Biuletyn Informacji Publicznej Mazowieckiego OW NFZ

Uwaga!

Informujemy, że ogłoszenia o postępowaniach rekrutacyjnych, publikowane od 1 marca 2023 roku znajdują się pod tym adresem.

Oferty pracy

Ogłoszenie nr DOM/36/20 – zakończenie naboru

15-07-2020

Rekrutacja na stanowisko Specjalisty w Dziale Obsługi Międzynarodowej w Wydziale Współpracy Międzynarodowej została zakończona bez wyłonienia kandydata do zatrudnienia.

Procedura naboru DOM/36/20 została zakończona.

Źródło: Wydział Kadr i Szkoleń


Dyrektor Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia poszukuje kandydatów na stanowisko: Specjalista w Dziale Obsługi Międzynarodowej w Wydziale Współpracy Międzynarodowej

Zapraszamy do składania aplikacji i udziału w procesie rekrutacji do Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego Funduszu Zdrowia. Praca w Oddziale NFZ to szansa zdobycia unikalnej wiedzy oraz kompetencji. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Pacjentów.

Praca w Funduszu to rozwój osobisty, doświadczenie oraz satysfakcja z wzorców postępowań, które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.

Naszym pracownikom oferujemy:

  • pracę w organizacji sprawnie zarządzanej i skoncentrowanej na realizacji konkretnych celów i zadań,
  • możliwość intensywnego rozwoju - pracownikom oferujemy kursy i szkolenia oraz pozostałe formy podnoszenia kwalifikacji,
  • możliwość rozwoju oraz awansu zawodowego;
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
  • godne wynagrodzenia - zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi
    i Zakładowym Układem Zbiorowym Pracy dla Pracowników Zatrudnionych w NFZ,
  • wsparcie socjalne finansowane z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w postaci
    dofinansowania do wypoczynku pracowników.

Poszukujemy do pracy:

  • osób o wysokiej kulturze osobistej,
  • osób ambitnych i zaangażowanych,
  • ludzi chcących się rozwijać zawodowo,
  • pracowników z inicjatywą oraz osobistą motywacją.

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa

Liczba etatów: 1

Główne obowiązki:

  • Wydawanie świadczeniobiorcom Europejskich Kart Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ) oraz Certyfikatów tymczasowo zastępujących Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego również na podstawie wniosków składanych osobiście oraz wpływających faksem, drogą pocztową, elektroniczną lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej (e-PUAP) do Oddziału;
  • Prowadzenie korespondencji wyjaśniającej na potrzeby ustalania prawa do świadczeń ubezpieczonych i uprawnionych.
  • Prowadzenie korespondencji wyjaśniającej na potrzeby ustalania ustawodawstwa właściwego osób ubezpieczonych - bezpośrednio: ze świadczeniobiorcami, instytucjami krajowymi, instytucjami właściwymi dla miejsca pobytu w państwach członkowskich UE/EFTA
  • Przygotowywanie sprawozdań oraz analiz problemowych dotyczących realizacji przez Oddział zadań z zakresu instytucji właściwej w rozumieniu przepisów o koordynacji.
  • Wydawanie dokumentów uprawniających do rzeczowych świadczeń zdrowotnych w związku
    z przeniesieniem miejsca zamieszkania do państwa członkowskiego UE/EFTA innego niż właściwe w szczególności dokumentów przenośnych S, DA, formularzy serii E100,
    i odpowiednich dokumentów SED.
  • Wydawanie formularzy E 104 i dokumentów SED dotyczących sumowania okresów ubezpieczenia.

Wykształcenie:

  • Co najmniej średnie (preferowane prawnicze, humanistyczne lub administracyjne).

Wymagania konieczne:

  • Minimum 5 - letnie doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim.
  • Minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe przy wykształceniu wyższym.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft OFFICE.
  • Posiadanie kompetencji interpersonalnych, tj. komunikatywność, wysoka kultura osobista, empatia, posługiwanie się prostym językiem, otwartość na rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez świadczeniobiorców.
  • Bardzo dobra umiejętność komunikowania się w mowie i piśmie, wysoka kultura osobista.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, a także umiejętność pracy w zespole.
  • Znajomość przepisów prawa dotyczących:
    • Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych
      ze środków publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1373, z późn.zm.), 
    • Przepisów o koordynacji systemu zabezpieczenia społecznego w Unii Europejskiej
      w szczególności:
  • Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 883/2004 dnia
    29 kwietnia 2004 r. w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego (tekst mający znaczeni dla EOG i dla Szwajcarii) (Dz.U.UE.L2004 Nr 200, s. 1),
  • Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 987/2009 z dnia
    16 września 2009 r. dotyczącego wykonywania rozporządzenia (WE) nr 883/2004 w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego (Tekst mający znaczenie dla EOG i dla Szwajcarii) (Dz.U.UE.L2009.284.1;
  • Decyzji nr S1 z dnia 12 czerwca 2009 r. dotycząca europejskiej karty ubezpieczenia zdrowotnego (Tekst mający znaczenie dla EOG oraz dla Umowy między WE
    a Szwajcarią (Dz.U.UE.C 2010 Nr 106, str. 23),
  • Decyzji nr S2 z dnia 12 czerwca 2009 r. dotycząca specyfikacji technicznych europejskiej karty ubezpieczenia zdrowotnego (nr 2010/C106/09) z dnia
    24 kwietnia 2010 r. (Dz.Urz.UE.C Nr 106, str. 26).

W chwili podjęcia zatrudnienia pracownik powinien spełniać wymogi określone w art. 112 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1373, z późn.zm.).  

Art. 112. 
1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:

1) świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;

2) właścicielami lub pracownikami aptek związanych z Funduszem umową na wydawanie refundowanego leku, środka spożywczego specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobu medycznego na receptę, właścicielami lub pracownikami świadczeniodawców, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów lub osobami współpracującymi z tymi podmiotami;

3) członkami organów lub pracownikami podmiotów tworzących w rozumieniu przepisów o działalności leczniczej, z wyłączeniem urzędu obsługującego organ sprawujący nadzór nad Funduszem;

4) członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;

5) członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2019 r. poz. 381 i 730);

6) właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty, o których mowa w pkt 2;

7) właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6;

8) posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;

9) członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.

2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:

1) podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy;

2) wykonywać działalności gospodarczej.

Umiejętności pożądane:

  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywanie problemów pod presją czasu.
  • Znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub francuskiego – na poziomie średniozaawansowanym.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • Podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  • Podpisany list motywacyjny i CV.
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe, rozumiane jako okresy pracy na podstawie stosunku pracy, a także okresy aktywności zawodowej wynikające z umów, do których stosuje się przepisy o zleceniu, jak również wykonywania działalności gospodarczej, potwierdzone świadectwem pracy lub zaświadczeniem.
  • W przypadku dostarczenia przez kandydata dokumentów w języku obcym koniecznym jest przetłumaczenie dokumentów notarialnie.
  • Podpisaną zgodę kandydata do pracy na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru zamieszczonego na stronie Oddziału.

Administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Warszawie, przy ul. Chałubińskiego 8.

Kandydatowi ubiegającemu się o zatrudnienie przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych umieszczonych w dokumentach aplikacyjnych, ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie.

Dokumenty należy przesyłać 29 lipca 2020 roku na adres: Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ, 00-613 Warszawa, ul. Chałubińskiego 8 lub złożyć osobiście w kancelarii Oddziału przy ul. Chałubińskiego 8.

Na kopercie prosimy dopisać: Komisja Rekrutacyjna - rekrutacja nr DOM/36/20.

Informacje telefoniczne pod nr 22 279 75 07

Inne informacje:

  • Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia).
  • Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
  • Oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.
  • Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy - po analizie dokumentów - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.

Źródło: Wydział Kadr i Szkoleń

Podmiot publikujący: Mazowiecki OW NFZ
Autor informacji: Weronika Matwijiszyn
Publikujący informację: Sylwia Biczyńska vel Bicz
Publikacja informacji: 15.07.2020 12:31
Aktualizacja informacji: 14.09.2020 14:15
Sprawdź historię zmian
Wszystkie aktualności