Biuletyn Informacji Publicznej Mazowieckiego OW NFZ

Uwaga!

Informujemy, że ogłoszenia o postępowaniach rekrutacyjnych, publikowane od 1 marca 2023 roku znajdują się pod tym adresem.

Oferty pracy

Ogłoszenie nr SRM/30/19 – zakończenie naboru

08-03-2019

Procedura naboru SRM/30/19 została zakończona.

źródło: Wydział Kadr i Szkoleń


Dyrektor Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia poszukuje kandydatów na stanowisko: Główny Specjalista w Sekcji Rozliczeń Międzynarodowych w Dziale Obsługi Międzynarodowej w Wydziale Współpracy Międzynarodowej Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Warszawie.

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa

Liczba etatów: 1

Główne obowiązki:

  • Wydawanie świadczeniobiorcom Europejskich Kart Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ) oraz Certyfikatów tymczasowo zastępujących Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego również na podstawie wniosków składanych osobiście oraz wpływających faksem, drogą pocztową, elektroniczną lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki pocztowej (e-PUAP) do Oddziału.
  • Rejestrowanie dokumentów uprawniających do rzeczowych świadczeń zdrowotnych w związku z przeniesieniem miejsca zamieszkania do państwa członkowskiego UE/EFTA innego niż właściwe, w szczególności dokumentów przenośnych S, DA, formularzy serii E100 i odpowiednich dokumentów SED.
  • Obsługa uprawnionych w zakresie wydawania im stosownych poświadczeń zgodnie z art. 52 ustawy z dnia 29 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
  • Ocenianie wniosków i wydawanie formularzy E 123/DA potwierdzających prawo do rzeczowych świadczeń zdrowotnych z tytułu wypadku przy pracy lub choroby zawodowej nabytej w trakcie delegowania do innego państwa członkowskiego na podstawie przepisów o koordynacji.
  • Określanie kwot zwrotu kosztów udzielonych świadczeń uprawnionym na wniosek instytucji z innych państw członkowskich realizujących przepisy o koordynacji.
  • Prowadzenie postępowań regresowych wobec świadczeniobiorców, którzy nienależnie uzyskali świadczenia na podstawie przepisów o koordynacji sfinansowane przez Fundusz.
  • Sporządzanie miesięcznych sprawozdań dotyczących liczby osób uprawnionych, którym udzielono świadczenia zdrowotne na terenie Polski oraz wartości świadczeń zdrowotnych im udzielonych w podziale na rodzaje świadczeń zdrowotnych rozliczanych po koszcie rzeczywistym.
  • Opracowywanie dokumentacji rozliczeniowej polegającej na sporządzaniu i przekazywaniu do Centrali NFZ zestawień zbiorczych za świadczenia udzielone osobom ubezpieczonym
  • na terenie państw członkowskich UE/ EFTA.

Wykształcenie:

  • Wyższe.

Wymagania konieczne:

  • Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe.
  • Znajomość obsługi pakietu Microsoft OFFICE.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
  • Znajomość przepisów prawa dotyczących:
    • Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych  (Dz. U. z 2018 r. poz. 1510, z późn. zm.).
    • Przepisów o koordynacji systemu zabezpieczenia społecznego w Unii Europejskiej w szczególności:
  1. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 883/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 r.
  2. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 987/2009 z dnia 16 września 2019 r.
  3. Decyzji nr S1 Komisji Administracyjnej ds. Koordynacji Systemów Zabezpieczenia Społecznego z dnia 12 czerwca 2009 r. dot. Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego.

W chwili podjęcia zatrudnienia pracownik powinien spełniać wymogi określone w art. 112 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1510, z późn. zm.).   

Art. 112.

1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:

1)   świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub
       ubiegają się o zawarcie takich umów;
2)   właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy
      zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich
      umów;
3)   członkami organów lub pracownikami podmiotów tworzących w rozumieniu przepisów
      o działalności leczniczej;
4)   członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;
5)   członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową
      na podstawie ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej  
      (Dz. U. z 2017 r. poz. 1170 i 1089);
6)   właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty, o których
      mowa w pkt 2;
7)   właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających
       więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż
       określone w pkt 6;
8)   posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;
9)   członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.

2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:

1)   podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy;
2)   wykonywać działalności gospodarczej.

Umiejętności pożądane:

  • Komunikatywność.
  • Umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów pod presją czasu.
  • Znajomość języka włoskiego lub niemieckiego lub francuskiego będzie mile widziana.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • Podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  • Podpisany list motywacyjny i CV.
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe, rozumiane jako okresy pracy na podstawie stosunku pracy, a także okresy aktywności zawodowej wynikające z umów, do których stosuje się przepisy o zleceniu, jak również wykonywania działalności gospodarczej potwierdzone świadectwem pracy lub zaświadczeniem.
  • Podpisaną zgodę kandydata do pracy na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru zamieszczonego na stronie Oddziału.

Administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Warszawie, przy ul. Chałubińskiego 8.

Kandydatowi ubiegającemu się o zatrudnienie przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych umieszczonych w dokumentach aplikacyjnych, ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie.

Dokumenty należy przesyłać do dnia 22 marca 2019 roku na adres: Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ, 00-613 Warszawa, ul. Chałubińskiego 8 lub złożyć osobiście w kancelarii Oddziału przy ul. Chałubińskiego 8.

Na kopercie prosimy dopisać: Komisja Rekrutacyjna – rekrutacja nr SRM/30/19.

Informacje telefoniczne pod nr 22 279 75 07

Inne informacje:

  • Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia).
  • Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
  • Oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.
  • Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie dokumentów – zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzeniu testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej.

źródło: Wydział Kadr i Szkoleń

Podmiot publikujący: Mazowiecki OW NFZ
Autor informacji: Weronika Matwijiszyn
Publikujący informację: Piotr Kalinowski
Publikacja informacji: 08.03.2019 15:05
Aktualizacja informacji: 17.06.2021 10:44
Sprawdź historię zmian
Wszystkie aktualności