Aktualności

Aktualności Oddziałów

Tymczasowy punkt obsługi klientów NFZ w Warszawie

14-03-2023

Od 15 marca do końca czerwca 2023 r. w sali obsługi klientów i kancelarii Mazowieckiego OW NFZ w Warszawie prowadzone będą prace remontowe. W tym czasie będziemy Państwa obsługiwać w pomieszczeniu tymczasowym, przy ograniczonej liczbie stanowisk obsługi.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogą się w tym czasie pojawić.

Wejście do tymczasowej sali obsługi klientów zlokalizowane jest od ul. Nowogrodzkiej (od strony hotelu Marriott).

UWAGA: Osoby, które mają trudności w poruszaniu się zapraszamy do specjalnie oznaczonego wejścia od ul. Chałubińskiego 8.

Godziny obsługi klientów pozostają bez zmian:

  • poniedziałek – 8:00-18:00
  • wtorek-piątek – 8:00-16:00

WAŻNE: ostatni bilet z kolejkomatu można pobrać najpóźniej 15 minut przed zamknięciem sali obsługi klientów.

Sprawy, które można u nas załatwić:

  • uzyskać Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
  • potwierdzić Profil Zaufany;
  • podpisać umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
  • zweryfikować ubezpieczenie zdrowotne;
  • potwierdzić zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
  • uzyskać informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ;
  • złożyć dokumenty w biurze podawczym.

Przed wejściem do Sali znajduje się skrzynka podawcza, w której można zostawić korespondencję bez konieczności wchodzenia do Sali Obsługi Klientów.

WARTO WIEDZIEĆ: EKUZ można uzyskać również w Punkcie Obsługi Klientów NFZ na Lotnisku im. Fryderyka Chopina w Warszawie, znajdującym się w hali odlotów (wejście C).

Stanowisko czynne jest w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-15:00.

OBSŁUGA ZDALNA

Tych z Państwa, którzy chcą uniknąć ewentualnego oczekiwania na obsługę przy stanowisku, zapraszamy do kontaktu: telefonicznego, mailowego, za pośrednictwem e-PUAP lub poprzez skorzystanie z usługi e-doradcy.

Sprawy, które można załatwić bez przychodzenia do nas:
  1. EKUZ

Wniosek o EKUZ mogą Państwo złożyć:

  • za pośrednictwem Internetowego Konta Pacjenta
  • poprzez e-PUAP: /016ndson16
  • pocztą tradycyjną na adres: ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa

Po otrzymaniu wniosku wyrobimy Państwu kartę i wyślemy ją pocztą na adres wskazany we wniosku, możliwie najszybciej.

  1. Zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne

Skan zlecenia mogą Państwo wysłać:

  • mailem na adres 
  • za pośrednictwem e-PUAP: /016ndson16
  1. Ubezpieczenie zdrowotne

Wiadomość z opisem problemu mogą Państwo wysłać:

  • mailem na adres 
  • lub za pośrednictwem e-PUAP: /016ndson16
  1. Leczenie uzdrowiskowe

Wszelką korespondencję dotyczącą realizacji skierowań na leczenie uzdrowiskowe prosimy kierować do nas listownie, pocztą na adres: ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa.

  1. Uprawnienia do pobierania numerów recept lub odzyskanie utraconego pin-u i hasła do Systemu Numerowanych Recept Lekarskich

Informacje, jak uzyskać przez Internet uprawnienia do pobierania numerów recept dostępne są tutaj.

  1. Ogólne informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ

W celu uzyskania ogólnych informacji o zasadach korzystania ze świadczeń opieki zdrowotnej można:

  • wysłać pytanie na adres: 
  • skontaktować się z Telefoniczną Informacją Pacjenta pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590
  • skorzystać z usługi e-Doradcy. Bezpłatna usługa umożliwia konsultację z pracownikiem oddziału NFZ przez wideo-spotkanie za pomocą ogólnodostępnej aplikacji Microsoft Teams. Wystarczy kliknąć w link, wybrać swój oddział wojewódzki Funduszu, dogodny termin, godzinę i temat spotkania.

Więcej informacji o e-Doradcy NFZ

e-Doradca NFZ

Numery naszych telefonów pozostają bez zmian i znajdują się tutaj.

Zmiany na sali obsługi klientów mazowieckiego NFZ wprowadzane są z myślą o podwyższeniu standardu Państwa obsługi, w tym zapewnieniu najwyższego komfortu osobom z niepełnosprawnościami.

Wszystkie aktualności