Biuletyn Informacji Publicznej

Narodowy Fundusz Zdrowia Centrala informuje, że w związku z wprowadzoną elektronizacją postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wszystkie informacje dotyczące prowadzonych postępowań dostępne są na platformie zakupowej pod adresem: https://nfz.ezamawiajacy.pl,  w zakładce „Aktualne”.

Uzyskanie dostępu do postępowań prowadzonych na platformie nie wymaga logowania.

Zamówienia publiczne

Ogłoszenie o zamówieniu

02-12-2008

Warszawa: Przebudowa lokali użytkowych Nr 13, 14, 15 w siedzibie NFZ przy ul. Grójeckiej 186, 02-390 Warszawa oraz budowa łącznika na IV kondygnacji

Numer ogłoszenia: 345825 - 2008; data zamieszczenia: 02.12.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia , ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5726254, 5726256, faks 022 5726305.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa lokali użytkowych Nr 13, 14, 15 w siedzibie NFZ przy ul. Grójeckiej 186, 02-390 Warszawa oraz budowa łącznika na IV kondygnacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa lokali użytkowych Nr 13, 14, 15 w siedzibie NFZ przy ul. Grójeckiej 186, 02-390 Warszawa oraz budowa łącznika na IV kondygnacji, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ, w zakresie realizacji prac budowlano - montażowych i instalacyjnych, Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych - CPV 45 00 00 00-7, 45 23 24 60- 4, 45 31 00 00 - 3. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem zamówienia został określony w: a) projekcie budowlanym - załączonym do SIWZ, b) przedmiarach robót - załączonych do SIWZ, c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załączonej do SIWZ; d) wymogach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wzorze umowy. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są również Zestawienia materiałów i urządzeń we wszystkich branżach, w których dokonano opisu wymaganych minimalnych parametrów materiałów i urządzeń, które w dokumentacji projektowej opisano za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Załącznikiem nr 10 do SIWZ są: projekt budowlany, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, zestawienia materiałów i urządzeń, w których dokonano opisu wymaganych minimalnych parametrów materiałów i urządzeń, które w dokumentacji projektowej opisano za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 210.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, za które uznaje się łączne spełnianie następujących warunków: a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie wykonania ośrodka przetwarzania danych (serwerowni) o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł brutto, b) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie wykonania wentylacji i klimatyzacji o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto, c) Wykonawca, z zastrzeżeniem poniższych zapisów, musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2006.156.1118). Mianowicie: Wykonawca wskaże w ofercie osobę na stanowisko Kierownika Budowy. Osoba ta winna posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno budowlanej, aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy realizacji minimum 2 zadań obejmujących wykonanie modernizacji lub kapitalny remont obiektów o kubaturze minimum 5.000 m3 każde, minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy. Wykonawca wskaże w ofercie osobę na stanowisko Kierownika robót sanitarnych. Osoba ta winna posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, minimum 2 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych Wykonawca wskaże w ofercie osobę na stanowisko Kierownika robót elektrycznych. Osoba ta winna posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, minimum 2 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych. Wykonawca wskaże w ofercie osobę na stanowisko Kierownika robót teletechnicznych. Osoba ta winna posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności teletechnicznej, aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, minimum 2 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót teletechnicznych. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje w momencie składania oferty wszystkimi osobami wskazanymi w SIWZ, powinien dołączyć do oferty również pisemne zobowiązanie(-a) innych podmiotów do udostępnienia (wymienionych z imienia i nazwiska) osób zdolnych do wykonania zamówienia, które nie są w dyspozycji Wykonawcy, jeżeli w ofercie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; Kandydatami na stanowiska wymienione powyżej mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane w zakresie jego zastosowania oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce, osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000 PLN. b) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 5 000 000 PLN. c) Wykonawca musi wykazać że przychód firmy ze sprzedaży netto, łącznie za ostatnie 3 lata obrotowe jest nie mniejszy niż 10 000 000 PLN..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca składa wraz z ofertą: a.Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 2 do SIWZ. b.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. c.Dokumenty potwierdzające wywiązywanie się z obowiązków płatności podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. Dokumentami takimi będą aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Za aktualne zaświadczenia uznaje się jedynie zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty, zaświadczenia muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. d.Aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. e.Aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzającą czy wobec podmiotu sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Jeżeli Wykonawca jest podmiotem zbiorowym w rozumieniu przepisów w. wym. ustawy zobowiązany jest do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 - Informację o podmiocie zbiorowym z Krajowego Rejestru Karnego. Jeżeli Wykonawca nie jest podmiotem zbiorowym w rozumieniu przepisów ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary nie składa informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2) W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub, Wykonawca składa wraz z ofertą: a.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych w zakresie wykonania centrum (ośrodek) przetwarzania danych oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić pisemny wykaz co najmniej 1 wykonanej roboty w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie wykonania ośrodka przetwarzania danych (serwerowni) o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez wykonanie robót budowlanych należy rozumieć ich ostateczny odbiór. W wykazie należy wpisać roboty budowlane, których odbiór ostateczny miał miejsce w wyżej wym. latach. Datę wykonania zamówienia należy określić jako miesiąc i rok. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymieniony warunek musi spełniać co najmniej 1 podmiot lub podmioty mogą spełniać go łącznie. W przypadku gdy Wykonawcą jest podmiot, który powstał w wyniku połączenia, Zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w tym punkcie, jeżeli zostanie wykazane wykonanie wymaganych robót budowlanych w wymaganym czasie przez podmioty podlegające połączeniu. b.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych w zakresie wykonania wentylacji i klimatyzacji oraz załączenia dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy zobowiązani są przedstawić pisemny wykaz co najmniej 1 wykonanej roboty w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie wykonania wentylacji i klimatyzacji o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy rozumieć budowę nowej lub modernizację istniejącej wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. Przez wykonanie robót budowlanych należy rozumieć ich ostateczny odbiór. W wykazie należy wpisać roboty budowlane, których odbiór ostateczny miał miejsce w wyżej wym. latach. Datę wykonania zamówienia należy określić jako miesiąc i rok. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wyżej wymieniony warunek musi spełniać co najmniej 1 podmiot lub podmioty mogą spełniać go łącznie. W przypadku gdy Wykonawcą jest podmiot, który powstał w wyniku połączenia, Zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w tym punkcie, jeżeli zostanie wykazane wykonanie wymaganych robót budowlanych w wymaganym czasie przez podmioty podlegające połączeniu. c.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (Zamawiający oczekuje dołączenia uprawnień budowlanych do kierowania robotami objętymi niniejszym zamówieniem i aktualnych zaświadczeń o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego). W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje w momencie składania oferty wszystkimi osobami wskazanymi w SIWZ, powinien dołączyć do oferty również pisemne zobowiązanie(-a) innych podmiotów do udostępnienia (wymienionych z imienia i nazwiska) osób zdolnych do wykonania zamówienia, które nie są w dyspozycji Wykonawcy, jeżeli w ofercie, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca do wykonania zamówienia zapewni pracowników w następujących specjalnościach: - Kierownik Budowy: osoba powinna posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno budowlanej, aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, dokumenty stwierdzające doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy realizacji minimum 2 zadań obejmujących wykonanie modernizacji lub kapitalny remont obiektów o kubaturze minimum 5000 m3 każde oraz dokumenty stwierdzające posiadanie 5-letniego doświadczenia na stanowisku kierownika budowy. - Kierownik robót sanitarnych: osoba powinna posiadać do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, dokumenty stwierdzające posiadanie minimum 2 - letniego doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych. - Kierownik robót elektrycznych: osoba powinna posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, dokumenty stwierdzające posiadanie minimum 2 - letniego doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych. - Kierownik robót teletechnicznych: osoba powinna posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności teletechnicznej, aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, dokumenty stwierdzające posiadanie minimum 2 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót teletechnicznych. Dokumentem stwierdzającym posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego przez osoby wskazane na stanowiska wyżej wymienione powinien być wypełniony Wykaz, o którym mowa w lit. c). 3)W celu potwierdzenia opisanego w niniejszej SIWZ warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca składa wraz z ofertą: a.Rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży- za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - z tych dokumentów musi wynikać, że łącznie obroty w ostatnich 3 latach obrotowych były nie mniejsze niż 10.000.000,00 PLN - załącznik nr 6 do SIWZ. b.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - z tego dokumentu musi wynikać, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000 PLN..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz.gov.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NFZ Centrala, Warszawa, ul. Grójecka 186, pok. 2.48A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 10:00, miejsce: NFZ Centrala, Warszawa, ul. Grójecka 186, pok. 2.48A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


źródło - Biuro Administracyjno-Gospodarcze
Dodany: 2.12.2008 r. Norbert Tyszka
Ostatnio zapisany: 19.08.2009 r. Norbert Tyszka
Wszystkie aktualności