kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu),
- Kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- Oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej
PRACOWNIKOM OFERUJEMY
- pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- nagrodę jubileuszową za staż pracy
- dodatkowy urlop stażowy
- profesjonalny system szkoleń
- atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
- dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
- Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
- ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
- inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)
- pakiet powitalny dla każdego nowozatrudnionego pracownika
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail:
rekrutacja@nfz-wroclaw.pl
Kandydatki i Kandydatów prosimy o składanie dokumentów do 24.06.2025 r. elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego lub w formie papierowej w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w Sali Obsługi Klienta przy ul. R. Traugutta 55, 50-416 Wrocław (punkt podawczy czynny w godzinach: 8.00 – 16.00) lub przesłać na adres:
Dolnośląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. R. Traugutta 55
50-416, Wrocław
z dopiskiem: oferta pracy Wrocław/25/16
Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Narodowy Fundusz Zdrowia wdrożył „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych”. Sygnalista może dokonać zgłoszenia pisemnie z wykorzystaniem internetowego formularza zgłoszenia, dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Narodowego Funduszu Zdrowia. Wszystkie informacje są dostępne pod adresem: https://www.nfz.gov.pl/bip/sygnalisci/
