Biuletyn Informacji Publicznej Małopolskiego OW NFZ
Zamówienia publiczne
Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie informuje, że w związku z wprowadzoną elektronizacją postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wszystkie informacje dotyczące prowadzonych postępowań dostępne są na platformie zakupowej pod adresem: https://nfz-krakow.ezamawiajacy.pl w zakładce „Aktualne”.
Uzyskanie dostępu do postępowań prowadzonych na platformie nie wymaga logowania.
Zamówienia publiczne
Ogłoszenie o zamówieniu WAG.II.261.1.8.2018
24-08-2018
Ogłoszenie o zamówieniu na „Dostawę materiałów biurowych, papieru oraz kopert”
Pliki do pobrania
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
- Załącznik nr 1a/1b/1c Opis przedmiotu zamówienia część I/część II/ część III
- Załącznik nr 1d Wzór nadruku na kopertach
- Załącznik nr 1e Wzór klauzuli RODO
- Załącznik nr 1f Wykaz próbek
- Załącznik nr 2 Wzór umowy
- Załącznik nr 3 Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 4 Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania
- Załącznik nr 5 Wykaz zamówień
- Załącznik nr 6 Formularz oferty
- Załącznik nr 7 Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- Załącznik nr 3 Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - plik edytowalny
- Załącznik nr 4 Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - plik edytowalny
- Załącznik nr 5 Wykaz zamówień - plik edytowany
- Załącznik nr 6 Formularz oferty - plik edytowalny
- Załącznik nr 7 Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - plik edytowalny
- Informacja z otwarcia ofert- data zamieszczenia: 02.09.2018 r.
- Ogłoszenie o rozstrzygnięciu postępowania, data publikacji: 07.09.2018 r.
Metryka
Podmiot publikujący:
Małopolski OW NFZ
Autor informacji:
Dyrektor Małopolskiego OW NFZ
Publikujący informację:
Aleksandra Kwiecień
Publikacja informacji:
24.08.2018 13:20
Aktualizacja informacji:
07.09.2018 14:38
Sprawdź historię zmian